Marta Torné perd la visió d’un ull en ‘MasterChef Celebrity’

 

La versió dels famosos de ‘MasterChef’ també es viu d’una manera molt competitiva a on tots els concursants volen demostrar les seues habilitats culinàries i les seues tècniques per a fer plats a l’altura dels xefs més importants del país.

 

Els nervis juguen una mala passada a Marta Torné

El nerviosisme i la tensió del programa, a voltes, poden provocar males passades, com la que li ha passat a Marta Torné. L’actriu i presentadora va patir un xicotet accident mentres feia de capitana en la prova per equips. Era la primera volta que li tocava ser capitana i es va vore sobrepassada per la tensió en haver d’organitzar les cuines. «Ai, quins nervis. No veig d’este ull, res, em passa una cosa molt estranya» va començar dient Marta a qui poc a poc la preocupació li anava en augment: «És que no veig res d’este ull, m’ha donat com quan mires al sol i no pots vore. No veig res d’este ull» repetia sense parar.

 

Els seus companys no van dubtar en arrimar-se a ella per a tractar de calmar-la i, mentres Vicky Martín Berrocal li assegurava «és ansietat», l’actor Félix Gómez intentava rebaixar la tensió: «No ens podem prendre això d’esta manera, és un joc Marta, rebaixa la tensió, no passa res». La presentadora sempre ha sigut molt exigent durant tot el concurs, ja que per a ella és tot un repte personal.

Pitjor dia de concurs

En vore que l’aspirant no recuperava la visió de l’ull, va haver d’eixir de les cuines per a ser atesa per l’equip mèdic. Després d’uns minuts fora de la prova, Marta va tornar afirmant que «és el meu pitjor dia en ‘MasterChef’, no puc més» i deixant clar que es trobava millor: «Ja estic bé, però vaig arribar amb molta tensió i em vaig afonar», va concloure Marta.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.

El Celta de Vigo remunta al València a Mestalla amb un 2-3 agònic

El Celta de Vigo va voltejar el gol inicial de Guido Rodríguez amb una gran segona part i es va emportar un 2-3 de Mestalla malgrat el sofriment final en l'afegit.