La inesperada reconciliació de Dakota i Violeta en ‘Supervivientes’

Dakota i Violeta es reconcilien a la darrera gal·la de 'Supervivientes'

Dakota i Violeta es reconcilien en l’última gal·la de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Ahir de nit va ser emesa l’última gal·la final del reality de ‘Supervivientes’. A més de fer una anàlisi de les experiències que han viscut els concursants del programa d’aventures, també va passar un fet que va sorprendre tant a l’audiència com als col·laboradors: la reconciliació de Violeta i Dakota.

 

És possible que l’acabament d’esta etapa televisiva haja conduït a les dos supervivents a abandonar els seus enfrontaments i polèmiques i intentar trobar una solució a les seues diferències. El dia a dia en l’illa entre les dos jóvens estava ple d’insults i de crits i, amb freqüència, la mateixa productora del reality va haver d’intercedir per a que acabaren les baralles.

 

A pesar de tot això, ahir vam poder vore a Dakota i a Violeta adoptar una postura molt més madura, i els conflictes viscuts en Hondures van ser superats quan les dos van fer les paus davant l’expressió de sorpresa dels seus companys i del públic del plató.

 

Dakota i Violeta es reconcilien

Les dues joves van fer-se dos petons per fer les paus

Les dos xiques es van fer dos besades per a fer les paus | TELECINCO

 

Quan es van projectar en el plató alguns vídeos dels concursants durant el seu aïllament en Hondures, vam poder presenciar de nou algunes de les baralles més sorolloses entre Dakota i Violeta. Després, van donar pas a que elles pogueren donar la seua opinió o reflexionar sobre el que havia passat. L’exconcursant valenciana de ‘MYHYV’ va ser la primera a prendre la paraula: «Em costa dir-ho, però crec que no som tan diferents».

 

A més, la de la Vall d’Uixó va afegir que «som dos xiques amb molt de caràcter, a les que ens perden les formes, però quan em barallava amb ella la mirava i sabia que tenia una mirada neta i que no és mala xica». Davant de la mirada atònita dels seus companys, va confessar una cosa sorprenent: «Jo, al final, m’he donat compte de què preferisc cinquanta xiques com ella, que em diguen les veritats a la cara i jo a ella, que gent a qui no la veig vindre i, després, m’apunyala».

 

Premi a la sinceritat

La seua sinceritat va agradar a Dakota, qui va afanyar-se a acostar-se a la seua companya de supervivència i li va fer dos besades, un gest que va confirmar la seua reconciliació, després d’una relació basada en discussions i faltes de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.