El nou presentador de ‘Zapeando’ serà Dani Mateo

 

Dani Mateo serà el nou presentador de ‘Zapeando’ quan comence la nova temporada. El programa, produït per Atresmedia i Globomedia, es renova amb la incorporació del col·laborador d”El Intermedio’, Dani Mateo, després de la despedida de Frank Blanco, qui ha sigut el presentador del programa durant els últims sis anys.

 

 

Frank Blanco abandona el programa per a iniciar nous projectes

D’eixa manera ho ha decidit finalment la cadena d’Atresmedia, que ha hagut d’afrontar la baixa del presentador del programa des de feia més de sis anys, Frank Blanco, que tanca un cicle en ‘Zapeando’ per a iniciar nous projectes professionals.

 

El nou presentador: l’humorista que fins ara acompanyava al Gran Wyoming en el programa ‘El Intermedio’. D’esta manera, Dani Mateo es convertix en la segona pèrdua del programa d’humor informatiu, després de què Gonzo l’abandonara per ser el substitut de Jordi Évole en ‘Salvados’.

 

Deixarà de presentar ‘Yu: no te pierdas nada’

La incorporació de Mateo en el programa de vesprades de La Sexta no hauria de ser incompatible amb alguna col·laboració puntual amb ‘El Intermedio’. Ara bé, el que sí que hauria de deixar definitivament el periodista serà el càrrec de presentador del programa de ràdio de Los 40 Principales, ‘Yu: no te pierdas nada’. De moment, ni la cadena ni el mateix presentador han confirmat com organitzarà Mateo els seus compromisos professionals.

 

Dani Mateo, protagonista de moltes polèmiques, gràcies al seu gag amb el cadàver de Franco o a mocar-se amb la bandera d’Espanya, es va incorporar a La Sexta després de 15 anys de carrera professional en la televisió. Allí va començar l’any 2007 a col·laborar amb ‘Sé lo que hicisteis…’. A partir d’eixe moment, Mateo es va convertir en una de les cares de l’humor més importants de la cadena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.