Crítiques per a la segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’

Les cinc parelles concursants de 'La isla de las tentaciones'

Les cinc parelles concursants de ‘La isla de las tentaciones’ | TELECINCO

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Si bé les crítiques i la mala reputació van acabar enfonsant ‘Gran Hermano’, pareix que la cadena no tindrà problema per a recuperar les bones dades d’audiència.

 

Més de tres milions d’espectadors es reunixen cada dia per a seguir les aventures, amistats i nous amors de ‘La isla’, i és per això que Mediaset ha decidit renovar el ‘reality’ per a una segona temporada, i estan començant els càstings de noves parelles.

 

Indignació amb el càsting de la nova temporada 

Precisament el problema per a alguns espectadors ha eixit a l’hora de fer el càsting. El director de Mediaset, Juan Ramón Gonzalo, va plantejar fa unes setmanes que la pròxima edició del programa podria plantejar-se amb parelles del mateix sexe. Internet es va tirar ràpidament a la proposta, començant a fantasiejar amb les parelles homosexuals que voldrien vore rodejats de temptacions.

 

Però pareix que això s’ha quedat només en una idea. Quan es va anunciar el càsting per a la segona temporada, els espectadors es van sentir defraudats amb la descripció dels protagonistes que buscaven: parelles heterosexuals entre 25 i 35 anys, amb un mínim de sis mesos de relació i preferiblement que ja tinguen dubtes sobre el futur de la seua parella o que s’estiguen  plantejant si veritablement l’altra persona és l’amor de la seua vida.

 

D’eixa manera pareix que tampoc es podrà vore en esta pròxima temporada una illa a on temptacions i parelles són totes del mateix sexe. Tot i això, amb Telecinco i els seus programes tot pot passar i només el futur donarà la resposta final.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.