L’episodi de la infància que ha marcat la vida de Fani, de la ‘Isla de las Tentaciones’

Fani, concursant de la 'Isla de las Tentaciones' va tindre un passat dur de xicoteta

Fani va patir ‘bulliyng’ de xicoteta | Telecinco

 

Sense cap dubte, ara una de les protagonistes indiscutibles de la televisió és Fani. I és que ha despertat molt d’interès el fet que entrara en ‘La isla de las tentaciones’ amb parella, Christofer, i que, als pocs dies, li haja sigut  infidel amb un altre xic, Rubén.

 

Precisament per esta actualitat que ha cobrat, el programa ‘Socialité’ no ha dubtat en realitzar un reportatge a on ha intentat conéixer més a fons la vida d’esta dona. I el que ha conseguit descobrir és que la seua infància no ha sigut gens fàcil, ja que va ser víctima de bullying. En concret, els reporters d’este programa de Telecinco s’han traslladat fins al barri a on es va criar i allí han pogut parlar amb antics companys de col·legi, que han narrat el veritable calvari que va patir.

Fani va ser assetjada de xicoteta

D’eixa manera, un dels entrevistats ha explicat que «jo sé que a ella li han pegat i, per això, té una bretxa en el cap. Té una clapa en el cap». De la mateixa manera, s’ha indicat que els qui sotmetien a Fani a assetjament «es clavaven amb ella pel seu físic, a ella la deien ‘morro ànec’, perquè com té la boca i les dents un poc estranys. I amb este malnom s’ha quedat per a tota la vida en el barri i en tots costats».

 

De la amteixa forma, les persones del barri de la concursant de ‘La isla de las tentaciones’ no han dubtat en deixar clar que sempre «ha sigut una xica molt afectuosa, amiga de les seues amigues. Ha sigut  una dona de barri transparent i alegre».

 

A demés de patir bullying, també va ser maltractada per part del pare de la seua germana xicoteta i que durant la seua infància va tindre una família desestructurada. Per este motiu no ha dubtat en reconéixer que totes estes  situacions «m’han marcat per a tota la vida».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Més de 10.000 avals impulsen la candidatura de Diana Morant a la Generalitat

Diana Morant ha registrat més de 10.000 avals, més de la mitat de la militància del PSPV-PSOE, per a les primàries a la candidatura a la Presidència de la Generalitat.

Un ex alt càrrec del Consell, investigat per filtrar retallat l’àudio de la dana a València

El Jutjat d’Instrucció 6 de Llíria ha citat l’ex subsecretari de Justícia Ricardo García com a investigat per la filtració retallada d’una telefonada entre Aemet i Emergències durant la dana, després d’arxivar la causa contra l’ex director general d’Emergències.

L’IVO ampliarà l’hospital de Campanar amb dos nous edificis en sòl municipal

L’Ajuntament de València ha concedit a la Fundació IVO una parcel·la municipal a Campanar per a construir dos nous edificis hospitalaris i ampliar el seu complex oncològic.

Mor un home de 75 anys mentre es banyava a la platja de la Malva-rosa de València

Un home de 75 anys ha mort ofegat este divendres a la platja de la Malva-rosa de València després de ser trobat inconscient a l’aigua per uns surfistes.

La gran carpa de Kurios arriba a la platja de Sant Joan d’Alacant fins al 23 d’agost

La companyia canadenca Cirque du Soleil ha alçat a la platja de Sant Joan d’Alacant la gran carpa de Kurios, on oferirà nou funcions setmanals fins al 23 d’agost.

El jutge del Suprem reclama a Se Acabó la Fiesta tota la comptabilitat de la campanya europea

El magistrat del Tribunal Suprem Julián Sánchez Melgar ha ordenat diverses diligències en la causa per finançament il·legal contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández ‘Alvise’, inclosa la petició de tota la comptabilitat del seu partit a les europees de 2024.

El BBVA Open Internacional de València es trasllada a setembre per a fugir de la calor extrema

El BBVA Open Internacional de València disputarà la seua onzena edició del 13 al 20 de setembre, amb l’objectiu de reduir la calor que patien jugadores i afició i reforçar el seu paper com a referent del tennis femení a la ciutat.

Pérez Llorca reclama més inversions estatals per a Alicante en l’assemblea d’INECA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en l’assemblea d’INECA que el Consell està corregint el dèficit inversor a Alicante i ha exigit al Govern central més infraestructures i una finançació autonòmica justa.