18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

‘La que se avecina’ podria ser durament sancionada per mostrar un vibrador

 

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) es planteja actualment sancionar Mediaset per emetre publicitat encoberta en dos dels seus programes més coneguts: ‘La que se avecina’ i ‘Sálvame’. La famosa sèrie emesa des de l’any 2007 es podria trobar davant d’una multa que oscil·la entre els 100.001 i 500.000 euros per un absurd error.

 

La CNMC està estudiant si la comèdia de Mediaset va fer publicitat d’un vibrador sense informar adequadament a l’espectador en l’episodi ‘Un aniversario, un peluquín y una reunión de tupper-sex’. La Comissió apunta que «segons les primeres anàlisis, es va emetre, sense identificació, publicitat que podria ser qualificada d’encoberta per part d’una empresa de distribució i venda de joguets i productes eròtics, i d’una marca d’estimuladors de pròstata», segons informa ‘La Vanguardia’.

 

L’episodi en concret, forma part de la segona temporada de la sèrie, que es va emetre per primera volta en Telecinco el 24 d’abril de 2008 i, des d’aquell, dia s’ha pogut visionar en canals de Mediaset 107 vegades, com s’informa des del portal ‘FórmulaTV’. La notícia ha generat polèmica, ja que si hi havia indicis evidents de publicitat, s’haurien d’haver detectat molt abans, segons opinen des de la direcció de la sèrie.

 

El director i guionista de ‘La que se avecina’, Alberto Caballero, ha plasmat la seua incredulitat en un tuit ficant-li ironia al fet que esta classe de productes no siguen massa anunciats en televisió i remarcant que la CNMC no haja denunciat abans el cas, si tan evident era.

 

 

‘Sálvame’ també hauria mostrat publicitat encoberta

El cas de ‘La que se avecina’ no seria l’únic i és que la CNMC també es planteja sancionar ‘Sálvame’. Segons la Comissió, en un dels programes emesos el passat mes de gener, es va mostrar una revista, cosa que també podria ser descrita com un cas de publicitat encoberta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.