Rubén mostra la seua autèntica cara en l’últim programa de ‘La isla de las tentaciones’

Rubén, participant a 'La Isla de las tentaciones'

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa ha acabat sorprenent als espectadors per la imprevisibilitat d’algunes situacions que es van viure durant la nit d’ahir.

 

Una ruptura previsible i una reconciliació inesperada

La nit començava amb la foguera de confrontació entre Andrea i Ismael, una parella que no comptava amb una previsió de futur massa optimista pràcticament des de la primera setmana del concurs. Com era d’esperar, després de vore els dos junts el seu pas pel programa, la parella va decidir continuar amb les seues vides prenent camins separats.

 

 

 

Després era el torn d’Álex i Fiama, una de les parelles que més alts i baixos ha patit durant els dos mesos que ha durat la seua estada en ‘La isla de las tentaciones’. Després de l’actitud que sempre ha mostrat ella, i de totes les males paraules i menyspreus que havia dirigit cap al madrileny, era d’esperar un final molt tràgic.

 

No obstant això, Fiama decidia sorprendre a tot els espectadors i, en l’últim moment, assegurava que volia continuar la relació amb la seua parella, encara que hi havia alguns assumptes que havien d’arreglar una volta tornaren a Espanya. Malauradament, pareix que les seues intencions van desaparèixer poc després, ja que actualment no estan junts: es rumoreja que ella podria compartir més que una amistat amb Rubén, mentres que ell ha sigut vist amb una jugadora de futbol.

 

 

Fani va apostar cegament per Rubén

Però un dels plats més forts de la nit arribava immediatament després de la trobada entre Fiama i Álex. I és que, si hi ha hagut una participant que ha cobrat especial protagonisme a ‘La isla‘, esta ha sigut Fani Carbajo, que es va deixar enamorar per Rubén amb una facilitat sorprenent, i s’ha acabat convertint en un dels fenòmens més virals del moment gràcies a la mítica escena d»Estefaníííía!‘ protagonitzada per Christofer.

 

I és que, des del primer moment, Fani va caure rendida davant els encants de l’exfutbolista, deixant-se portar pels seus sentiments i pulsions més profundes i creient seriosament que les intencions del seu temptador eren absolutament sinceres i desinteressades… Però s’equivocava.

 

L’actitud de Rubén va canviar radicalment en el programa anterior, precisament en el moment en què Fani decidia posar fi a la seua relació de set anys amb Christofer. Inesperadament el xic, que havia estat durant setmanes regalant-li les orelles a la xica que temptava, va començar a recular amb moviments subtils però notòriament perceptibles.

 

Rubén va canviar radicalment d’actitud

Per este motiu, la foguera final de Fani va crear una expectació titànica, ja que tot el públic volia saber quin seria el final d’esta història. Com no podia ser d’altra manera, la ja exparella de Christofer va continuar sent fidel als seus sentiments i a allò que portava defensant des de l’inici del programa: que volia anar-se’n amb Rubén perquè li havia fet sentir coses que feia molts anys que no sentia.

 

Però el temptador va optar per acabar de llevar-se la careta amb la que havia entrat al concurs. Davant d’una Fani que no donava crèdit a la situació que estava vivint, Rubén assegurava que no podia marxar amb ella perquè el fet que ho hagués deixat tot per estar amb ell li havia generat molta desconfiança.

 

 

D’eixa manera, el xic va assegurar que havia estat molt bé durant el seu pas en la ‘La isla de las tentaciones’ i de la companyia de Fani, però que preferia abandonar soles el programa. Atònita, ella va acceptar la decisió de Rubén —a pesar de no entendre-la ni compartir-la— i es va mostrar amb ganes de començar una nova vida i de recuperar la il·lusió que, tal com la mateixa Fani va explicar, havia acabat perdent amb el pas del temps.  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.