El retorn de ‘Pasapalabra’ es complica

 

El retorn de ‘Pasapalabra’ a la graella de Telecinco es complica per moments. Un mes després de la cancel·lació de les emissions del programa, després que una sentència del Tribunal Suprem ho exigira, les negociacions pareixen igual d’estancades que el primer dia.

 

Recordem que el conflicte va començar pels drets d’imatge que Mediaset deu a la cadena propietària del format, la britànica ITV, i que s’han acumulat durant tants anys que ara la suma puja fins als 15 milions d’euros, xifra que Paolo Vasile es nega a pagar.

 

‘El tirón’ ha substituït ‘Pasapalabra’ temporalment

En un principi, i arran del forat deixat per la desaparició del programa i les baixes quotes d’audiència que això va suposar per als informatius de Pedro Piqueras, que van caure en picat, Telecinco va allargar el programa ‘Sálvame’, inventant-se l’edició ‘banana’. A demés, fa dos setmanes, va tornar Christian Gálvez amb un nou i curt concurs que es fa en el mateix plató de ‘Sálvame’ a les 20.50 h, fins a l’entrada dels informatius, a les 21.10 h. Este concurs es diu ‘El tirón’ i consta d’un espai en què s’enfronten Rafa i Orestes, que han de contestar dotze preguntes.

 

Un format pensat de forma provisional, que és probable que s’allargue en el temps, ja que les negociacions, segons apunta El Confidencial, estan en punt mort, ja que Paolo Vasile es nega a abonar la quantitat que ITV exigix i està totalment tancat a qualsevol cosa que no siga una rebaixa d’eixa quantitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.