El retorn de ‘Pasapalabra’ es complica

 

El retorn de ‘Pasapalabra’ a la graella de Telecinco es complica per moments. Un mes després de la cancel·lació de les emissions del programa, després que una sentència del Tribunal Suprem ho exigira, les negociacions pareixen igual d’estancades que el primer dia.

 

Recordem que el conflicte va començar pels drets d’imatge que Mediaset deu a la cadena propietària del format, la britànica ITV, i que s’han acumulat durant tants anys que ara la suma puja fins als 15 milions d’euros, xifra que Paolo Vasile es nega a pagar.

 

‘El tirón’ ha substituït ‘Pasapalabra’ temporalment

En un principi, i arran del forat deixat per la desaparició del programa i les baixes quotes d’audiència que això va suposar per als informatius de Pedro Piqueras, que van caure en picat, Telecinco va allargar el programa ‘Sálvame’, inventant-se l’edició ‘banana’. A demés, fa dos setmanes, va tornar Christian Gálvez amb un nou i curt concurs que es fa en el mateix plató de ‘Sálvame’ a les 20.50 h, fins a l’entrada dels informatius, a les 21.10 h. Este concurs es diu ‘El tirón’ i consta d’un espai en què s’enfronten Rafa i Orestes, que han de contestar dotze preguntes.

 

Un format pensat de forma provisional, que és probable que s’allargue en el temps, ja que les negociacions, segons apunta El Confidencial, estan en punt mort, ja que Paolo Vasile es nega a abonar la quantitat que ITV exigix i està totalment tancat a qualsevol cosa que no siga una rebaixa d’eixa quantitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.