‘Los Lobos’ guanyen ‘Boom’ i s’emporten el premi més gran de la història

Los Lobos en 'Boom'

‘Los Lobos’ guanyen per fi el premi final de  ‘Boom’ | Antena 3

 

Després de molt de temps lluitant  pel desitjat pot del programa d’Antena 3 ‘Boom, per fi ‘Los Lobos’ l’han conseguit. Valentín, Manu, Alberto i Erundino han pogut empotar-se més de 6,6 milions d’euros en respondre correctament totes les preguntes de la bomba final.

 

La notícia l’avança el diari ‘Marca’ i, de moment, no ha sigut confirmada per Antena 3 i, per tant, no se sap quan es podrà vore en la televisió. El que sí que és segur és que el programa en què ‘Los Lobos’ es faran amb l’apreciat premi s’emetrà durant este estiu, però encara s’haurà d’esperar per a tindre la data exacta.

 

Cal destacar que este dimecres 26 de juny, l’equip més conegut de ‘Boom’ celebrarà els seus 500 programes, un fet que els ha permés entrar en el llibre Guinness dels Rècords. Tot va començar el 16 de maig del 2017, quan Manu, Valentín, Erundino i José Pinto, qui va morir el passat mes de febrer, van entrar a concursar en ‘Boom’ i, des d’aquell moment, no han parat de conseguir grans reptes, quedant-se moltes voltes a una pregunta del gran premi. Ara, per fi, s’han pogut alçar amb la victòria.

 

'Los Lobos' cumplen dos años en '¡Boom!'

‘Los Lobos’ celebraran este dimecres els seus 500 programes | Twitter
 

2.500.000 euros guanyats fins al moment

Després de l’entrega d’este passat divendres, ‘Los Lobos’ acumulen ja 2.519.100 euros, cosa que, sumant als 4.095.000 euros que hi ha actualment en el pot, el premi total acabarà sent de més de 6,6 milions d’euros. Es tracta, per tant, del premi més alt atorgat per un concurs de televisió en tot el món. Mai abans cap altre concursant havia conegut un premi similar.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.