La situació actual de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’

Totes les parelles de la Isla de las Tentaciones

‘La Isla de las Tentaciones’ arriba al final esta setmana | Telecinco

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit inesperadament en la gallina dels ous d’or de Mediaset. Amb unes xifres estratosfèriques d’audiència, i deixant moments que segr que passaran a formar part de la història de la televisió, el programa posa esta setmana punt final a la seua  primera temporada i ja està preparant la maquinària de la segona edició.

 

Per ara, la gent té moltes ganes de saber quines de les parelles han continuat amb la seua relació una volta va acaba la gravació del programa. Per este motiu, al llarg de les últimes setmanes han anat creixent de la mà els rumors i l’expectació per a conéixer què ha sigut de la vida de cada un dels participants.

 

Fani i Christofer i Andrea i Ismael, els grans protagonistes

No hi ha dubtes sobre el fet que les dos parelles protagonistes han sigut les formades per Fani i Christofer i per Andrea i Ismael. En els dos casos han sgut elles les que han caigut en la temptació, però cap de les escenes protagonitzades per Andrea i Ismael han causat tant de furor com el crit viral d»Estefaníííía!’, protagonitzat per Christofer i que va ser capaç de colar-se fins i tot en els premis Goya i en el plató d»Operación Triunfo’ en plena gala.

 

Tenint en compte que cap de les dos relacions va arribar a bon port una volta va acabar el programa, crida especialment l’atenció que precisament Fani i Christofer siguen una de les parelles que seguixen juntes. Una informació que ha quedat corroborada gràcies a totes les imàtgens que han conseguit captar diversos testimonis.

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

Christofer i Fani tenien una relació de 7 anys quan van entrar al concurs | Telecinco

La majoria de parelles han acabat agafant camins separats

A l’altra banda de la balança trobem les parelles formades per Álex i Fiama i per Susana i Gonzalo, les que en l’inici de la temporada pareixia que sigueren irrompibles: en el primer cas, els membres tenien, fins i tot, plans de boda; en el segon, la parella portava sis anys de relació, que es configurava com un gran aval perquè la història acabara amb un final feliç.

 

Però cap de les dos parelles han seguit juntes una volta finalitzat el programa. Mentres que Álex ha sigut pillat compartint més que una amistat amb una futbolista del Torrelodones CF, els rumors sobre un possible romanç entre Fiama i Rubén —el noixic amb qui Fani ha sigut infidel a Christofer— no han parat de créixer des de fa uns dies.

 

El cas de Susana i Gonzalo és més complicat i, fins i tot, incomprensible. I és que, si bé en este cas els dos membres de la parella han sigut capaços de resistir-se a la temptació, Susana ha quedat molt decebuda amb l’actitud i els comentaris de la seua parella, fins al punt de decidir posar punt final a una relació que s’havia allargat durant més d’un lustre.

 

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre

Finalment, el futur de la parella que formen Adelina i Jose és l’única incògnita que queda per resoldre. En este sentit, al llarg de l’edició s’ha pogut comprovar que han sigut els dos que pitjor ho han passat amb la seua separació, i era habitual vore’ls sumits en un mar de llàgrimes per que es trobaven a faltar.

Imatge d'arxiu de Jose i Adelina, de 'La isla de las tentaciones'

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre | Telecinco

Jose va fer patent durant l’últim programa que tenia previst demanar matrimoni a la seua parella durant la foguera final de ‘La isla de las tentaciones’. I, si bé és cert que cap dels dos ha compartit cap fotografia junts en les xarxes socials durant els últims mesos, probablement es deu als contractes de confidencialitat de la cadena.

 

Gràcies a l’investigació que han dut a terme els espectadors del programa, podem saber que la parella ha sigut pillada compartint estones de complicitat i moments d’allò més divertits, a on el guàrdia civil feia de fotògraf particular d’Adelina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bombazo: Adelina y José siguen juntos en la actualidad! like para ellos!

Una publicación compartida de Mujeres y Hombres y Viceversa (@gh_myhv) el

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.