Mastodon
27.9 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

El rumor que canviaria per complet la situació actual de ‘La Isla de las Tentaciones’

 

La isla de las tentaciones’ és el programa estrella de Mediaset, sense cap classe de dubte, aconseguint unes dades d’audiència espectaculars: tres milions d’espectadors. D’esta manera, el programa, que es pot vore entre Telecinco i Cuatro, ha tingut un fortíssim impacte en les xarxes socials i també ha rebut algunes crítiques, ja que va ser gravat durant l’estiu i era complicat mantenir en secret com estan les parelles actualment.

 

Els detalls que confirmarien el rumor

Ja des del principi van sorgir molts rumors, alguns difícils de creure, però que amb el pas de les setmanes podrien acabar fent-se realitat. Un d’ells és que Rubén i Fiama estan junts, ja que van ser pillats junts en el poble d’ella. Sí, Fiama i no Fani, potser com a resultat del distanciament que ha agarrat el temptador i que donaria tot el sentit a eixe rumor que pareixia una bogeria perquè en eixe moment començava a sorgir la infidelitat de Fani cap a Christofer.

 

Però per ara és tot un misteri saber què passarà, encara que existixen altres detalls que podrien confirmar que Rubén i Fiama estan junts, com és el que indicaria que Christofer i Fani s’han reconciliat i actualment tornen a ser parella. A demés, un altre detall molt revelador és que Fani i Rubén no se seguixen en les xarxes socials, però en canvi Fiama i Rubén sí. Ara s’haura d’esperar a la final de ‘La Isla’ per a saber quines són les parelles actuals.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV recorre a la presidència de Les Corts per a convocar la taula de la comissió de la dana

Alicia Andújar sol·licita a Plans Massó que convoque d'urgència la taula de la comissió sobre la dana davant la falta de resposta de la seua presidenta, Miriam Turiel. El PSPV denuncia un bloqueig de PP i Vox i reclama un calendari per a reprendre les sessions.

El PP reclama el conveni de l’estació d’Albal amb Adif per possibles irregularitats

El PP sol·licita el conveni firmat entre l'Ajuntament d'Albal i Adif per a revisar presumptes irregularitats assenyalades per Antifrau, que inclouen sobrecostos i un pagament superior al cost real. La formació exigix transparència sobre les modificacions del contracte i el procés de l'obra, executada en tres etapes ministerials.

Detingut en l’aeroport d’Alacant un home buscat per Itàlia per tràfic de drogues

La Policia Nacional va arrestar en l'aeroport d'Alacant-Elx a un home de 51 anys quan anava a volar al Marroc. Tenia una orde europea emesa per Itàlia per tràfic de drogues i va quedar a la disposició de l'Audiència Nacional.

La polèmica per la DANA aviva la testifical de Miguel Polo este divendres

Miguel Polo, president de la CHJ, declararà com a testimoni a les 9.30 a Catarroja per la DANA del 29 d'octubre, enmig de retrets polítics i un àudio que reaviva la tensió.

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.