‘Los Lobos’ guanyen ‘Boom’ i s’emporten el premi més gran de la història

Los Lobos en 'Boom'

‘Los Lobos’ guanyen per fi el premi final de  ‘Boom’ | Antena 3

 

Després de molt de temps lluitant  pel desitjat pot del programa d’Antena 3 ‘Boom, per fi ‘Los Lobos’ l’han conseguit. Valentín, Manu, Alberto i Erundino han pogut empotar-se més de 6,6 milions d’euros en respondre correctament totes les preguntes de la bomba final.

 

La notícia l’avança el diari ‘Marca’ i, de moment, no ha sigut confirmada per Antena 3 i, per tant, no se sap quan es podrà vore en la televisió. El que sí que és segur és que el programa en què ‘Los Lobos’ es faran amb l’apreciat premi s’emetrà durant este estiu, però encara s’haurà d’esperar per a tindre la data exacta.

 

Cal destacar que este dimecres 26 de juny, l’equip més conegut de ‘Boom’ celebrarà els seus 500 programes, un fet que els ha permés entrar en el llibre Guinness dels Rècords. Tot va començar el 16 de maig del 2017, quan Manu, Valentín, Erundino i José Pinto, qui va morir el passat mes de febrer, van entrar a concursar en ‘Boom’ i, des d’aquell moment, no han parat de conseguir grans reptes, quedant-se moltes voltes a una pregunta del gran premi. Ara, per fi, s’han pogut alçar amb la victòria.

 

'Los Lobos' cumplen dos años en '¡Boom!'

‘Los Lobos’ celebraran este dimecres els seus 500 programes | Twitter
 

2.500.000 euros guanyats fins al moment

Després de l’entrega d’este passat divendres, ‘Los Lobos’ acumulen ja 2.519.100 euros, cosa que, sumant als 4.095.000 euros que hi ha actualment en el pot, el premi total acabarà sent de més de 6,6 milions d’euros. Es tracta, per tant, del premi més alt atorgat per un concurs de televisió en tot el món. Mai abans cap altre concursant havia conegut un premi similar.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.