L’episodi de la infància que ha marcat la vida de Fani, de la ‘Isla de las Tentaciones’

Fani, concursant de la 'Isla de las Tentaciones' va tindre un passat dur de xicoteta

Fani va patir ‘bulliyng’ de xicoteta | Telecinco

 

Sense cap dubte, ara una de les protagonistes indiscutibles de la televisió és Fani. I és que ha despertat molt d’interès el fet que entrara en ‘La isla de las tentaciones’ amb parella, Christofer, i que, als pocs dies, li haja sigut  infidel amb un altre xic, Rubén.

 

Precisament per esta actualitat que ha cobrat, el programa ‘Socialité’ no ha dubtat en realitzar un reportatge a on ha intentat conéixer més a fons la vida d’esta dona. I el que ha conseguit descobrir és que la seua infància no ha sigut gens fàcil, ja que va ser víctima de bullying. En concret, els reporters d’este programa de Telecinco s’han traslladat fins al barri a on es va criar i allí han pogut parlar amb antics companys de col·legi, que han narrat el veritable calvari que va patir.

Fani va ser assetjada de xicoteta

D’eixa manera, un dels entrevistats ha explicat que «jo sé que a ella li han pegat i, per això, té una bretxa en el cap. Té una clapa en el cap». De la mateixa manera, s’ha indicat que els qui sotmetien a Fani a assetjament «es clavaven amb ella pel seu físic, a ella la deien ‘morro ànec’, perquè com té la boca i les dents un poc estranys. I amb este malnom s’ha quedat per a tota la vida en el barri i en tots costats».

 

De la amteixa forma, les persones del barri de la concursant de ‘La isla de las tentaciones’ no han dubtat en deixar clar que sempre «ha sigut una xica molt afectuosa, amiga de les seues amigues. Ha sigut  una dona de barri transparent i alegre».

 

A demés de patir bullying, també va ser maltractada per part del pare de la seua germana xicoteta i que durant la seua infància va tindre una família desestructurada. Per este motiu no ha dubtat en reconéixer que totes estes  situacions «m’han marcat per a tota la vida».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.