Anuncios

Crítiques per a la segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’

Les cinc parelles concursants de 'La isla de las tentaciones'

Les cinc parelles concursants de ‘La isla de las tentaciones’ | TELECINCO

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Si bé les crítiques i la mala reputació van acabar enfonsant ‘Gran Hermano’, pareix que la cadena no tindrà problema per a recuperar les bones dades d’audiència.

 

Anuncios

Més de tres milions d’espectadors es reunixen cada dia per a seguir les aventures, amistats i nous amors de ‘La isla’, i és per això que Mediaset ha decidit renovar el ‘reality’ per a una segona temporada, i estan començant els càstings de noves parelles.

 

Indignació amb el càsting de la nova temporada 

Precisament el problema per a alguns espectadors ha eixit a l’hora de fer el càsting. El director de Mediaset, Juan Ramón Gonzalo, va plantejar fa unes setmanes que la pròxima edició del programa podria plantejar-se amb parelles del mateix sexe. Internet es va tirar ràpidament a la proposta, començant a fantasiejar amb les parelles homosexuals que voldrien vore rodejats de temptacions.

 

Però pareix que això s’ha quedat només en una idea. Quan es va anunciar el càsting per a la segona temporada, els espectadors es van sentir defraudats amb la descripció dels protagonistes que buscaven: parelles heterosexuals entre 25 i 35 anys, amb un mínim de sis mesos de relació i preferiblement que ja tinguen dubtes sobre el futur de la seua parella o que s’estiguen  plantejant si veritablement l’altra persona és l’amor de la seua vida.

 

D’eixa manera pareix que tampoc es podrà vore en esta pròxima temporada una illa a on temptacions i parelles són totes del mateix sexe. Tot i això, amb Telecinco i els seus programes tot pot passar i només el futur donarà la resposta final.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios