La inesperada reconciliació de Dakota i Violeta en ‘Supervivientes’

Dakota i Violeta es reconcilien a la darrera gal·la de 'Supervivientes'

Dakota i Violeta es reconcilien en l’última gal·la de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Ahir de nit va ser emesa l’última gal·la final del reality de ‘Supervivientes’. A més de fer una anàlisi de les experiències que han viscut els concursants del programa d’aventures, també va passar un fet que va sorprendre tant a l’audiència com als col·laboradors: la reconciliació de Violeta i Dakota.

 

És possible que l’acabament d’esta etapa televisiva haja conduït a les dos supervivents a abandonar els seus enfrontaments i polèmiques i intentar trobar una solució a les seues diferències. El dia a dia en l’illa entre les dos jóvens estava ple d’insults i de crits i, amb freqüència, la mateixa productora del reality va haver d’intercedir per a que acabaren les baralles.

 

A pesar de tot això, ahir vam poder vore a Dakota i a Violeta adoptar una postura molt més madura, i els conflictes viscuts en Hondures van ser superats quan les dos van fer les paus davant l’expressió de sorpresa dels seus companys i del públic del plató.

 

Dakota i Violeta es reconcilien

Les dues joves van fer-se dos petons per fer les paus

Les dos xiques es van fer dos besades per a fer les paus | TELECINCO

 

Quan es van projectar en el plató alguns vídeos dels concursants durant el seu aïllament en Hondures, vam poder presenciar de nou algunes de les baralles més sorolloses entre Dakota i Violeta. Després, van donar pas a que elles pogueren donar la seua opinió o reflexionar sobre el que havia passat. L’exconcursant valenciana de ‘MYHYV’ va ser la primera a prendre la paraula: «Em costa dir-ho, però crec que no som tan diferents».

 

A més, la de la Vall d’Uixó va afegir que «som dos xiques amb molt de caràcter, a les que ens perden les formes, però quan em barallava amb ella la mirava i sabia que tenia una mirada neta i que no és mala xica». Davant de la mirada atònita dels seus companys, va confessar una cosa sorprenent: «Jo, al final, m’he donat compte de què preferisc cinquanta xiques com ella, que em diguen les veritats a la cara i jo a ella, que gent a qui no la veig vindre i, després, m’apunyala».

 

Premi a la sinceritat

La seua sinceritat va agradar a Dakota, qui va afanyar-se a acostar-se a la seua companya de supervivència i li va fer dos besades, un gest que va confirmar la seua reconciliació, després d’una relació basada en discussions i faltes de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.