15.6 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

La situació actual de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’

Totes les parelles de la Isla de las Tentaciones

‘La Isla de las Tentaciones’ arriba al final esta setmana | Telecinco

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit inesperadament en la gallina dels ous d’or de Mediaset. Amb unes xifres estratosfèriques d’audiència, i deixant moments que segr que passaran a formar part de la història de la televisió, el programa posa esta setmana punt final a la seua  primera temporada i ja està preparant la maquinària de la segona edició.

 

Per ara, la gent té moltes ganes de saber quines de les parelles han continuat amb la seua relació una volta va acaba la gravació del programa. Per este motiu, al llarg de les últimes setmanes han anat creixent de la mà els rumors i l’expectació per a conéixer què ha sigut de la vida de cada un dels participants.

 

Fani i Christofer i Andrea i Ismael, els grans protagonistes

No hi ha dubtes sobre el fet que les dos parelles protagonistes han sigut les formades per Fani i Christofer i per Andrea i Ismael. En els dos casos han sgut elles les que han caigut en la temptació, però cap de les escenes protagonitzades per Andrea i Ismael han causat tant de furor com el crit viral d”Estefaníííía!’, protagonitzat per Christofer i que va ser capaç de colar-se fins i tot en els premis Goya i en el plató d”Operación Triunfo’ en plena gala.

 

Tenint en compte que cap de les dos relacions va arribar a bon port una volta va acabar el programa, crida especialment l’atenció que precisament Fani i Christofer siguen una de les parelles que seguixen juntes. Una informació que ha quedat corroborada gràcies a totes les imàtgens que han conseguit captar diversos testimonis.

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

Christofer i Fani tenien una relació de 7 anys quan van entrar al concurs | Telecinco

La majoria de parelles han acabat agafant camins separats

A l’altra banda de la balança trobem les parelles formades per Álex i Fiama i per Susana i Gonzalo, les que en l’inici de la temporada pareixia que sigueren irrompibles: en el primer cas, els membres tenien, fins i tot, plans de boda; en el segon, la parella portava sis anys de relació, que es configurava com un gran aval perquè la història acabara amb un final feliç.

 

Però cap de les dos parelles han seguit juntes una volta finalitzat el programa. Mentres que Álex ha sigut pillat compartint més que una amistat amb una futbolista del Torrelodones CF, els rumors sobre un possible romanç entre Fiama i Rubén —el noixic amb qui Fani ha sigut infidel a Christofer— no han parat de créixer des de fa uns dies.

 

El cas de Susana i Gonzalo és més complicat i, fins i tot, incomprensible. I és que, si bé en este cas els dos membres de la parella han sigut capaços de resistir-se a la temptació, Susana ha quedat molt decebuda amb l’actitud i els comentaris de la seua parella, fins al punt de decidir posar punt final a una relació que s’havia allargat durant més d’un lustre.

 

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre

Finalment, el futur de la parella que formen Adelina i Jose és l’única incògnita que queda per resoldre. En este sentit, al llarg de l’edició s’ha pogut comprovar que han sigut els dos que pitjor ho han passat amb la seua separació, i era habitual vore’ls sumits en un mar de llàgrimes per que es trobaven a faltar.

Imatge d'arxiu de Jose i Adelina, de 'La isla de las tentaciones'

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre | Telecinco

Jose va fer patent durant l’últim programa que tenia previst demanar matrimoni a la seua parella durant la foguera final de ‘La isla de las tentaciones’. I, si bé és cert que cap dels dos ha compartit cap fotografia junts en les xarxes socials durant els últims mesos, probablement es deu als contractes de confidencialitat de la cadena.

 

Gràcies a l’investigació que han dut a terme els espectadors del programa, podem saber que la parella ha sigut pillada compartint estones de complicitat i moments d’allò més divertits, a on el guàrdia civil feia de fotògraf particular d’Adelina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bombazo: Adelina y José siguen juntos en la actualidad! like para ellos!

Una publicación compartida de Mujeres y Hombres y Viceversa (@gh_myhv) el

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.