Un protagonista de ‘La que se avecina’ parla sobre el final de la sèrie

La que se avecina

Jordi Sánchez s’ha convertit en un dels actors més estimats de la sèrie | GTRES

 

Esta nit arriben els nous episodis de ‘La que se avecina’ a Telecinco. Per este motiu, alguns dels actors de la sèrie han concedit un seguit d’entrevistes a mitjans de comunicació a on han parlat sobre la sèrie i el personatge que interpreten.

 

Este és el cas de l’actor Jordi Sánchez, que interpreta el personatge d’Antonio Recio, i que hui ha concedit una entrevista al digital Ecoteuve. En esta, li han preguntat pel final de la sèrie i de pas, per si en tenia alguna pista. Ell ha dit que no en sap res i que si d’ell depenguera, seguiria fent-la. Fins i tot diu que es voria amb forces de protagonitzar un ‘spin-off’ sobre la seua família fictícia, donant importància a tots els personatges que la conformen.

 

D’altra banda, l’actor també ha explicat que la sèrie no l’ha fet caure en una monotonia, perquè la productora li ho ha posat molt fàcil per a poder alternar la sèrie amb altres treballs, cosa que li ha permés, en part, no acabar avorrint el projecte.

 

‘La que se avecina’ és una de les sèries amb més èxit en la xicoteta pantalla | Telecinco

 

Conviure amb el personatge

El periodista que l’ha entrevistat li ha preguntat si en algun moment el personatge s’ha menjat a la persona. L’actor ha contestat que mai s’ha arribat a sentir d’eixa manera, tot i que ha admés que en alguns moments ha volgut participar en altres projectes, amb l’objectiu de què la gent no l’acabara encasellant en el personatge del Recio. Igualment, Sánchez es mostra molt agraït amb totes les coses que li ha aportat la sèrie que dirigixen els germans Caballero.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.