19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

El retorn de ‘Pasapalabra’ es complica

 

El retorn de ‘Pasapalabra’ a la graella de Telecinco es complica per moments. Un mes després de la cancel·lació de les emissions del programa, després que una sentència del Tribunal Suprem ho exigira, les negociacions pareixen igual d’estancades que el primer dia.

 

Recordem que el conflicte va començar pels drets d’imatge que Mediaset deu a la cadena propietària del format, la britànica ITV, i que s’han acumulat durant tants anys que ara la suma puja fins als 15 milions d’euros, xifra que Paolo Vasile es nega a pagar.

 

‘El tirón’ ha substituït ‘Pasapalabra’ temporalment

En un principi, i arran del forat deixat per la desaparició del programa i les baixes quotes d’audiència que això va suposar per als informatius de Pedro Piqueras, que van caure en picat, Telecinco va allargar el programa ‘Sálvame’, inventant-se l’edició ‘banana’. A demés, fa dos setmanes, va tornar Christian Gálvez amb un nou i curt concurs que es fa en el mateix plató de ‘Sálvame’ a les 20.50 h, fins a l’entrada dels informatius, a les 21.10 h. Este concurs es diu ‘El tirón’ i consta d’un espai en què s’enfronten Rafa i Orestes, que han de contestar dotze preguntes.

 

Un format pensat de forma provisional, que és probable que s’allargue en el temps, ja que les negociacions, segons apunta El Confidencial, estan en punt mort, ja que Paolo Vasile es nega a abonar la quantitat que ITV exigix i està totalment tancat a qualsevol cosa que no siga una rebaixa d’eixa quantitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.