Un protagonista de ‘La que se avecina’ parla sobre el final de la sèrie

La que se avecina

Jordi Sánchez s’ha convertit en un dels actors més estimats de la sèrie | GTRES

 

Esta nit arriben els nous episodis de ‘La que se avecina’ a Telecinco. Per este motiu, alguns dels actors de la sèrie han concedit un seguit d’entrevistes a mitjans de comunicació a on han parlat sobre la sèrie i el personatge que interpreten.

 

Este és el cas de l’actor Jordi Sánchez, que interpreta el personatge d’Antonio Recio, i que hui ha concedit una entrevista al digital Ecoteuve. En esta, li han preguntat pel final de la sèrie i de pas, per si en tenia alguna pista. Ell ha dit que no en sap res i que si d’ell depenguera, seguiria fent-la. Fins i tot diu que es voria amb forces de protagonitzar un ‘spin-off’ sobre la seua família fictícia, donant importància a tots els personatges que la conformen.

 

D’altra banda, l’actor també ha explicat que la sèrie no l’ha fet caure en una monotonia, perquè la productora li ho ha posat molt fàcil per a poder alternar la sèrie amb altres treballs, cosa que li ha permés, en part, no acabar avorrint el projecte.

 

‘La que se avecina’ és una de les sèries amb més èxit en la xicoteta pantalla | Telecinco

 

Conviure amb el personatge

El periodista que l’ha entrevistat li ha preguntat si en algun moment el personatge s’ha menjat a la persona. L’actor ha contestat que mai s’ha arribat a sentir d’eixa manera, tot i que ha admés que en alguns moments ha volgut participar en altres projectes, amb l’objectiu de què la gent no l’acabara encasellant en el personatge del Recio. Igualment, Sánchez es mostra molt agraït amb totes les coses que li ha aportat la sèrie que dirigixen els germans Caballero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.