Marta Torné perd la visió d’un ull en ‘MasterChef Celebrity’

 

La versió dels famosos de ‘MasterChef’ també es viu d’una manera molt competitiva a on tots els concursants volen demostrar les seues habilitats culinàries i les seues tècniques per a fer plats a l’altura dels xefs més importants del país.

 

Els nervis juguen una mala passada a Marta Torné

El nerviosisme i la tensió del programa, a voltes, poden provocar males passades, com la que li ha passat a Marta Torné. L’actriu i presentadora va patir un xicotet accident mentres feia de capitana en la prova per equips. Era la primera volta que li tocava ser capitana i es va vore sobrepassada per la tensió en haver d’organitzar les cuines. «Ai, quins nervis. No veig d’este ull, res, em passa una cosa molt estranya» va començar dient Marta a qui poc a poc la preocupació li anava en augment: «És que no veig res d’este ull, m’ha donat com quan mires al sol i no pots vore. No veig res d’este ull» repetia sense parar.

 

Els seus companys no van dubtar en arrimar-se a ella per a tractar de calmar-la i, mentres Vicky Martín Berrocal li assegurava «és ansietat», l’actor Félix Gómez intentava rebaixar la tensió: «No ens podem prendre això d’esta manera, és un joc Marta, rebaixa la tensió, no passa res». La presentadora sempre ha sigut molt exigent durant tot el concurs, ja que per a ella és tot un repte personal.

Pitjor dia de concurs

En vore que l’aspirant no recuperava la visió de l’ull, va haver d’eixir de les cuines per a ser atesa per l’equip mèdic. Després d’uns minuts fora de la prova, Marta va tornar afirmant que «és el meu pitjor dia en ‘MasterChef’, no puc més» i deixant clar que es trobava millor: «Ja estic bé, però vaig arribar amb molta tensió i em vaig afonar», va concloure Marta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.