5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

El retorn de ‘Pasapalabra’ es complica

 

El retorn de ‘Pasapalabra’ a la graella de Telecinco es complica per moments. Un mes després de la cancel·lació de les emissions del programa, després que una sentència del Tribunal Suprem ho exigira, les negociacions pareixen igual d’estancades que el primer dia.

 

Recordem que el conflicte va començar pels drets d’imatge que Mediaset deu a la cadena propietària del format, la britànica ITV, i que s’han acumulat durant tants anys que ara la suma puja fins als 15 milions d’euros, xifra que Paolo Vasile es nega a pagar.

 

‘El tirón’ ha substituït ‘Pasapalabra’ temporalment

En un principi, i arran del forat deixat per la desaparició del programa i les baixes quotes d’audiència que això va suposar per als informatius de Pedro Piqueras, que van caure en picat, Telecinco va allargar el programa ‘Sálvame’, inventant-se l’edició ‘banana’. A demés, fa dos setmanes, va tornar Christian Gálvez amb un nou i curt concurs que es fa en el mateix plató de ‘Sálvame’ a les 20.50 h, fins a l’entrada dels informatius, a les 21.10 h. Este concurs es diu ‘El tirón’ i consta d’un espai en què s’enfronten Rafa i Orestes, que han de contestar dotze preguntes.

 

Un format pensat de forma provisional, que és probable que s’allargue en el temps, ja que les negociacions, segons apunta El Confidencial, estan en punt mort, ja que Paolo Vasile es nega a abonar la quantitat que ITV exigix i està totalment tancat a qualsevol cosa que no siga una rebaixa d’eixa quantitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.