14.7 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Rubén mostra la seua autèntica cara en l’últim programa de ‘La isla de las tentaciones’

Rubén, participant a 'La Isla de las tentaciones'

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa ha acabat sorprenent als espectadors per la imprevisibilitat d’algunes situacions que es van viure durant la nit d’ahir.

 

Una ruptura previsible i una reconciliació inesperada

La nit començava amb la foguera de confrontació entre Andrea i Ismael, una parella que no comptava amb una previsió de futur massa optimista pràcticament des de la primera setmana del concurs. Com era d’esperar, després de vore els dos junts el seu pas pel programa, la parella va decidir continuar amb les seues vides prenent camins separats.

 

 

 

Després era el torn d’Álex i Fiama, una de les parelles que més alts i baixos ha patit durant els dos mesos que ha durat la seua estada en ‘La isla de las tentaciones’. Després de l’actitud que sempre ha mostrat ella, i de totes les males paraules i menyspreus que havia dirigit cap al madrileny, era d’esperar un final molt tràgic.

 

No obstant això, Fiama decidia sorprendre a tot els espectadors i, en l’últim moment, assegurava que volia continuar la relació amb la seua parella, encara que hi havia alguns assumptes que havien d’arreglar una volta tornaren a Espanya. Malauradament, pareix que les seues intencions van desaparèixer poc després, ja que actualment no estan junts: es rumoreja que ella podria compartir més que una amistat amb Rubén, mentres que ell ha sigut vist amb una jugadora de futbol.

 

 

Fani va apostar cegament per Rubén

Però un dels plats més forts de la nit arribava immediatament després de la trobada entre Fiama i Álex. I és que, si hi ha hagut una participant que ha cobrat especial protagonisme a ‘La isla‘, esta ha sigut Fani Carbajo, que es va deixar enamorar per Rubén amb una facilitat sorprenent, i s’ha acabat convertint en un dels fenòmens més virals del moment gràcies a la mítica escena d”Estefaníííía!‘ protagonitzada per Christofer.

 

I és que, des del primer moment, Fani va caure rendida davant els encants de l’exfutbolista, deixant-se portar pels seus sentiments i pulsions més profundes i creient seriosament que les intencions del seu temptador eren absolutament sinceres i desinteressades… Però s’equivocava.

 

L’actitud de Rubén va canviar radicalment en el programa anterior, precisament en el moment en què Fani decidia posar fi a la seua relació de set anys amb Christofer. Inesperadament el xic, que havia estat durant setmanes regalant-li les orelles a la xica que temptava, va començar a recular amb moviments subtils però notòriament perceptibles.

 

Rubén va canviar radicalment d’actitud

Per este motiu, la foguera final de Fani va crear una expectació titànica, ja que tot el públic volia saber quin seria el final d’esta història. Com no podia ser d’altra manera, la ja exparella de Christofer va continuar sent fidel als seus sentiments i a allò que portava defensant des de l’inici del programa: que volia anar-se’n amb Rubén perquè li havia fet sentir coses que feia molts anys que no sentia.

 

Però el temptador va optar per acabar de llevar-se la careta amb la que havia entrat al concurs. Davant d’una Fani que no donava crèdit a la situació que estava vivint, Rubén assegurava que no podia marxar amb ella perquè el fet que ho hagués deixat tot per estar amb ell li havia generat molta desconfiança.

 

 

D’eixa manera, el xic va assegurar que havia estat molt bé durant el seu pas en la ‘La isla de las tentaciones’ i de la companyia de Fani, però que preferia abandonar soles el programa. Atònita, ella va acceptar la decisió de Rubén —a pesar de no entendre-la ni compartir-la— i es va mostrar amb ganes de començar una nova vida i de recuperar la il·lusió que, tal com la mateixa Fani va explicar, havia acabat perdent amb el pas del temps.  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.