‘Los Lobos’ guanyen ‘Boom’ i s’emporten el premi més gran de la història

Los Lobos en 'Boom'

‘Los Lobos’ guanyen per fi el premi final de  ‘Boom’ | Antena 3

 

Després de molt de temps lluitant  pel desitjat pot del programa d’Antena 3 ‘Boom, per fi ‘Los Lobos’ l’han conseguit. Valentín, Manu, Alberto i Erundino han pogut empotar-se més de 6,6 milions d’euros en respondre correctament totes les preguntes de la bomba final.

 

La notícia l’avança el diari ‘Marca’ i, de moment, no ha sigut confirmada per Antena 3 i, per tant, no se sap quan es podrà vore en la televisió. El que sí que és segur és que el programa en què ‘Los Lobos’ es faran amb l’apreciat premi s’emetrà durant este estiu, però encara s’haurà d’esperar per a tindre la data exacta.

 

Cal destacar que este dimecres 26 de juny, l’equip més conegut de ‘Boom’ celebrarà els seus 500 programes, un fet que els ha permés entrar en el llibre Guinness dels Rècords. Tot va començar el 16 de maig del 2017, quan Manu, Valentín, Erundino i José Pinto, qui va morir el passat mes de febrer, van entrar a concursar en ‘Boom’ i, des d’aquell moment, no han parat de conseguir grans reptes, quedant-se moltes voltes a una pregunta del gran premi. Ara, per fi, s’han pogut alçar amb la victòria.

 

'Los Lobos' cumplen dos años en '¡Boom!'

‘Los Lobos’ celebraran este dimecres els seus 500 programes | Twitter
 

2.500.000 euros guanyats fins al moment

Després de l’entrega d’este passat divendres, ‘Los Lobos’ acumulen ja 2.519.100 euros, cosa que, sumant als 4.095.000 euros que hi ha actualment en el pot, el premi total acabarà sent de més de 6,6 milions d’euros. Es tracta, per tant, del premi més alt atorgat per un concurs de televisió en tot el món. Mai abans cap altre concursant havia conegut un premi similar.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.