El nou presentador de ‘Zapeando’ serà Dani Mateo

 

Dani Mateo serà el nou presentador de ‘Zapeando’ quan comence la nova temporada. El programa, produït per Atresmedia i Globomedia, es renova amb la incorporació del col·laborador d»El Intermedio’, Dani Mateo, després de la despedida de Frank Blanco, qui ha sigut el presentador del programa durant els últims sis anys.

 

 

Frank Blanco abandona el programa per a iniciar nous projectes

D’eixa manera ho ha decidit finalment la cadena d’Atresmedia, que ha hagut d’afrontar la baixa del presentador del programa des de feia més de sis anys, Frank Blanco, que tanca un cicle en ‘Zapeando’ per a iniciar nous projectes professionals.

 

El nou presentador: l’humorista que fins ara acompanyava al Gran Wyoming en el programa ‘El Intermedio’. D’esta manera, Dani Mateo es convertix en la segona pèrdua del programa d’humor informatiu, després de què Gonzo l’abandonara per ser el substitut de Jordi Évole en ‘Salvados’.

 

Deixarà de presentar ‘Yu: no te pierdas nada’

La incorporació de Mateo en el programa de vesprades de La Sexta no hauria de ser incompatible amb alguna col·laboració puntual amb ‘El Intermedio’. Ara bé, el que sí que hauria de deixar definitivament el periodista serà el càrrec de presentador del programa de ràdio de Los 40 Principales, ‘Yu: no te pierdas nada’. De moment, ni la cadena ni el mateix presentador han confirmat com organitzarà Mateo els seus compromisos professionals.

 

Dani Mateo, protagonista de moltes polèmiques, gràcies al seu gag amb el cadàver de Franco o a mocar-se amb la bandera d’Espanya, es va incorporar a La Sexta després de 15 anys de carrera professional en la televisió. Allí va començar l’any 2007 a col·laborar amb ‘Sé lo que hicisteis…’. A partir d’eixe moment, Mateo es va convertir en una de les cares de l’humor més importants de la cadena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.