Un protagonista de ‘La que se avecina’ parla sobre el final de la sèrie

La que se avecina

Jordi Sánchez s’ha convertit en un dels actors més estimats de la sèrie | GTRES

 

Esta nit arriben els nous episodis de ‘La que se avecina’ a Telecinco. Per este motiu, alguns dels actors de la sèrie han concedit un seguit d’entrevistes a mitjans de comunicació a on han parlat sobre la sèrie i el personatge que interpreten.

 

Este és el cas de l’actor Jordi Sánchez, que interpreta el personatge d’Antonio Recio, i que hui ha concedit una entrevista al digital Ecoteuve. En esta, li han preguntat pel final de la sèrie i de pas, per si en tenia alguna pista. Ell ha dit que no en sap res i que si d’ell depenguera, seguiria fent-la. Fins i tot diu que es voria amb forces de protagonitzar un ‘spin-off’ sobre la seua família fictícia, donant importància a tots els personatges que la conformen.

 

D’altra banda, l’actor també ha explicat que la sèrie no l’ha fet caure en una monotonia, perquè la productora li ho ha posat molt fàcil per a poder alternar la sèrie amb altres treballs, cosa que li ha permés, en part, no acabar avorrint el projecte.

 

‘La que se avecina’ és una de les sèries amb més èxit en la xicoteta pantalla | Telecinco

 

Conviure amb el personatge

El periodista que l’ha entrevistat li ha preguntat si en algun moment el personatge s’ha menjat a la persona. L’actor ha contestat que mai s’ha arribat a sentir d’eixa manera, tot i que ha admés que en alguns moments ha volgut participar en altres projectes, amb l’objectiu de què la gent no l’acabara encasellant en el personatge del Recio. Igualment, Sánchez es mostra molt agraït amb totes les coses que li ha aportat la sèrie que dirigixen els germans Caballero.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.