‘Los Lobos’ guanyen ‘Boom’ i s’emporten el premi més gran de la història

Los Lobos en 'Boom'

‘Los Lobos’ guanyen per fi el premi final de  ‘Boom’ | Antena 3

 

Després de molt de temps lluitant  pel desitjat pot del programa d’Antena 3 ‘Boom, per fi ‘Los Lobos’ l’han conseguit. Valentín, Manu, Alberto i Erundino han pogut empotar-se més de 6,6 milions d’euros en respondre correctament totes les preguntes de la bomba final.

 

La notícia l’avança el diari ‘Marca’ i, de moment, no ha sigut confirmada per Antena 3 i, per tant, no se sap quan es podrà vore en la televisió. El que sí que és segur és que el programa en què ‘Los Lobos’ es faran amb l’apreciat premi s’emetrà durant este estiu, però encara s’haurà d’esperar per a tindre la data exacta.

 

Cal destacar que este dimecres 26 de juny, l’equip més conegut de ‘Boom’ celebrarà els seus 500 programes, un fet que els ha permés entrar en el llibre Guinness dels Rècords. Tot va començar el 16 de maig del 2017, quan Manu, Valentín, Erundino i José Pinto, qui va morir el passat mes de febrer, van entrar a concursar en ‘Boom’ i, des d’aquell moment, no han parat de conseguir grans reptes, quedant-se moltes voltes a una pregunta del gran premi. Ara, per fi, s’han pogut alçar amb la victòria.

 

'Los Lobos' cumplen dos años en '¡Boom!'

‘Los Lobos’ celebraran este dimecres els seus 500 programes | Twitter
 

2.500.000 euros guanyats fins al moment

Després de l’entrega d’este passat divendres, ‘Los Lobos’ acumulen ja 2.519.100 euros, cosa que, sumant als 4.095.000 euros que hi ha actualment en el pot, el premi total acabarà sent de més de 6,6 milions d’euros. Es tracta, per tant, del premi més alt atorgat per un concurs de televisió en tot el món. Mai abans cap altre concursant havia conegut un premi similar.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.