La inesperada reconciliació de Dakota i Violeta en ‘Supervivientes’

Dakota i Violeta es reconcilien a la darrera gal·la de 'Supervivientes'

Dakota i Violeta es reconcilien en l’última gal·la de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Ahir de nit va ser emesa l’última gal·la final del reality de ‘Supervivientes’. A més de fer una anàlisi de les experiències que han viscut els concursants del programa d’aventures, també va passar un fet que va sorprendre tant a l’audiència com als col·laboradors: la reconciliació de Violeta i Dakota.

 

És possible que l’acabament d’esta etapa televisiva haja conduït a les dos supervivents a abandonar els seus enfrontaments i polèmiques i intentar trobar una solució a les seues diferències. El dia a dia en l’illa entre les dos jóvens estava ple d’insults i de crits i, amb freqüència, la mateixa productora del reality va haver d’intercedir per a que acabaren les baralles.

 

A pesar de tot això, ahir vam poder vore a Dakota i a Violeta adoptar una postura molt més madura, i els conflictes viscuts en Hondures van ser superats quan les dos van fer les paus davant l’expressió de sorpresa dels seus companys i del públic del plató.

 

Dakota i Violeta es reconcilien

Les dues joves van fer-se dos petons per fer les paus

Les dos xiques es van fer dos besades per a fer les paus | TELECINCO

 

Quan es van projectar en el plató alguns vídeos dels concursants durant el seu aïllament en Hondures, vam poder presenciar de nou algunes de les baralles més sorolloses entre Dakota i Violeta. Després, van donar pas a que elles pogueren donar la seua opinió o reflexionar sobre el que havia passat. L’exconcursant valenciana de ‘MYHYV’ va ser la primera a prendre la paraula: «Em costa dir-ho, però crec que no som tan diferents».

 

A més, la de la Vall d’Uixó va afegir que «som dos xiques amb molt de caràcter, a les que ens perden les formes, però quan em barallava amb ella la mirava i sabia que tenia una mirada neta i que no és mala xica». Davant de la mirada atònita dels seus companys, va confessar una cosa sorprenent: «Jo, al final, m’he donat compte de què preferisc cinquanta xiques com ella, que em diguen les veritats a la cara i jo a ella, que gent a qui no la veig vindre i, després, m’apunyala».

 

Premi a la sinceritat

La seua sinceritat va agradar a Dakota, qui va afanyar-se a acostar-se a la seua companya de supervivència i li va fer dos besades, un gest que va confirmar la seua reconciliació, després d’una relació basada en discussions i faltes de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.