‘La que se avecina’ podria ser durament sancionada per mostrar un vibrador

 

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) es planteja actualment sancionar Mediaset per emetre publicitat encoberta en dos dels seus programes més coneguts: ‘La que se avecina’ i ‘Sálvame’. La famosa sèrie emesa des de l’any 2007 es podria trobar davant d’una multa que oscil·la entre els 100.001 i 500.000 euros per un absurd error.

 

La CNMC està estudiant si la comèdia de Mediaset va fer publicitat d’un vibrador sense informar adequadament a l’espectador en l’episodi ‘Un aniversario, un peluquín y una reunión de tupper-sex’. La Comissió apunta que «segons les primeres anàlisis, es va emetre, sense identificació, publicitat que podria ser qualificada d’encoberta per part d’una empresa de distribució i venda de joguets i productes eròtics, i d’una marca d’estimuladors de pròstata», segons informa ‘La Vanguardia’.

 

L’episodi en concret, forma part de la segona temporada de la sèrie, que es va emetre per primera volta en Telecinco el 24 d’abril de 2008 i, des d’aquell, dia s’ha pogut visionar en canals de Mediaset 107 vegades, com s’informa des del portal ‘FórmulaTV’. La notícia ha generat polèmica, ja que si hi havia indicis evidents de publicitat, s’haurien d’haver detectat molt abans, segons opinen des de la direcció de la sèrie.

 

El director i guionista de ‘La que se avecina’, Alberto Caballero, ha plasmat la seua incredulitat en un tuit ficant-li ironia al fet que esta classe de productes no siguen massa anunciats en televisió i remarcant que la CNMC no haja denunciat abans el cas, si tan evident era.

 

 

‘Sálvame’ també hauria mostrat publicitat encoberta

El cas de ‘La que se avecina’ no seria l’únic i és que la CNMC també es planteja sancionar ‘Sálvame’. Segons la Comissió, en un dels programes emesos el passat mes de gener, es va mostrar una revista, cosa que també podria ser descrita com un cas de publicitat encoberta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.