La situació actual de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’

Totes les parelles de la Isla de las Tentaciones

‘La Isla de las Tentaciones’ arriba al final esta setmana | Telecinco

 

‘La isla de las tentaciones’ s’ha convertit inesperadament en la gallina dels ous d’or de Mediaset. Amb unes xifres estratosfèriques d’audiència, i deixant moments que segr que passaran a formar part de la història de la televisió, el programa posa esta setmana punt final a la seua  primera temporada i ja està preparant la maquinària de la segona edició.

 

Per ara, la gent té moltes ganes de saber quines de les parelles han continuat amb la seua relació una volta va acaba la gravació del programa. Per este motiu, al llarg de les últimes setmanes han anat creixent de la mà els rumors i l’expectació per a conéixer què ha sigut de la vida de cada un dels participants.

 

Fani i Christofer i Andrea i Ismael, els grans protagonistes

No hi ha dubtes sobre el fet que les dos parelles protagonistes han sigut les formades per Fani i Christofer i per Andrea i Ismael. En els dos casos han sgut elles les que han caigut en la temptació, però cap de les escenes protagonitzades per Andrea i Ismael han causat tant de furor com el crit viral d”Estefaníííía!’, protagonitzat per Christofer i que va ser capaç de colar-se fins i tot en els premis Goya i en el plató d”Operación Triunfo’ en plena gala.

 

Tenint en compte que cap de les dos relacions va arribar a bon port una volta va acabar el programa, crida especialment l’atenció que precisament Fani i Christofer siguen una de les parelles que seguixen juntes. Una informació que ha quedat corroborada gràcies a totes les imàtgens que han conseguit captar diversos testimonis.

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

Christofer i Fani tenien una relació de 7 anys quan van entrar al concurs | Telecinco

La majoria de parelles han acabat agafant camins separats

A l’altra banda de la balança trobem les parelles formades per Álex i Fiama i per Susana i Gonzalo, les que en l’inici de la temporada pareixia que sigueren irrompibles: en el primer cas, els membres tenien, fins i tot, plans de boda; en el segon, la parella portava sis anys de relació, que es configurava com un gran aval perquè la història acabara amb un final feliç.

 

Però cap de les dos parelles han seguit juntes una volta finalitzat el programa. Mentres que Álex ha sigut pillat compartint més que una amistat amb una futbolista del Torrelodones CF, els rumors sobre un possible romanç entre Fiama i Rubén —el noixic amb qui Fani ha sigut infidel a Christofer— no han parat de créixer des de fa uns dies.

 

El cas de Susana i Gonzalo és més complicat i, fins i tot, incomprensible. I és que, si bé en este cas els dos membres de la parella han sigut capaços de resistir-se a la temptació, Susana ha quedat molt decebuda amb l’actitud i els comentaris de la seua parella, fins al punt de decidir posar punt final a una relació que s’havia allargat durant més d’un lustre.

 

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre

Finalment, el futur de la parella que formen Adelina i Jose és l’única incògnita que queda per resoldre. En este sentit, al llarg de l’edició s’ha pogut comprovar que han sigut els dos que pitjor ho han passat amb la seua separació, i era habitual vore’ls sumits en un mar de llàgrimes per que es trobaven a faltar.

Imatge d'arxiu de Jose i Adelina, de 'La isla de las tentaciones'

Adelina i Jose, l’única incògnita per resoldre | Telecinco

Jose va fer patent durant l’últim programa que tenia previst demanar matrimoni a la seua parella durant la foguera final de ‘La isla de las tentaciones’. I, si bé és cert que cap dels dos ha compartit cap fotografia junts en les xarxes socials durant els últims mesos, probablement es deu als contractes de confidencialitat de la cadena.

 

Gràcies a l’investigació que han dut a terme els espectadors del programa, podem saber que la parella ha sigut pillada compartint estones de complicitat i moments d’allò més divertits, a on el guàrdia civil feia de fotògraf particular d’Adelina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bombazo: Adelina y José siguen juntos en la actualidad! like para ellos!

Una publicación compartida de Mujeres y Hombres y Viceversa (@gh_myhv) el

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.