Polèmica en Masterchef per servir un menú català en València per a valencians

Masterchef València

El programa d’ahir va fer la prova en exteriors des de València | TVE

 

Indignació en internet pel programa d’ahir de Masterchef. En la prova d’exteriors que va fer el programa, celebrada en la Ciutat de València, van convidar a taula parada a la comissió fallera de Gravador Esteve – Ciril Amorós. Però la polèmica va començar quan els internautes van vore el menú: tres plats típics catalans.

 

 

 

I és que el ‘bacallà amb samfaina’, els ‘canelons de rostit’ i la ‘crema catalana’ no van pegar gent bé a l’audiència valenciana que va manifestar una cua llarga de comentaris per haver portat la gastronomia típica dels nostres veïns a la prova d’exteriors feta en terres valencianes. La majoria indicaven que ¿si és costum en les proves d’exteriors fer plats típics de la zona, com és que en València es porta gastronomia catalana?

 

El programa no ha fet cap pronunciament de moment, però molts internautes valencians han proposat una llista ben plena de plats que podrien usar per a la següent entrega del programa.

 

 

Tot i que tampoc han faltat els qui han fet crítiques més fortes per a expressar la seua indignació «Vergonyós, un menú català en València!!!», «Cuinar un menú català en València per a fallers. A posta no la caguen millor» o «Torra patrocinador oficial del menú en València!»

 

 

 

 

Fins i tot hi ha qui ha demanat explicacions directament a treballadors del programa per a vore a on podia haver estat la causa d’este error.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.