Pepe, jutge de ‘Masterchef’, arremet contra Marta Torné

 

Fins ara, les dos gal·les de ‘Masterchef Celebrity’ estan sorprenent molt als seus seguidors amb moments d’emoció i altres de més tensió, com ara l’expulsió del programa de José Miguel Antúnez. Aquella nit no només va ser difícil pel comiat de l’exjugador de bàsquet, sinó també per les dures crítiques dels jutges cap als plats presentats pels concursants.

 

Pepe critica durament a Marta Torné

Un dels enfrontaments més excitants del programa de talent culinari va ser el dels equips dirigits per Paula Prendes i Ana Milán, que va acabar conduint a l’equip blau a la prova d’eliminació. Gràcies a un repte anterior, Juan Avellaneda, Alex Adrover i Yolanda Ramos van salvar-se i van ser testimonis de l’eliminatòria des de les galeries.

 

D’esta manera, Marta Torné, Ana Milán, José Miguel Antúnez i Almudena Cid van haver de lluitar per a mantindre el seu lloc dins de ‘Masterchef Celebrity’ i, finalment, va ser Antúnez qui va haver d’abandonar el concurs. Tot i això, Marta Torné va emportar-se unes crítiques molt dures per part de l’equip del jurat. El primer comentari el va rebre per part de Samantha: «És una llàstima, perquè crec que saps cuinar i es veu que tens mà, però este plat és molt elemental».

 

Pepe Rodríguez no va quedar-se arrere i també va opinar molt negativament sobre el plat que Marta Torné havia preparat per a salvar-se de l’expulsió: «És una pasterada de moltes coses: molt puré, molta ratlladura de taronja, hi ha un excés de greix… És un plat que no està bé».

 

El tercer jutge, Jordi Cruz, va continuar amb el seu punt de vista molt proper al dels seus companys: «Jo seré crític amb tu, no t’agradarà. Jo parlaré de la teua actitud. No m’ha agradat gens, t’he vist desmotivada». Marta Torné va afanyar-se a respondre a estes dures paraules: «No, intente suportar la situació com puc».

 

Va ser en este moment en què Pepe Rodríguez va arremetre contra la concursant: «No és només una cosa de Jordi. A voltes pareix que una cara bonica va a durar més en el programa i potser t’equivoques. Cal posar-se les piles Marta, pren-t’ho seriosament», va dictaminar el xef, qui va rebre numeroses crítiques dels seguidors del programa a través de les xarxes socials.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.