‘La que se avecina’ podria ser durament sancionada per mostrar un vibrador

 

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) es planteja actualment sancionar Mediaset per emetre publicitat encoberta en dos dels seus programes més coneguts: ‘La que se avecina’ i ‘Sálvame’. La famosa sèrie emesa des de l’any 2007 es podria trobar davant d’una multa que oscil·la entre els 100.001 i 500.000 euros per un absurd error.

 

La CNMC està estudiant si la comèdia de Mediaset va fer publicitat d’un vibrador sense informar adequadament a l’espectador en l’episodi ‘Un aniversario, un peluquín y una reunión de tupper-sex’. La Comissió apunta que «segons les primeres anàlisis, es va emetre, sense identificació, publicitat que podria ser qualificada d’encoberta per part d’una empresa de distribució i venda de joguets i productes eròtics, i d’una marca d’estimuladors de pròstata», segons informa ‘La Vanguardia’.

 

L’episodi en concret, forma part de la segona temporada de la sèrie, que es va emetre per primera volta en Telecinco el 24 d’abril de 2008 i, des d’aquell, dia s’ha pogut visionar en canals de Mediaset 107 vegades, com s’informa des del portal ‘FórmulaTV’. La notícia ha generat polèmica, ja que si hi havia indicis evidents de publicitat, s’haurien d’haver detectat molt abans, segons opinen des de la direcció de la sèrie.

 

El director i guionista de ‘La que se avecina’, Alberto Caballero, ha plasmat la seua incredulitat en un tuit ficant-li ironia al fet que esta classe de productes no siguen massa anunciats en televisió i remarcant que la CNMC no haja denunciat abans el cas, si tan evident era.

 

 

‘Sálvame’ també hauria mostrat publicitat encoberta

El cas de ‘La que se avecina’ no seria l’únic i és que la CNMC també es planteja sancionar ‘Sálvame’. Segons la Comissió, en un dels programes emesos el passat mes de gener, es va mostrar una revista, cosa que també podria ser descrita com un cas de publicitat encoberta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.

José María Ángel declararà al Senat per la seua gestió després de la dana a València

El excomisionado per a la reconstrucció després de la dana a València, José María Ángel Batalla, compareixerà el 15 de juny davant la comissió del Senat que investiga la tragèdia. El PP, amb majoria en la Cambra alta, centrarà les preguntes en la seua gestió i en la polèmica sobre el seu currículum.

Cocemfe denuncia que les persones amb discapacitat seguixen fora de les platges d’Alacant al juny

Cocemfe Alacant denuncia que les platges de la ciutat obrin l'1 de juny mentres els punts accessibles es retarden fins a juliol, deixant un mes més fora de la mar a les persones amb discapacitat.

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.