Vicky Martín Berrocal fa plorar a Ana Milán en ‘Masterchef’

Vicky Martín Berrocal s'enfronta a Ana Milán a 'Masterchef'

Vicky Martín Berrocal s’enfronta a Ana Milán en ‘Masterchef’ | TVE

 

Vicky Martin Berrocal s’està convertint en una de les concursants més polèmiques d’esta edició de ‘Masterchef Celebrity’, a on va sorprendre amb un enfrontament amb ‘El Sevilla’ la setmana passada i lúltima setmana va tornar a protagonitzar una dura baralla amb la seua companya de concurs Ana Milán.

 

Tot i que en un principi les dos formaven un bon equip i tenien una molt bona relació, la cosa es va torçar en l’última prova que van fer, quan Martín Berrocal va recriminar-li els defectes del plat d’Ana Milán davant dels jutges.

 

Un defecte que Vicky va traure a la llum

La prova que van fer era per parelles i les dos concursants van escollir-se mútuament per a fer-la juntes, a causa de la bona relació que mantenien. Però la prova tenia una dificultat afegida, ja que només una de les dos, en este cas Vicky, tenia accés a la recepta, de manera que esta li havia de transmetre per veu les instruccions a la seua companya Ana Milán, que era l’encarregada de fer-la.

 

En el moment de sotmetre els seus plats al veredicte del jurat, Vicky va tindre una actitud que va sorprendre a tots i que va ser qualificada de colp baix, quan va delatar a la seua companya assenyalant unes restes de gelatina del plat d’Ana Milán que no hi havien de d’estar i ho va fer davant del jurat que les estava examinant.

 

Ana Milán va esclatar contra la seva companya Vicky Martín

Ana Milán va explotar contra la seua companya Vicky Martín | TVE

 

Ana Milán va reaccionar advertint-li que no li pareixia bé que mostrara defectes del seu plat en públic, mentres els ulls se li omplien de llàgrimes i mostrava el seu malestar amb semblant seriós a la seua companya, que intentava calmar-la sense èxit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.