La inesperada reconciliació de Dakota i Violeta en ‘Supervivientes’

Dakota i Violeta es reconcilien a la darrera gal·la de 'Supervivientes'

Dakota i Violeta es reconcilien en l’última gal·la de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Ahir de nit va ser emesa l’última gal·la final del reality de ‘Supervivientes’. A més de fer una anàlisi de les experiències que han viscut els concursants del programa d’aventures, també va passar un fet que va sorprendre tant a l’audiència com als col·laboradors: la reconciliació de Violeta i Dakota.

 

És possible que l’acabament d’esta etapa televisiva haja conduït a les dos supervivents a abandonar els seus enfrontaments i polèmiques i intentar trobar una solució a les seues diferències. El dia a dia en l’illa entre les dos jóvens estava ple d’insults i de crits i, amb freqüència, la mateixa productora del reality va haver d’intercedir per a que acabaren les baralles.

 

A pesar de tot això, ahir vam poder vore a Dakota i a Violeta adoptar una postura molt més madura, i els conflictes viscuts en Hondures van ser superats quan les dos van fer les paus davant l’expressió de sorpresa dels seus companys i del públic del plató.

 

Dakota i Violeta es reconcilien

Les dues joves van fer-se dos petons per fer les paus

Les dos xiques es van fer dos besades per a fer les paus | TELECINCO

 

Quan es van projectar en el plató alguns vídeos dels concursants durant el seu aïllament en Hondures, vam poder presenciar de nou algunes de les baralles més sorolloses entre Dakota i Violeta. Després, van donar pas a que elles pogueren donar la seua opinió o reflexionar sobre el que havia passat. L’exconcursant valenciana de ‘MYHYV’ va ser la primera a prendre la paraula: «Em costa dir-ho, però crec que no som tan diferents».

 

A més, la de la Vall d’Uixó va afegir que «som dos xiques amb molt de caràcter, a les que ens perden les formes, però quan em barallava amb ella la mirava i sabia que tenia una mirada neta i que no és mala xica». Davant de la mirada atònita dels seus companys, va confessar una cosa sorprenent: «Jo, al final, m’he donat compte de què preferisc cinquanta xiques com ella, que em diguen les veritats a la cara i jo a ella, que gent a qui no la veig vindre i, després, m’apunyala».

 

Premi a la sinceritat

La seua sinceritat va agradar a Dakota, qui va afanyar-se a acostar-se a la seua companya de supervivència i li va fer dos besades, un gest que va confirmar la seua reconciliació, després d’una relació basada en discussions i faltes de respecte.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.

PSPV i Compromís denuncien el caos en el lliurament del ninot indultat infantil

PSPV i Compromís han denunciat un caos organitzatiu en la recollida del ninot indultat infantil i exigixen una rectificació immediata al govern municipal. Alerten d'aglomeracions, bloquejos i problemes de mobilitat que agreugen la situació.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai per vent a València

València ha començat el dia amb 382 falles infantils plantades que donen inici als dies grans de les Falles 2026. El vent ha causat sobresalts mentres s'espera estabilitat.