Rubén mostra la seua autèntica cara en l’últim programa de ‘La isla de las tentaciones’

Ejemplo de shortcode con estilo
Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari   L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa […]
Rubén, participant a 'La Isla de las tentaciones'

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa ha acabat sorprenent als espectadors per la imprevisibilitat d’algunes situacions que es van viure durant la nit d’ahir.

 

Una ruptura previsible i una reconciliació inesperada

La nit començava amb la foguera de confrontació entre Andrea i Ismael, una parella que no comptava amb una previsió de futur massa optimista pràcticament des de la primera setmana del concurs. Com era d’esperar, després de vore els dos junts el seu pas pel programa, la parella va decidir continuar amb les seues vides prenent camins separats.

 

 

 

Després era el torn d’Álex i Fiama, una de les parelles que més alts i baixos ha patit durant els dos mesos que ha durat la seua estada en ‘La isla de las tentaciones’. Després de l’actitud que sempre ha mostrat ella, i de totes les males paraules i menyspreus que havia dirigit cap al madrileny, era d’esperar un final molt tràgic.

 

No obstant això, Fiama decidia sorprendre a tot els espectadors i, en l’últim moment, assegurava que volia continuar la relació amb la seua parella, encara que hi havia alguns assumptes que havien d’arreglar una volta tornaren a Espanya. Malauradament, pareix que les seues intencions van desaparèixer poc després, ja que actualment no estan junts: es rumoreja que ella podria compartir més que una amistat amb Rubén, mentres que ell ha sigut vist amb una jugadora de futbol.

 

 

Fani va apostar cegament per Rubén

Però un dels plats més forts de la nit arribava immediatament després de la trobada entre Fiama i Álex. I és que, si hi ha hagut una participant que ha cobrat especial protagonisme a ‘La isla‘, esta ha sigut Fani Carbajo, que es va deixar enamorar per Rubén amb una facilitat sorprenent, i s’ha acabat convertint en un dels fenòmens més virals del moment gràcies a la mítica escena d»Estefaníííía!‘ protagonitzada per Christofer.

 

I és que, des del primer moment, Fani va caure rendida davant els encants de l’exfutbolista, deixant-se portar pels seus sentiments i pulsions més profundes i creient seriosament que les intencions del seu temptador eren absolutament sinceres i desinteressades… Però s’equivocava.

 

L’actitud de Rubén va canviar radicalment en el programa anterior, precisament en el moment en què Fani decidia posar fi a la seua relació de set anys amb Christofer. Inesperadament el xic, que havia estat durant setmanes regalant-li les orelles a la xica que temptava, va començar a recular amb moviments subtils però notòriament perceptibles.

 

Rubén va canviar radicalment d’actitud

Per este motiu, la foguera final de Fani va crear una expectació titànica, ja que tot el públic volia saber quin seria el final d’esta història. Com no podia ser d’altra manera, la ja exparella de Christofer va continuar sent fidel als seus sentiments i a allò que portava defensant des de l’inici del programa: que volia anar-se’n amb Rubén perquè li havia fet sentir coses que feia molts anys que no sentia.

 

Però el temptador va optar per acabar de llevar-se la careta amb la que havia entrat al concurs. Davant d’una Fani que no donava crèdit a la situació que estava vivint, Rubén assegurava que no podia marxar amb ella perquè el fet que ho hagués deixat tot per estar amb ell li havia generat molta desconfiança.

 

 

D’eixa manera, el xic va assegurar que havia estat molt bé durant el seu pas en la ‘La isla de las tentaciones’ i de la companyia de Fani, però que preferia abandonar soles el programa. Atònita, ella va acceptar la decisió de Rubén —a pesar de no entendre-la ni compartir-la— i es va mostrar amb ganes de començar una nova vida i de recuperar la il·lusió que, tal com la mateixa Fani va explicar, havia acabat perdent amb el pas del temps.  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València lidera les reserves hoteleres amb un 76,6 % d’ocupació

Hosbec preveu una ocupació mitjana del 70 % en la Comunitat Valenciana entre el 30 d’octubre i el 2 de novembre. La ciutat de València arriba al 76,6 %.

Sis persones investigades per pintades en trens aturats per la dana

La Guàrdia Civil ha investigat sis persones i busca dos més per les pintades en trens aturats per la dana de 2024. Els danys ascendixen a 23.900 euros.

Localitzen un caiman d’ulleres al llit del Vinalopó després de mesos de busca

La Policia Local de Sax i agents del Seprona de la Guàrdia Civil han localitzat i capturat al llit del Vinalopó l’exemplar de caiman d’ulleres que buscaven des de juliol, quan un vídeo en les xarxes socials va alertar de la seua presència.

La primera investigació tècnica d’Urda estima que l’AVE va xocar contra l’Iryo a una velocitat de fins a 200 km/h

La tragèdia deixa 69 víctimes mortals i 48 autòpsies practicades, mentre els investigadors analitzen la cadena d'avaries, instruccions i actuacions prèvia a la col·lisió

Mor Patrick Stewart als 86 anys, l’actor que va donar vida al capità Picard de ‘Star Trek’

L'intèrpret britànic, conegut també pel seu paper de professor Xavier en 'X-Men', ha mort a Los Angeles després de patir Alzheimer i demència amb cossos de Lewy

El litoral valencià espera ruixats localment forts este cap de setmana

La Comunitat Valenciana preveu ruixats al litoral, localment forts i amb tronades. Les temperatures baixaran dissabte i pujaran diumenge.

CaixaBank eleva un 12,9 % el benefici i reforça el crèdit

CaixaBank ha guanyat 4.962 milions d’euros fins a setembre, un 12,9 % més que en el mateix període de l’any anterior. El crèdit i els recursos gestionats també han crescut.

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.