Un protagonista de ‘La que se avecina’ parla sobre el final de la sèrie

La que se avecina

Jordi Sánchez s’ha convertit en un dels actors més estimats de la sèrie | GTRES

 

Esta nit arriben els nous episodis de ‘La que se avecina’ a Telecinco. Per este motiu, alguns dels actors de la sèrie han concedit un seguit d’entrevistes a mitjans de comunicació a on han parlat sobre la sèrie i el personatge que interpreten.

 

Este és el cas de l’actor Jordi Sánchez, que interpreta el personatge d’Antonio Recio, i que hui ha concedit una entrevista al digital Ecoteuve. En esta, li han preguntat pel final de la sèrie i de pas, per si en tenia alguna pista. Ell ha dit que no en sap res i que si d’ell depenguera, seguiria fent-la. Fins i tot diu que es voria amb forces de protagonitzar un ‘spin-off’ sobre la seua família fictícia, donant importància a tots els personatges que la conformen.

 

D’altra banda, l’actor també ha explicat que la sèrie no l’ha fet caure en una monotonia, perquè la productora li ho ha posat molt fàcil per a poder alternar la sèrie amb altres treballs, cosa que li ha permés, en part, no acabar avorrint el projecte.

 

‘La que se avecina’ és una de les sèries amb més èxit en la xicoteta pantalla | Telecinco

 

Conviure amb el personatge

El periodista que l’ha entrevistat li ha preguntat si en algun moment el personatge s’ha menjat a la persona. L’actor ha contestat que mai s’ha arribat a sentir d’eixa manera, tot i que ha admés que en alguns moments ha volgut participar en altres projectes, amb l’objectiu de què la gent no l’acabara encasellant en el personatge del Recio. Igualment, Sánchez es mostra molt agraït amb totes les coses que li ha aportat la sèrie que dirigixen els germans Caballero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.