L’episodi de la infància que ha marcat la vida de Fani, de la ‘Isla de las Tentaciones’

Fani, concursant de la 'Isla de las Tentaciones' va tindre un passat dur de xicoteta

Fani va patir ‘bulliyng’ de xicoteta | Telecinco

 

Sense cap dubte, ara una de les protagonistes indiscutibles de la televisió és Fani. I és que ha despertat molt d’interès el fet que entrara en ‘La isla de las tentaciones’ amb parella, Christofer, i que, als pocs dies, li haja sigut  infidel amb un altre xic, Rubén.

 

Precisament per esta actualitat que ha cobrat, el programa ‘Socialité’ no ha dubtat en realitzar un reportatge a on ha intentat conéixer més a fons la vida d’esta dona. I el que ha conseguit descobrir és que la seua infància no ha sigut gens fàcil, ja que va ser víctima de bullying. En concret, els reporters d’este programa de Telecinco s’han traslladat fins al barri a on es va criar i allí han pogut parlar amb antics companys de col·legi, que han narrat el veritable calvari que va patir.

Fani va ser assetjada de xicoteta

D’eixa manera, un dels entrevistats ha explicat que «jo sé que a ella li han pegat i, per això, té una bretxa en el cap. Té una clapa en el cap». De la mateixa manera, s’ha indicat que els qui sotmetien a Fani a assetjament «es clavaven amb ella pel seu físic, a ella la deien ‘morro ànec’, perquè com té la boca i les dents un poc estranys. I amb este malnom s’ha quedat per a tota la vida en el barri i en tots costats».

 

De la amteixa forma, les persones del barri de la concursant de ‘La isla de las tentaciones’ no han dubtat en deixar clar que sempre «ha sigut una xica molt afectuosa, amiga de les seues amigues. Ha sigut  una dona de barri transparent i alegre».

 

A demés de patir bullying, també va ser maltractada per part del pare de la seua germana xicoteta i que durant la seua infància va tindre una família desestructurada. Per este motiu no ha dubtat en reconéixer que totes estes  situacions «m’han marcat per a tota la vida».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.