Un protagonista de ‘La que se avecina’ parla sobre el final de la sèrie

La que se avecina

Jordi Sánchez s’ha convertit en un dels actors més estimats de la sèrie | GTRES

 

Esta nit arriben els nous episodis de ‘La que se avecina’ a Telecinco. Per este motiu, alguns dels actors de la sèrie han concedit un seguit d’entrevistes a mitjans de comunicació a on han parlat sobre la sèrie i el personatge que interpreten.

 

Este és el cas de l’actor Jordi Sánchez, que interpreta el personatge d’Antonio Recio, i que hui ha concedit una entrevista al digital Ecoteuve. En esta, li han preguntat pel final de la sèrie i de pas, per si en tenia alguna pista. Ell ha dit que no en sap res i que si d’ell depenguera, seguiria fent-la. Fins i tot diu que es voria amb forces de protagonitzar un ‘spin-off’ sobre la seua família fictícia, donant importància a tots els personatges que la conformen.

 

D’altra banda, l’actor també ha explicat que la sèrie no l’ha fet caure en una monotonia, perquè la productora li ho ha posat molt fàcil per a poder alternar la sèrie amb altres treballs, cosa que li ha permés, en part, no acabar avorrint el projecte.

 

‘La que se avecina’ és una de les sèries amb més èxit en la xicoteta pantalla | Telecinco

 

Conviure amb el personatge

El periodista que l’ha entrevistat li ha preguntat si en algun moment el personatge s’ha menjat a la persona. L’actor ha contestat que mai s’ha arribat a sentir d’eixa manera, tot i que ha admés que en alguns moments ha volgut participar en altres projectes, amb l’objectiu de què la gent no l’acabara encasellant en el personatge del Recio. Igualment, Sánchez es mostra molt agraït amb totes les coses que li ha aportat la sèrie que dirigixen els germans Caballero.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.