Rubén mostra la seua autèntica cara en l’últim programa de ‘La isla de las tentaciones’

Ejemplo de shortcode con estilo
Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari   L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa […]
Rubén, participant a 'La Isla de las tentaciones'

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

L’últim capítol de ‘La isla de las tentaciones’ ha deixat a tot el món amb la boca oberta. A pesar de què les especulacions i els rumors no havien parat de créixer al llarg de les últimes setmanes, la veritat és que el programa ha acabat sorprenent als espectadors per la imprevisibilitat d’algunes situacions que es van viure durant la nit d’ahir.

 

Una ruptura previsible i una reconciliació inesperada

La nit començava amb la foguera de confrontació entre Andrea i Ismael, una parella que no comptava amb una previsió de futur massa optimista pràcticament des de la primera setmana del concurs. Com era d’esperar, després de vore els dos junts el seu pas pel programa, la parella va decidir continuar amb les seues vides prenent camins separats.

 

 

 

Després era el torn d’Álex i Fiama, una de les parelles que més alts i baixos ha patit durant els dos mesos que ha durat la seua estada en ‘La isla de las tentaciones’. Després de l’actitud que sempre ha mostrat ella, i de totes les males paraules i menyspreus que havia dirigit cap al madrileny, era d’esperar un final molt tràgic.

 

No obstant això, Fiama decidia sorprendre a tot els espectadors i, en l’últim moment, assegurava que volia continuar la relació amb la seua parella, encara que hi havia alguns assumptes que havien d’arreglar una volta tornaren a Espanya. Malauradament, pareix que les seues intencions van desaparèixer poc després, ja que actualment no estan junts: es rumoreja que ella podria compartir més que una amistat amb Rubén, mentres que ell ha sigut vist amb una jugadora de futbol.

 

 

Fani va apostar cegament per Rubén

Però un dels plats més forts de la nit arribava immediatament després de la trobada entre Fiama i Álex. I és que, si hi ha hagut una participant que ha cobrat especial protagonisme a ‘La isla‘, esta ha sigut Fani Carbajo, que es va deixar enamorar per Rubén amb una facilitat sorprenent, i s’ha acabat convertint en un dels fenòmens més virals del moment gràcies a la mítica escena d»Estefaníííía!‘ protagonitzada per Christofer.

 

I és que, des del primer moment, Fani va caure rendida davant els encants de l’exfutbolista, deixant-se portar pels seus sentiments i pulsions més profundes i creient seriosament que les intencions del seu temptador eren absolutament sinceres i desinteressades… Però s’equivocava.

 

L’actitud de Rubén va canviar radicalment en el programa anterior, precisament en el moment en què Fani decidia posar fi a la seua relació de set anys amb Christofer. Inesperadament el xic, que havia estat durant setmanes regalant-li les orelles a la xica que temptava, va començar a recular amb moviments subtils però notòriament perceptibles.

 

Rubén va canviar radicalment d’actitud

Per este motiu, la foguera final de Fani va crear una expectació titànica, ja que tot el públic volia saber quin seria el final d’esta història. Com no podia ser d’altra manera, la ja exparella de Christofer va continuar sent fidel als seus sentiments i a allò que portava defensant des de l’inici del programa: que volia anar-se’n amb Rubén perquè li havia fet sentir coses que feia molts anys que no sentia.

 

Però el temptador va optar per acabar de llevar-se la careta amb la que havia entrat al concurs. Davant d’una Fani que no donava crèdit a la situació que estava vivint, Rubén assegurava que no podia marxar amb ella perquè el fet que ho hagués deixat tot per estar amb ell li havia generat molta desconfiança.

 

 

D’eixa manera, el xic va assegurar que havia estat molt bé durant el seu pas en la ‘La isla de las tentaciones’ i de la companyia de Fani, però que preferia abandonar soles el programa. Atònita, ella va acceptar la decisió de Rubén —a pesar de no entendre-la ni compartir-la— i es va mostrar amb ganes de començar una nova vida i de recuperar la il·lusió que, tal com la mateixa Fani va explicar, havia acabat perdent amb el pas del temps.  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.