Marta Torné perd la visió d’un ull en ‘MasterChef Celebrity’

 

La versió dels famosos de ‘MasterChef’ també es viu d’una manera molt competitiva a on tots els concursants volen demostrar les seues habilitats culinàries i les seues tècniques per a fer plats a l’altura dels xefs més importants del país.

 

Els nervis juguen una mala passada a Marta Torné

El nerviosisme i la tensió del programa, a voltes, poden provocar males passades, com la que li ha passat a Marta Torné. L’actriu i presentadora va patir un xicotet accident mentres feia de capitana en la prova per equips. Era la primera volta que li tocava ser capitana i es va vore sobrepassada per la tensió en haver d’organitzar les cuines. «Ai, quins nervis. No veig d’este ull, res, em passa una cosa molt estranya» va començar dient Marta a qui poc a poc la preocupació li anava en augment: «És que no veig res d’este ull, m’ha donat com quan mires al sol i no pots vore. No veig res d’este ull» repetia sense parar.

 

Els seus companys no van dubtar en arrimar-se a ella per a tractar de calmar-la i, mentres Vicky Martín Berrocal li assegurava «és ansietat», l’actor Félix Gómez intentava rebaixar la tensió: «No ens podem prendre això d’esta manera, és un joc Marta, rebaixa la tensió, no passa res». La presentadora sempre ha sigut molt exigent durant tot el concurs, ja que per a ella és tot un repte personal.

Pitjor dia de concurs

En vore que l’aspirant no recuperava la visió de l’ull, va haver d’eixir de les cuines per a ser atesa per l’equip mèdic. Després d’uns minuts fora de la prova, Marta va tornar afirmant que «és el meu pitjor dia en ‘MasterChef’, no puc més» i deixant clar que es trobava millor: «Ja estic bé, però vaig arribar amb molta tensió i em vaig afonar», va concloure Marta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.