5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Polèmica en Masterchef per servir un menú català en València per a valencians

Masterchef València

El programa d’ahir va fer la prova en exteriors des de València | TVE

 

Indignació en internet pel programa d’ahir de Masterchef. En la prova d’exteriors que va fer el programa, celebrada en la Ciutat de València, van convidar a taula parada a la comissió fallera de Gravador Esteve – Ciril Amorós. Però la polèmica va començar quan els internautes van vore el menú: tres plats típics catalans.

 

 

 

I és que el ‘bacallà amb samfaina’, els ‘canelons de rostit’ i la ‘crema catalana’ no van pegar gent bé a l’audiència valenciana que va manifestar una cua llarga de comentaris per haver portat la gastronomia típica dels nostres veïns a la prova d’exteriors feta en terres valencianes. La majoria indicaven que ¿si és costum en les proves d’exteriors fer plats típics de la zona, com és que en València es porta gastronomia catalana?

 

El programa no ha fet cap pronunciament de moment, però molts internautes valencians han proposat una llista ben plena de plats que podrien usar per a la següent entrega del programa.

 

 

Tot i que tampoc han faltat els qui han fet crítiques més fortes per a expressar la seua indignació «Vergonyós, un menú català en València!!!», «Cuinar un menú català en València per a fallers. A posta no la caguen millor» o «Torra patrocinador oficial del menú en València!»

 

 

 

 

Fins i tot hi ha qui ha demanat explicacions directament a treballadors del programa per a vore a on podia haver estat la causa d’este error.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.