L’episodi de la infància que ha marcat la vida de Fani, de la ‘Isla de las Tentaciones’

Fani, concursant de la 'Isla de las Tentaciones' va tindre un passat dur de xicoteta

Fani va patir ‘bulliyng’ de xicoteta | Telecinco

 

Sense cap dubte, ara una de les protagonistes indiscutibles de la televisió és Fani. I és que ha despertat molt d’interès el fet que entrara en ‘La isla de las tentaciones’ amb parella, Christofer, i que, als pocs dies, li haja sigut  infidel amb un altre xic, Rubén.

 

Precisament per esta actualitat que ha cobrat, el programa ‘Socialité’ no ha dubtat en realitzar un reportatge a on ha intentat conéixer més a fons la vida d’esta dona. I el que ha conseguit descobrir és que la seua infància no ha sigut gens fàcil, ja que va ser víctima de bullying. En concret, els reporters d’este programa de Telecinco s’han traslladat fins al barri a on es va criar i allí han pogut parlar amb antics companys de col·legi, que han narrat el veritable calvari que va patir.

Fani va ser assetjada de xicoteta

D’eixa manera, un dels entrevistats ha explicat que «jo sé que a ella li han pegat i, per això, té una bretxa en el cap. Té una clapa en el cap». De la mateixa manera, s’ha indicat que els qui sotmetien a Fani a assetjament «es clavaven amb ella pel seu físic, a ella la deien ‘morro ànec’, perquè com té la boca i les dents un poc estranys. I amb este malnom s’ha quedat per a tota la vida en el barri i en tots costats».

 

De la amteixa forma, les persones del barri de la concursant de ‘La isla de las tentaciones’ no han dubtat en deixar clar que sempre «ha sigut una xica molt afectuosa, amiga de les seues amigues. Ha sigut  una dona de barri transparent i alegre».

 

A demés de patir bullying, també va ser maltractada per part del pare de la seua germana xicoteta i que durant la seua infància va tindre una família desestructurada. Per este motiu no ha dubtat en reconéixer que totes estes  situacions «m’han marcat per a tota la vida».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.