El nou presentador de ‘Zapeando’ serà Dani Mateo

 

Dani Mateo serà el nou presentador de ‘Zapeando’ quan comence la nova temporada. El programa, produït per Atresmedia i Globomedia, es renova amb la incorporació del col·laborador d”El Intermedio’, Dani Mateo, després de la despedida de Frank Blanco, qui ha sigut el presentador del programa durant els últims sis anys.

 

 

Frank Blanco abandona el programa per a iniciar nous projectes

D’eixa manera ho ha decidit finalment la cadena d’Atresmedia, que ha hagut d’afrontar la baixa del presentador del programa des de feia més de sis anys, Frank Blanco, que tanca un cicle en ‘Zapeando’ per a iniciar nous projectes professionals.

 

El nou presentador: l’humorista que fins ara acompanyava al Gran Wyoming en el programa ‘El Intermedio’. D’esta manera, Dani Mateo es convertix en la segona pèrdua del programa d’humor informatiu, després de què Gonzo l’abandonara per ser el substitut de Jordi Évole en ‘Salvados’.

 

Deixarà de presentar ‘Yu: no te pierdas nada’

La incorporació de Mateo en el programa de vesprades de La Sexta no hauria de ser incompatible amb alguna col·laboració puntual amb ‘El Intermedio’. Ara bé, el que sí que hauria de deixar definitivament el periodista serà el càrrec de presentador del programa de ràdio de Los 40 Principales, ‘Yu: no te pierdas nada’. De moment, ni la cadena ni el mateix presentador han confirmat com organitzarà Mateo els seus compromisos professionals.

 

Dani Mateo, protagonista de moltes polèmiques, gràcies al seu gag amb el cadàver de Franco o a mocar-se amb la bandera d’Espanya, es va incorporar a La Sexta després de 15 anys de carrera professional en la televisió. Allí va començar l’any 2007 a col·laborar amb ‘Sé lo que hicisteis…’. A partir d’eixe moment, Mateo es va convertir en una de les cares de l’humor més importants de la cadena.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.