La situació actual de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’

Totes les parelles de la Isla de las Tentaciones

‘La Isla de las Tentaciones’ arriba al final esta setmana | Telecinco

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit inesperadament en la gallina dels ous d’or de Mediaset. Amb unes xifres estratosfèriques d’audiència, i deixant moments que segr que passaran a formar part de la història de la televisió, el programa posa esta setmana punt final a la seua  primera temporada i ja està preparant la maquinària de la segona edició.

 

Per ara, la gent té moltes ganes de saber quines de les parelles han continuat amb la seua relació una volta va acaba la gravació del programa. Per este motiu, al llarg de les últimes setmanes han anat creixent de la mà els rumors i l’expectació per a conéixer què ha sigut de la vida de cada un dels participants.

 

Fani i Christofer i Andrea i Ismael, els grans protagonistes

No hi ha dubtes sobre el fet que les dos parelles protagonistes han sigut les formades per Fani i Christofer i per Andrea i Ismael. En els dos casos han sgut elles les que han caigut en la temptació, però cap de les escenes protagonitzades per Andrea i Ismael han causat tant de furor com el crit viral d»Estefaníííía!’, protagonitzat per Christofer i que va ser capaç de colar-se fins i tot en els premis Goya i en el plató d»Operación Triunfo’ en plena gala.

 

Tenint en compte que cap de les dos relacions va arribar a bon port una volta va acabar el programa, crida especialment l’atenció que precisament Fani i Christofer siguen una de les parelles que seguixen juntes. Una informació que ha quedat corroborada gràcies a totes les imàtgens que han conseguit captar diversos testimonis.

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

Christofer i Fani tenien una relació de 7 anys quan van entrar al concurs | Telecinco

La majoria de parelles han acabat agafant camins separats

A l’altra banda de la balança trobem les parelles formades per Álex i Fiama i per Susana i Gonzalo, les que en l’inici de la temporada pareixia que sigueren irrompibles: en el primer cas, els membres tenien, fins i tot, plans de boda; en el segon, la parella portava sis anys de relació, que es configurava com un gran aval perquè la història acabara amb un final feliç.

 

Però cap de les dos parelles han seguit juntes una volta finalitzat el programa. Mentres que Álex ha sigut pillat compartint més que una amistat amb una futbolista del Torrelodones CF, els rumors sobre un possible romanç entre Fiama i Rubén —el noixic amb qui Fani ha sigut infidel a Christofer— no han parat de créixer des de fa uns dies.

 

El cas de Susana i Gonzalo és més complicat i, fins i tot, incomprensible. I és que, si bé en este cas els dos membres de la parella han sigut capaços de resistir-se a la temptació, Susana ha quedat molt decebuda amb l’actitud i els comentaris de la seua parella, fins al punt de decidir posar punt final a una relació que s’havia allargat durant més d’un lustre.

 

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre

Finalment, el futur de la parella que formen Adelina i Jose és l’única incògnita que queda per resoldre. En este sentit, al llarg de l’edició s’ha pogut comprovar que han sigut els dos que pitjor ho han passat amb la seua separació, i era habitual vore’ls sumits en un mar de llàgrimes per que es trobaven a faltar.

Imatge d'arxiu de Jose i Adelina, de 'La isla de las tentaciones'

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre | Telecinco

Jose va fer patent durant l’últim programa que tenia previst demanar matrimoni a la seua parella durant la foguera final de ‘La isla de las tentaciones’. I, si bé és cert que cap dels dos ha compartit cap fotografia junts en les xarxes socials durant els últims mesos, probablement es deu als contractes de confidencialitat de la cadena.

 

Gràcies a l’investigació que han dut a terme els espectadors del programa, podem saber que la parella ha sigut pillada compartint estones de complicitat i moments d’allò més divertits, a on el guàrdia civil feia de fotògraf particular d’Adelina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bombazo: Adelina y José siguen juntos en la actualidad! like para ellos!

Una publicación compartida de Mujeres y Hombres y Viceversa (@gh_myhv) el

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.