Anuncios

El nou presentador de ‘Zapeando’ serà Dani Mateo

 

Dani Mateo serà el nou presentador de ‘Zapeando’ quan comence la nova temporada. El programa, produït per Atresmedia i Globomedia, es renova amb la incorporació del col·laborador d”El Intermedio’, Dani Mateo, després de la despedida de Frank Blanco, qui ha sigut el presentador del programa durant els últims sis anys.

 

 

Frank Blanco abandona el programa per a iniciar nous projectes

D’eixa manera ho ha decidit finalment la cadena d’Atresmedia, que ha hagut d’afrontar la baixa del presentador del programa des de feia més de sis anys, Frank Blanco, que tanca un cicle en ‘Zapeando’ per a iniciar nous projectes professionals.

Anuncios

 

El nou presentador: l’humorista que fins ara acompanyava al Gran Wyoming en el programa ‘El Intermedio’. D’esta manera, Dani Mateo es convertix en la segona pèrdua del programa d’humor informatiu, després de què Gonzo l’abandonara per ser el substitut de Jordi Évole en ‘Salvados’.

 

Deixarà de presentar ‘Yu: no te pierdas nada’

La incorporació de Mateo en el programa de vesprades de La Sexta no hauria de ser incompatible amb alguna col·laboració puntual amb ‘El Intermedio’. Ara bé, el que sí que hauria de deixar definitivament el periodista serà el càrrec de presentador del programa de ràdio de Los 40 Principales, ‘Yu: no te pierdas nada’. De moment, ni la cadena ni el mateix presentador han confirmat com organitzarà Mateo els seus compromisos professionals.

 

Dani Mateo, protagonista de moltes polèmiques, gràcies al seu gag amb el cadàver de Franco o a mocar-se amb la bandera d’Espanya, es va incorporar a La Sexta després de 15 anys de carrera professional en la televisió. Allí va començar l’any 2007 a col·laborar amb ‘Sé lo que hicisteis…’. A partir d’eixe moment, Mateo es va convertir en una de les cares de l’humor més importants de la cadena.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.
Anuncios