Pepe, jutge de ‘Masterchef’, arremet contra Marta Torné

 

Fins ara, les dos gal·les de ‘Masterchef Celebrity’ estan sorprenent molt als seus seguidors amb moments d’emoció i altres de més tensió, com ara l’expulsió del programa de José Miguel Antúnez. Aquella nit no només va ser difícil pel comiat de l’exjugador de bàsquet, sinó també per les dures crítiques dels jutges cap als plats presentats pels concursants.

 

Pepe critica durament a Marta Torné

Un dels enfrontaments més excitants del programa de talent culinari va ser el dels equips dirigits per Paula Prendes i Ana Milán, que va acabar conduint a l’equip blau a la prova d’eliminació. Gràcies a un repte anterior, Juan Avellaneda, Alex Adrover i Yolanda Ramos van salvar-se i van ser testimonis de l’eliminatòria des de les galeries.

 

D’esta manera, Marta Torné, Ana Milán, José Miguel Antúnez i Almudena Cid van haver de lluitar per a mantindre el seu lloc dins de ‘Masterchef Celebrity’ i, finalment, va ser Antúnez qui va haver d’abandonar el concurs. Tot i això, Marta Torné va emportar-se unes crítiques molt dures per part de l’equip del jurat. El primer comentari el va rebre per part de Samantha: «És una llàstima, perquè crec que saps cuinar i es veu que tens mà, però este plat és molt elemental».

 

Pepe Rodríguez no va quedar-se arrere i també va opinar molt negativament sobre el plat que Marta Torné havia preparat per a salvar-se de l’expulsió: «És una pasterada de moltes coses: molt puré, molta ratlladura de taronja, hi ha un excés de greix… És un plat que no està bé».

 

El tercer jutge, Jordi Cruz, va continuar amb el seu punt de vista molt proper al dels seus companys: «Jo seré crític amb tu, no t’agradarà. Jo parlaré de la teua actitud. No m’ha agradat gens, t’he vist desmotivada». Marta Torné va afanyar-se a respondre a estes dures paraules: «No, intente suportar la situació com puc».

 

Va ser en este moment en què Pepe Rodríguez va arremetre contra la concursant: «No és només una cosa de Jordi. A voltes pareix que una cara bonica va a durar més en el programa i potser t’equivoques. Cal posar-se les piles Marta, pren-t’ho seriosament», va dictaminar el xef, qui va rebre numeroses crítiques dels seguidors del programa a través de les xarxes socials.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.