16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La situació actual de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’

Totes les parelles de la Isla de las Tentaciones

‘La Isla de las Tentaciones’ arriba al final esta setmana | Telecinco

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit inesperadament en la gallina dels ous d’or de Mediaset. Amb unes xifres estratosfèriques d’audiència, i deixant moments que segr que passaran a formar part de la història de la televisió, el programa posa esta setmana punt final a la seua  primera temporada i ja està preparant la maquinària de la segona edició.

 

Per ara, la gent té moltes ganes de saber quines de les parelles han continuat amb la seua relació una volta va acaba la gravació del programa. Per este motiu, al llarg de les últimes setmanes han anat creixent de la mà els rumors i l’expectació per a conéixer què ha sigut de la vida de cada un dels participants.

 

Fani i Christofer i Andrea i Ismael, els grans protagonistes

No hi ha dubtes sobre el fet que les dos parelles protagonistes han sigut les formades per Fani i Christofer i per Andrea i Ismael. En els dos casos han sgut elles les que han caigut en la temptació, però cap de les escenes protagonitzades per Andrea i Ismael han causat tant de furor com el crit viral d”Estefaníííía!’, protagonitzat per Christofer i que va ser capaç de colar-se fins i tot en els premis Goya i en el plató d”Operación Triunfo’ en plena gala.

 

Tenint en compte que cap de les dos relacions va arribar a bon port una volta va acabar el programa, crida especialment l’atenció que precisament Fani i Christofer siguen una de les parelles que seguixen juntes. Una informació que ha quedat corroborada gràcies a totes les imàtgens que han conseguit captar diversos testimonis.

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

Christofer i Fani tenien una relació de 7 anys quan van entrar al concurs | Telecinco

La majoria de parelles han acabat agafant camins separats

A l’altra banda de la balança trobem les parelles formades per Álex i Fiama i per Susana i Gonzalo, les que en l’inici de la temporada pareixia que sigueren irrompibles: en el primer cas, els membres tenien, fins i tot, plans de boda; en el segon, la parella portava sis anys de relació, que es configurava com un gran aval perquè la història acabara amb un final feliç.

 

Però cap de les dos parelles han seguit juntes una volta finalitzat el programa. Mentres que Álex ha sigut pillat compartint més que una amistat amb una futbolista del Torrelodones CF, els rumors sobre un possible romanç entre Fiama i Rubén —el noixic amb qui Fani ha sigut infidel a Christofer— no han parat de créixer des de fa uns dies.

 

El cas de Susana i Gonzalo és més complicat i, fins i tot, incomprensible. I és que, si bé en este cas els dos membres de la parella han sigut capaços de resistir-se a la temptació, Susana ha quedat molt decebuda amb l’actitud i els comentaris de la seua parella, fins al punt de decidir posar punt final a una relació que s’havia allargat durant més d’un lustre.

 

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre

Finalment, el futur de la parella que formen Adelina i Jose és l’única incògnita que queda per resoldre. En este sentit, al llarg de l’edició s’ha pogut comprovar que han sigut els dos que pitjor ho han passat amb la seua separació, i era habitual vore’ls sumits en un mar de llàgrimes per que es trobaven a faltar.

Imatge d'arxiu de Jose i Adelina, de 'La isla de las tentaciones'

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre | Telecinco

Jose va fer patent durant l’últim programa que tenia previst demanar matrimoni a la seua parella durant la foguera final de ‘La isla de las tentaciones’. I, si bé és cert que cap dels dos ha compartit cap fotografia junts en les xarxes socials durant els últims mesos, probablement es deu als contractes de confidencialitat de la cadena.

 

Gràcies a l’investigació que han dut a terme els espectadors del programa, podem saber que la parella ha sigut pillada compartint estones de complicitat i moments d’allò més divertits, a on el guàrdia civil feia de fotògraf particular d’Adelina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bombazo: Adelina y José siguen juntos en la actualidad! like para ellos!

Una publicación compartida de Mujeres y Hombres y Viceversa (@gh_myhv) el

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.