8.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

La inesperada reconciliació de Dakota i Violeta en ‘Supervivientes’

Dakota i Violeta es reconcilien a la darrera gal·la de 'Supervivientes'

Dakota i Violeta es reconcilien en l’última gal·la de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Ahir de nit va ser emesa l’última gal·la final del reality de ‘Supervivientes’. A més de fer una anàlisi de les experiències que han viscut els concursants del programa d’aventures, també va passar un fet que va sorprendre tant a l’audiència com als col·laboradors: la reconciliació de Violeta i Dakota.

 

És possible que l’acabament d’esta etapa televisiva haja conduït a les dos supervivents a abandonar els seus enfrontaments i polèmiques i intentar trobar una solució a les seues diferències. El dia a dia en l’illa entre les dos jóvens estava ple d’insults i de crits i, amb freqüència, la mateixa productora del reality va haver d’intercedir per a que acabaren les baralles.

 

A pesar de tot això, ahir vam poder vore a Dakota i a Violeta adoptar una postura molt més madura, i els conflictes viscuts en Hondures van ser superats quan les dos van fer les paus davant l’expressió de sorpresa dels seus companys i del públic del plató.

 

Dakota i Violeta es reconcilien

Les dues joves van fer-se dos petons per fer les paus

Les dos xiques es van fer dos besades per a fer les paus | TELECINCO

 

Quan es van projectar en el plató alguns vídeos dels concursants durant el seu aïllament en Hondures, vam poder presenciar de nou algunes de les baralles més sorolloses entre Dakota i Violeta. Després, van donar pas a que elles pogueren donar la seua opinió o reflexionar sobre el que havia passat. L’exconcursant valenciana de ‘MYHYV’ va ser la primera a prendre la paraula: «Em costa dir-ho, però crec que no som tan diferents».

 

A més, la de la Vall d’Uixó va afegir que «som dos xiques amb molt de caràcter, a les que ens perden les formes, però quan em barallava amb ella la mirava i sabia que tenia una mirada neta i que no és mala xica». Davant de la mirada atònita dels seus companys, va confessar una cosa sorprenent: «Jo, al final, m’he donat compte de què preferisc cinquanta xiques com ella, que em diguen les veritats a la cara i jo a ella, que gent a qui no la veig vindre i, després, m’apunyala».

 

Premi a la sinceritat

La seua sinceritat va agradar a Dakota, qui va afanyar-se a acostar-se a la seua companya de supervivència i li va fer dos besades, un gest que va confirmar la seua reconciliació, després d’una relació basada en discussions i faltes de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.