Crítiques per a la segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’

Les cinc parelles concursants de 'La isla de las tentaciones'

Les cinc parelles concursants de ‘La isla de las tentaciones’ | TELECINCO

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Si bé les crítiques i la mala reputació van acabar enfonsant ‘Gran Hermano’, pareix que la cadena no tindrà problema per a recuperar les bones dades d’audiència.

 

Més de tres milions d’espectadors es reunixen cada dia per a seguir les aventures, amistats i nous amors de ‘La isla’, i és per això que Mediaset ha decidit renovar el ‘reality’ per a una segona temporada, i estan començant els càstings de noves parelles.

 

Indignació amb el càsting de la nova temporada 

Precisament el problema per a alguns espectadors ha eixit a l’hora de fer el càsting. El director de Mediaset, Juan Ramón Gonzalo, va plantejar fa unes setmanes que la pròxima edició del programa podria plantejar-se amb parelles del mateix sexe. Internet es va tirar ràpidament a la proposta, començant a fantasiejar amb les parelles homosexuals que voldrien vore rodejats de temptacions.

 

Però pareix que això s’ha quedat només en una idea. Quan es va anunciar el càsting per a la segona temporada, els espectadors es van sentir defraudats amb la descripció dels protagonistes que buscaven: parelles heterosexuals entre 25 i 35 anys, amb un mínim de sis mesos de relació i preferiblement que ja tinguen dubtes sobre el futur de la seua parella o que s’estiguen  plantejant si veritablement l’altra persona és l’amor de la seua vida.

 

D’eixa manera pareix que tampoc es podrà vore en esta pròxima temporada una illa a on temptacions i parelles són totes del mateix sexe. Tot i això, amb Telecinco i els seus programes tot pot passar i només el futur donarà la resposta final.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.