10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

‘Los Lobos’ guanyen ‘Boom’ i s’emporten el premi més gran de la història

Los Lobos en 'Boom'

‘Los Lobos’ guanyen per fi el premi final de  ‘Boom’ | Antena 3

 

Després de molt de temps lluitant  pel desitjat pot del programa d’Antena 3 ‘Boom, per fi ‘Los Lobos’ l’han conseguit. Valentín, Manu, Alberto i Erundino han pogut empotar-se més de 6,6 milions d’euros en respondre correctament totes les preguntes de la bomba final.

 

La notícia l’avança el diari ‘Marca’ i, de moment, no ha sigut confirmada per Antena 3 i, per tant, no se sap quan es podrà vore en la televisió. El que sí que és segur és que el programa en què ‘Los Lobos’ es faran amb l’apreciat premi s’emetrà durant este estiu, però encara s’haurà d’esperar per a tindre la data exacta.

 

Cal destacar que este dimecres 26 de juny, l’equip més conegut de ‘Boom’ celebrarà els seus 500 programes, un fet que els ha permés entrar en el llibre Guinness dels Rècords. Tot va començar el 16 de maig del 2017, quan Manu, Valentín, Erundino i José Pinto, qui va morir el passat mes de febrer, van entrar a concursar en ‘Boom’ i, des d’aquell moment, no han parat de conseguir grans reptes, quedant-se moltes voltes a una pregunta del gran premi. Ara, per fi, s’han pogut alçar amb la victòria.

 

'Los Lobos' cumplen dos años en '¡Boom!'

‘Los Lobos’ celebraran este dimecres els seus 500 programes | Twitter
 

2.500.000 euros guanyats fins al moment

Després de l’entrega d’este passat divendres, ‘Los Lobos’ acumulen ja 2.519.100 euros, cosa que, sumant als 4.095.000 euros que hi ha actualment en el pot, el premi total acabarà sent de més de 6,6 milions d’euros. Es tracta, per tant, del premi més alt atorgat per un concurs de televisió en tot el món. Mai abans cap altre concursant havia conegut un premi similar.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.