11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

‘La que se avecina’ podria ser durament sancionada per mostrar un vibrador

 

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) es planteja actualment sancionar Mediaset per emetre publicitat encoberta en dos dels seus programes més coneguts: ‘La que se avecina’ i ‘Sálvame’. La famosa sèrie emesa des de l’any 2007 es podria trobar davant d’una multa que oscil·la entre els 100.001 i 500.000 euros per un absurd error.

 

La CNMC està estudiant si la comèdia de Mediaset va fer publicitat d’un vibrador sense informar adequadament a l’espectador en l’episodi ‘Un aniversario, un peluquín y una reunión de tupper-sex’. La Comissió apunta que «segons les primeres anàlisis, es va emetre, sense identificació, publicitat que podria ser qualificada d’encoberta per part d’una empresa de distribució i venda de joguets i productes eròtics, i d’una marca d’estimuladors de pròstata», segons informa ‘La Vanguardia’.

 

L’episodi en concret, forma part de la segona temporada de la sèrie, que es va emetre per primera volta en Telecinco el 24 d’abril de 2008 i, des d’aquell, dia s’ha pogut visionar en canals de Mediaset 107 vegades, com s’informa des del portal ‘FórmulaTV’. La notícia ha generat polèmica, ja que si hi havia indicis evidents de publicitat, s’haurien d’haver detectat molt abans, segons opinen des de la direcció de la sèrie.

 

El director i guionista de ‘La que se avecina’, Alberto Caballero, ha plasmat la seua incredulitat en un tuit ficant-li ironia al fet que esta classe de productes no siguen massa anunciats en televisió i remarcant que la CNMC no haja denunciat abans el cas, si tan evident era.

 

 

‘Sálvame’ també hauria mostrat publicitat encoberta

El cas de ‘La que se avecina’ no seria l’únic i és que la CNMC també es planteja sancionar ‘Sálvame’. Segons la Comissió, en un dels programes emesos el passat mes de gener, es va mostrar una revista, cosa que també podria ser descrita com un cas de publicitat encoberta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.