Polèmica en Masterchef per servir un menú català en València per a valencians

Masterchef València

El programa d’ahir va fer la prova en exteriors des de València | TVE

 

Indignació en internet pel programa d’ahir de Masterchef. En la prova d’exteriors que va fer el programa, celebrada en la Ciutat de València, van convidar a taula parada a la comissió fallera de Gravador Esteve – Ciril Amorós. Però la polèmica va començar quan els internautes van vore el menú: tres plats típics catalans.

 

 

 

I és que el ‘bacallà amb samfaina’, els ‘canelons de rostit’ i la ‘crema catalana’ no van pegar gent bé a l’audiència valenciana que va manifestar una cua llarga de comentaris per haver portat la gastronomia típica dels nostres veïns a la prova d’exteriors feta en terres valencianes. La majoria indicaven que ¿si és costum en les proves d’exteriors fer plats típics de la zona, com és que en València es porta gastronomia catalana?

 

El programa no ha fet cap pronunciament de moment, però molts internautes valencians han proposat una llista ben plena de plats que podrien usar per a la següent entrega del programa.

 

 

Tot i que tampoc han faltat els qui han fet crítiques més fortes per a expressar la seua indignació «Vergonyós, un menú català en València!!!», «Cuinar un menú català en València per a fallers. A posta no la caguen millor» o «Torra patrocinador oficial del menú en València!»

 

 

 

 

Fins i tot hi ha qui ha demanat explicacions directament a treballadors del programa per a vore a on podia haver estat la causa d’este error.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.