Anuncios

Rubén mostra la seua autèntica cara en l’últim programa de ‘La isla de las tentaciones’

Rubén, participant a 'La Isla de las tentaciones'

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa ha acabat sorprenent als espectadors per la imprevisibilitat d’algunes situacions que es van viure durant la nit d’ahir.

 

Anuncios

Una ruptura previsible i una reconciliació inesperada

La nit començava amb la foguera de confrontació entre Andrea i Ismael, una parella que no comptava amb una previsió de futur massa optimista pràcticament des de la primera setmana del concurs. Com era d’esperar, després de vore els dos junts el seu pas pel programa, la parella va decidir continuar amb les seues vides prenent camins separats.

 

 

 

Després era el torn d’Álex i Fiama, una de les parelles que més alts i baixos ha patit durant els dos mesos que ha durat la seua estada en ‘La isla de las tentaciones’. Després de l’actitud que sempre ha mostrat ella, i de totes les males paraules i menyspreus que havia dirigit cap al madrileny, era d’esperar un final molt tràgic.

 

No obstant això, Fiama decidia sorprendre a tot els espectadors i, en l’últim moment, assegurava que volia continuar la relació amb la seua parella, encara que hi havia alguns assumptes que havien d’arreglar una volta tornaren a Espanya. Malauradament, pareix que les seues intencions van desaparèixer poc després, ja que actualment no estan junts: es rumoreja que ella podria compartir més que una amistat amb Rubén, mentres que ell ha sigut vist amb una jugadora de futbol.

 

 

Fani va apostar cegament per Rubén

Però un dels plats més forts de la nit arribava immediatament després de la trobada entre Fiama i Álex. I és que, si hi ha hagut una participant que ha cobrat especial protagonisme a ‘La isla‘, esta ha sigut Fani Carbajo, que es va deixar enamorar per Rubén amb una facilitat sorprenent, i s’ha acabat convertint en un dels fenòmens més virals del moment gràcies a la mítica escena d”Estefaníííía!‘ protagonitzada per Christofer.

 

I és que, des del primer moment, Fani va caure rendida davant els encants de l’exfutbolista, deixant-se portar pels seus sentiments i pulsions més profundes i creient seriosament que les intencions del seu temptador eren absolutament sinceres i desinteressades… Però s’equivocava.

 

L’actitud de Rubén va canviar radicalment en el programa anterior, precisament en el moment en què Fani decidia posar fi a la seua relació de set anys amb Christofer. Inesperadament el xic, que havia estat durant setmanes regalant-li les orelles a la xica que temptava, va començar a recular amb moviments subtils però notòriament perceptibles.

 

Rubén va canviar radicalment d’actitud

Per este motiu, la foguera final de Fani va crear una expectació titànica, ja que tot el públic volia saber quin seria el final d’esta història. Com no podia ser d’altra manera, la ja exparella de Christofer va continuar sent fidel als seus sentiments i a allò que portava defensant des de l’inici del programa: que volia anar-se’n amb Rubén perquè li havia fet sentir coses que feia molts anys que no sentia.

 

Però el temptador va optar per acabar de llevar-se la careta amb la que havia entrat al concurs. Davant d’una Fani que no donava crèdit a la situació que estava vivint, Rubén assegurava que no podia marxar amb ella perquè el fet que ho hagués deixat tot per estar amb ell li havia generat molta desconfiança.

 

 

D’eixa manera, el xic va assegurar que havia estat molt bé durant el seu pas en la ‘La isla de las tentaciones’ i de la companyia de Fani, però que preferia abandonar soles el programa. Atònita, ella va acceptar la decisió de Rubén —a pesar de no entendre-la ni compartir-la— i es va mostrar amb ganes de començar una nova vida i de recuperar la il·lusió que, tal com la mateixa Fani va explicar, havia acabat perdent amb el pas del temps.  

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios