8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Marta Torné perd la visió d’un ull en ‘MasterChef Celebrity’

 

La versió dels famosos de ‘MasterChef’ també es viu d’una manera molt competitiva a on tots els concursants volen demostrar les seues habilitats culinàries i les seues tècniques per a fer plats a l’altura dels xefs més importants del país.

 

Els nervis juguen una mala passada a Marta Torné

El nerviosisme i la tensió del programa, a voltes, poden provocar males passades, com la que li ha passat a Marta Torné. L’actriu i presentadora va patir un xicotet accident mentres feia de capitana en la prova per equips. Era la primera volta que li tocava ser capitana i es va vore sobrepassada per la tensió en haver d’organitzar les cuines. «Ai, quins nervis. No veig d’este ull, res, em passa una cosa molt estranya» va començar dient Marta a qui poc a poc la preocupació li anava en augment: «És que no veig res d’este ull, m’ha donat com quan mires al sol i no pots vore. No veig res d’este ull» repetia sense parar.

 

Els seus companys no van dubtar en arrimar-se a ella per a tractar de calmar-la i, mentres Vicky Martín Berrocal li assegurava «és ansietat», l’actor Félix Gómez intentava rebaixar la tensió: «No ens podem prendre això d’esta manera, és un joc Marta, rebaixa la tensió, no passa res». La presentadora sempre ha sigut molt exigent durant tot el concurs, ja que per a ella és tot un repte personal.

Pitjor dia de concurs

En vore que l’aspirant no recuperava la visió de l’ull, va haver d’eixir de les cuines per a ser atesa per l’equip mèdic. Després d’uns minuts fora de la prova, Marta va tornar afirmant que «és el meu pitjor dia en ‘MasterChef’, no puc més» i deixant clar que es trobava millor: «Ja estic bé, però vaig arribar amb molta tensió i em vaig afonar», va concloure Marta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.