Polèmica en Masterchef per servir un menú català en València per a valencians

Masterchef València

El programa d’ahir va fer la prova en exteriors des de València | TVE

 

Indignació en internet pel programa d’ahir de Masterchef. En la prova d’exteriors que va fer el programa, celebrada en la Ciutat de València, van convidar a taula parada a la comissió fallera de Gravador Esteve – Ciril Amorós. Però la polèmica va començar quan els internautes van vore el menú: tres plats típics catalans.

 

 

 

I és que el ‘bacallà amb samfaina’, els ‘canelons de rostit’ i la ‘crema catalana’ no van pegar gent bé a l’audiència valenciana que va manifestar una cua llarga de comentaris per haver portat la gastronomia típica dels nostres veïns a la prova d’exteriors feta en terres valencianes. La majoria indicaven que ¿si és costum en les proves d’exteriors fer plats típics de la zona, com és que en València es porta gastronomia catalana?

 

El programa no ha fet cap pronunciament de moment, però molts internautes valencians han proposat una llista ben plena de plats que podrien usar per a la següent entrega del programa.

 

 

Tot i que tampoc han faltat els qui han fet crítiques més fortes per a expressar la seua indignació «Vergonyós, un menú català en València!!!», «Cuinar un menú català en València per a fallers. A posta no la caguen millor» o «Torra patrocinador oficial del menú en València!»

 

 

 

 

Fins i tot hi ha qui ha demanat explicacions directament a treballadors del programa per a vore a on podia haver estat la causa d’este error.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.