Pepe, jutge de ‘Masterchef’, arremet contra Marta Torné

 

Fins ara, les dos gal·les de ‘Masterchef Celebrity’ estan sorprenent molt als seus seguidors amb moments d’emoció i altres de més tensió, com ara l’expulsió del programa de José Miguel Antúnez. Aquella nit no només va ser difícil pel comiat de l’exjugador de bàsquet, sinó també per les dures crítiques dels jutges cap als plats presentats pels concursants.

 

Pepe critica durament a Marta Torné

Un dels enfrontaments més excitants del programa de talent culinari va ser el dels equips dirigits per Paula Prendes i Ana Milán, que va acabar conduint a l’equip blau a la prova d’eliminació. Gràcies a un repte anterior, Juan Avellaneda, Alex Adrover i Yolanda Ramos van salvar-se i van ser testimonis de l’eliminatòria des de les galeries.

 

D’esta manera, Marta Torné, Ana Milán, José Miguel Antúnez i Almudena Cid van haver de lluitar per a mantindre el seu lloc dins de ‘Masterchef Celebrity’ i, finalment, va ser Antúnez qui va haver d’abandonar el concurs. Tot i això, Marta Torné va emportar-se unes crítiques molt dures per part de l’equip del jurat. El primer comentari el va rebre per part de Samantha: «És una llàstima, perquè crec que saps cuinar i es veu que tens mà, però este plat és molt elemental».

 

Pepe Rodríguez no va quedar-se arrere i també va opinar molt negativament sobre el plat que Marta Torné havia preparat per a salvar-se de l’expulsió: «És una pasterada de moltes coses: molt puré, molta ratlladura de taronja, hi ha un excés de greix… És un plat que no està bé».

 

El tercer jutge, Jordi Cruz, va continuar amb el seu punt de vista molt proper al dels seus companys: «Jo seré crític amb tu, no t’agradarà. Jo parlaré de la teua actitud. No m’ha agradat gens, t’he vist desmotivada». Marta Torné va afanyar-se a respondre a estes dures paraules: «No, intente suportar la situació com puc».

 

Va ser en este moment en què Pepe Rodríguez va arremetre contra la concursant: «No és només una cosa de Jordi. A voltes pareix que una cara bonica va a durar més en el programa i potser t’equivoques. Cal posar-se les piles Marta, pren-t’ho seriosament», va dictaminar el xef, qui va rebre numeroses crítiques dels seguidors del programa a través de les xarxes socials.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.