13.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Polèmica en Masterchef per servir un menú català en València per a valencians

Masterchef València

El programa d’ahir va fer la prova en exteriors des de València | TVE

 

Indignació en internet pel programa d’ahir de Masterchef. En la prova d’exteriors que va fer el programa, celebrada en la Ciutat de València, van convidar a taula parada a la comissió fallera de Gravador Esteve – Ciril Amorós. Però la polèmica va començar quan els internautes van vore el menú: tres plats típics catalans.

 

 

 

I és que el ‘bacallà amb samfaina’, els ‘canelons de rostit’ i la ‘crema catalana’ no van pegar gent bé a l’audiència valenciana que va manifestar una cua llarga de comentaris per haver portat la gastronomia típica dels nostres veïns a la prova d’exteriors feta en terres valencianes. La majoria indicaven que ¿si és costum en les proves d’exteriors fer plats típics de la zona, com és que en València es porta gastronomia catalana?

 

El programa no ha fet cap pronunciament de moment, però molts internautes valencians han proposat una llista ben plena de plats que podrien usar per a la següent entrega del programa.

 

 

Tot i que tampoc han faltat els qui han fet crítiques més fortes per a expressar la seua indignació «Vergonyós, un menú català en València!!!», «Cuinar un menú català en València per a fallers. A posta no la caguen millor» o «Torra patrocinador oficial del menú en València!»

 

 

 

 

Fins i tot hi ha qui ha demanat explicacions directament a treballadors del programa per a vore a on podia haver estat la causa d’este error.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón demana altura a Vox i confia a investir demà a Pérez Llorca com el seu successor

El president en funcions ha cridat Vox a estar a l'altura i ha expressat el seu desig que Juanfran Pérez Llorca siga triat este dijous en Les Corts. La primera votació exigix majoria absoluta i el PP necessita als 13 diputats de Vox; de no aconseguir-se, hi hauria un segon ple amb majoria simple.

Ábalos no perdria l’acta si entra a la presó, però quedaria suspés com a diputat

Si José Luis Ábalos ingressara a la presó, conservaria l'acta però seria suspés de drets i deures parlamentaris. El Congrés no contempla reduir escons.

Detingut en Sant Joan (Alacant) un fugitiu buscat per Montenegro en un control policial

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan (Alacant) a un home de 41 anys reclamat per Montenegro i considerat un dels seus fugitius més buscats. Va ser localitzat en un control preventiu i ha quedat a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

Compromís espera que Vilaplana comparega molt prompte en la comissió del Congrés

Compromís espera que Maribel Vilaplana comparega molt prompte davant la comissió del Congrés sobre la dana. Un registre d'aparcament i el seu testimoniatge obrin dubtes de cronologia.

Mazón insistix que va ser a peu de l’aparcament al Palau i nega haver estat ilocalizable

Carlos Mazón ha reiterat que, després de menjar en El Ventorro, va acompanyar a Maribel Vilaplana a l'aparcament i es va dirigir a peu, sense parades, al Palau. Ha rebutjat que estiguera ilocalizable i ha precisat que a les 20.00 ja eixia cap al Centre d'Emergències de L'Eliana.

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.