L’episodi de la infància que ha marcat la vida de Fani, de la ‘Isla de las Tentaciones’

Fani, concursant de la 'Isla de las Tentaciones' va tindre un passat dur de xicoteta

Fani va patir ‘bulliyng’ de xicoteta | Telecinco

 

Sense cap dubte, ara una de les protagonistes indiscutibles de la televisió és Fani. I és que ha despertat molt d’interès el fet que entrara en ‘La isla de las tentaciones’ amb parella, Christofer, i que, als pocs dies, li haja sigut  infidel amb un altre xic, Rubén.

 

Precisament per esta actualitat que ha cobrat, el programa ‘Socialité’ no ha dubtat en realitzar un reportatge a on ha intentat conéixer més a fons la vida d’esta dona. I el que ha conseguit descobrir és que la seua infància no ha sigut gens fàcil, ja que va ser víctima de bullying. En concret, els reporters d’este programa de Telecinco s’han traslladat fins al barri a on es va criar i allí han pogut parlar amb antics companys de col·legi, que han narrat el veritable calvari que va patir.

Fani va ser assetjada de xicoteta

D’eixa manera, un dels entrevistats ha explicat que «jo sé que a ella li han pegat i, per això, té una bretxa en el cap. Té una clapa en el cap». De la mateixa manera, s’ha indicat que els qui sotmetien a Fani a assetjament «es clavaven amb ella pel seu físic, a ella la deien ‘morro ànec’, perquè com té la boca i les dents un poc estranys. I amb este malnom s’ha quedat per a tota la vida en el barri i en tots costats».

 

De la amteixa forma, les persones del barri de la concursant de ‘La isla de las tentaciones’ no han dubtat en deixar clar que sempre «ha sigut una xica molt afectuosa, amiga de les seues amigues. Ha sigut  una dona de barri transparent i alegre».

 

A demés de patir bullying, també va ser maltractada per part del pare de la seua germana xicoteta i que durant la seua infància va tindre una família desestructurada. Per este motiu no ha dubtat en reconéixer que totes estes  situacions «m’han marcat per a tota la vida».

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.