Pepe, jutge de ‘Masterchef’, arremet contra Marta Torné

 

Fins ara, les dos gal·les de ‘Masterchef Celebrity’ estan sorprenent molt als seus seguidors amb moments d’emoció i altres de més tensió, com ara l’expulsió del programa de José Miguel Antúnez. Aquella nit no només va ser difícil pel comiat de l’exjugador de bàsquet, sinó també per les dures crítiques dels jutges cap als plats presentats pels concursants.

 

Pepe critica durament a Marta Torné

Un dels enfrontaments més excitants del programa de talent culinari va ser el dels equips dirigits per Paula Prendes i Ana Milán, que va acabar conduint a l’equip blau a la prova d’eliminació. Gràcies a un repte anterior, Juan Avellaneda, Alex Adrover i Yolanda Ramos van salvar-se i van ser testimonis de l’eliminatòria des de les galeries.

 

D’esta manera, Marta Torné, Ana Milán, José Miguel Antúnez i Almudena Cid van haver de lluitar per a mantindre el seu lloc dins de ‘Masterchef Celebrity’ i, finalment, va ser Antúnez qui va haver d’abandonar el concurs. Tot i això, Marta Torné va emportar-se unes crítiques molt dures per part de l’equip del jurat. El primer comentari el va rebre per part de Samantha: «És una llàstima, perquè crec que saps cuinar i es veu que tens mà, però este plat és molt elemental».

 

Pepe Rodríguez no va quedar-se arrere i també va opinar molt negativament sobre el plat que Marta Torné havia preparat per a salvar-se de l’expulsió: «És una pasterada de moltes coses: molt puré, molta ratlladura de taronja, hi ha un excés de greix… És un plat que no està bé».

 

El tercer jutge, Jordi Cruz, va continuar amb el seu punt de vista molt proper al dels seus companys: «Jo seré crític amb tu, no t’agradarà. Jo parlaré de la teua actitud. No m’ha agradat gens, t’he vist desmotivada». Marta Torné va afanyar-se a respondre a estes dures paraules: «No, intente suportar la situació com puc».

 

Va ser en este moment en què Pepe Rodríguez va arremetre contra la concursant: «No és només una cosa de Jordi. A voltes pareix que una cara bonica va a durar més en el programa i potser t’equivoques. Cal posar-se les piles Marta, pren-t’ho seriosament», va dictaminar el xef, qui va rebre numeroses crítiques dels seguidors del programa a través de les xarxes socials.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.