El retorn de ‘Pasapalabra’ es complica

 

El retorn de ‘Pasapalabra’ a la graella de Telecinco es complica per moments. Un mes després de la cancel·lació de les emissions del programa, després que una sentència del Tribunal Suprem ho exigira, les negociacions pareixen igual d’estancades que el primer dia.

 

Recordem que el conflicte va començar pels drets d’imatge que Mediaset deu a la cadena propietària del format, la britànica ITV, i que s’han acumulat durant tants anys que ara la suma puja fins als 15 milions d’euros, xifra que Paolo Vasile es nega a pagar.

 

‘El tirón’ ha substituït ‘Pasapalabra’ temporalment

En un principi, i arran del forat deixat per la desaparició del programa i les baixes quotes d’audiència que això va suposar per als informatius de Pedro Piqueras, que van caure en picat, Telecinco va allargar el programa ‘Sálvame’, inventant-se l’edició ‘banana’. A demés, fa dos setmanes, va tornar Christian Gálvez amb un nou i curt concurs que es fa en el mateix plató de ‘Sálvame’ a les 20.50 h, fins a l’entrada dels informatius, a les 21.10 h. Este concurs es diu ‘El tirón’ i consta d’un espai en què s’enfronten Rafa i Orestes, que han de contestar dotze preguntes.

 

Un format pensat de forma provisional, que és probable que s’allargue en el temps, ja que les negociacions, segons apunta El Confidencial, estan en punt mort, ja que Paolo Vasile es nega a abonar la quantitat que ITV exigix i està totalment tancat a qualsevol cosa que no siga una rebaixa d’eixa quantitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.