El nou presentador de ‘Zapeando’ serà Dani Mateo

 

Dani Mateo serà el nou presentador de ‘Zapeando’ quan comence la nova temporada. El programa, produït per Atresmedia i Globomedia, es renova amb la incorporació del col·laborador d”El Intermedio’, Dani Mateo, després de la despedida de Frank Blanco, qui ha sigut el presentador del programa durant els últims sis anys.

 

 

Frank Blanco abandona el programa per a iniciar nous projectes

D’eixa manera ho ha decidit finalment la cadena d’Atresmedia, que ha hagut d’afrontar la baixa del presentador del programa des de feia més de sis anys, Frank Blanco, que tanca un cicle en ‘Zapeando’ per a iniciar nous projectes professionals.

 

El nou presentador: l’humorista que fins ara acompanyava al Gran Wyoming en el programa ‘El Intermedio’. D’esta manera, Dani Mateo es convertix en la segona pèrdua del programa d’humor informatiu, després de què Gonzo l’abandonara per ser el substitut de Jordi Évole en ‘Salvados’.

 

Deixarà de presentar ‘Yu: no te pierdas nada’

La incorporació de Mateo en el programa de vesprades de La Sexta no hauria de ser incompatible amb alguna col·laboració puntual amb ‘El Intermedio’. Ara bé, el que sí que hauria de deixar definitivament el periodista serà el càrrec de presentador del programa de ràdio de Los 40 Principales, ‘Yu: no te pierdas nada’. De moment, ni la cadena ni el mateix presentador han confirmat com organitzarà Mateo els seus compromisos professionals.

 

Dani Mateo, protagonista de moltes polèmiques, gràcies al seu gag amb el cadàver de Franco o a mocar-se amb la bandera d’Espanya, es va incorporar a La Sexta després de 15 anys de carrera professional en la televisió. Allí va començar l’any 2007 a col·laborar amb ‘Sé lo que hicisteis…’. A partir d’eixe moment, Mateo es va convertir en una de les cares de l’humor més importants de la cadena.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.