Crítiques per a la segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’

Les cinc parelles concursants de 'La isla de las tentaciones'

Les cinc parelles concursants de ‘La isla de las tentaciones’ | TELECINCO

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Si bé les crítiques i la mala reputació van acabar enfonsant ‘Gran Hermano’, pareix que la cadena no tindrà problema per a recuperar les bones dades d’audiència.

 

Més de tres milions d’espectadors es reunixen cada dia per a seguir les aventures, amistats i nous amors de ‘La isla’, i és per això que Mediaset ha decidit renovar el ‘reality’ per a una segona temporada, i estan començant els càstings de noves parelles.

 

Indignació amb el càsting de la nova temporada 

Precisament el problema per a alguns espectadors ha eixit a l’hora de fer el càsting. El director de Mediaset, Juan Ramón Gonzalo, va plantejar fa unes setmanes que la pròxima edició del programa podria plantejar-se amb parelles del mateix sexe. Internet es va tirar ràpidament a la proposta, començant a fantasiejar amb les parelles homosexuals que voldrien vore rodejats de temptacions.

 

Però pareix que això s’ha quedat només en una idea. Quan es va anunciar el càsting per a la segona temporada, els espectadors es van sentir defraudats amb la descripció dels protagonistes que buscaven: parelles heterosexuals entre 25 i 35 anys, amb un mínim de sis mesos de relació i preferiblement que ja tinguen dubtes sobre el futur de la seua parella o que s’estiguen  plantejant si veritablement l’altra persona és l’amor de la seua vida.

 

D’eixa manera pareix que tampoc es podrà vore en esta pròxima temporada una illa a on temptacions i parelles són totes del mateix sexe. Tot i això, amb Telecinco i els seus programes tot pot passar i només el futur donarà la resposta final.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.

Pugen les temperatures i el cel es manté poc nuvolós en la Comunitat Valenciana

Este diumenge l’ambient serà assolellat i més càlid en la Comunitat Valenciana, amb vent fluix i cel poc nuvolós. Dilluns, festiu, continuarà la calma, amb mínimes en ascens i temperatures diürnes sense canvis importants.

Com sol·licitar el vot per correu per a les eleccions del 29N?

Els electors poden fer el tràmit fins al 19 de novembre i entregar el vot fins al dia 25

El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’un partit seriós, cosa que Íñigo Pérez ha qualificat de frustrant. L’entrenador creu que l’equip ha merescut més però admet la manca d’encert en els metres finals.

Foyth avala l’expulsió de Vinícius per l’agressió a Saliba

Juan Foyth, defensa del Villarreal, considera correcta l’expulsió de Vinícius per agarrar del cabell Saliba en el partit de LALIGA EA Sports.

Diomande dona la victòria al Madrid i Vinícius acaba expulsat contra el Vila-real

El Real Madrid ha guanyat 1-0 al Vila-real amb un gol de Yan Diomande validat pel VAR en la segona part, en un partit marcat per l’expulsió directa de Vinícius per agarrar del cabell Saliba quan encarrilava el 2-0.