‘La que se avecina’ podria ser durament sancionada per mostrar un vibrador

 

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) es planteja actualment sancionar Mediaset per emetre publicitat encoberta en dos dels seus programes més coneguts: ‘La que se avecina’ i ‘Sálvame’. La famosa sèrie emesa des de l’any 2007 es podria trobar davant d’una multa que oscil·la entre els 100.001 i 500.000 euros per un absurd error.

 

La CNMC està estudiant si la comèdia de Mediaset va fer publicitat d’un vibrador sense informar adequadament a l’espectador en l’episodi ‘Un aniversario, un peluquín y una reunión de tupper-sex’. La Comissió apunta que «segons les primeres anàlisis, es va emetre, sense identificació, publicitat que podria ser qualificada d’encoberta per part d’una empresa de distribució i venda de joguets i productes eròtics, i d’una marca d’estimuladors de pròstata», segons informa ‘La Vanguardia’.

 

L’episodi en concret, forma part de la segona temporada de la sèrie, que es va emetre per primera volta en Telecinco el 24 d’abril de 2008 i, des d’aquell, dia s’ha pogut visionar en canals de Mediaset 107 vegades, com s’informa des del portal ‘FórmulaTV’. La notícia ha generat polèmica, ja que si hi havia indicis evidents de publicitat, s’haurien d’haver detectat molt abans, segons opinen des de la direcció de la sèrie.

 

El director i guionista de ‘La que se avecina’, Alberto Caballero, ha plasmat la seua incredulitat en un tuit ficant-li ironia al fet que esta classe de productes no siguen massa anunciats en televisió i remarcant que la CNMC no haja denunciat abans el cas, si tan evident era.

 

 

‘Sálvame’ també hauria mostrat publicitat encoberta

El cas de ‘La que se avecina’ no seria l’únic i és que la CNMC també es planteja sancionar ‘Sálvame’. Segons la Comissió, en un dels programes emesos el passat mes de gener, es va mostrar una revista, cosa que també podria ser descrita com un cas de publicitat encoberta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.