Marta Torné perd la visió d’un ull en ‘MasterChef Celebrity’

 

La versió dels famosos de ‘MasterChef’ també es viu d’una manera molt competitiva a on tots els concursants volen demostrar les seues habilitats culinàries i les seues tècniques per a fer plats a l’altura dels xefs més importants del país.

 

Els nervis juguen una mala passada a Marta Torné

El nerviosisme i la tensió del programa, a voltes, poden provocar males passades, com la que li ha passat a Marta Torné. L’actriu i presentadora va patir un xicotet accident mentres feia de capitana en la prova per equips. Era la primera volta que li tocava ser capitana i es va vore sobrepassada per la tensió en haver d’organitzar les cuines. «Ai, quins nervis. No veig d’este ull, res, em passa una cosa molt estranya» va començar dient Marta a qui poc a poc la preocupació li anava en augment: «És que no veig res d’este ull, m’ha donat com quan mires al sol i no pots vore. No veig res d’este ull» repetia sense parar.

 

Els seus companys no van dubtar en arrimar-se a ella per a tractar de calmar-la i, mentres Vicky Martín Berrocal li assegurava «és ansietat», l’actor Félix Gómez intentava rebaixar la tensió: «No ens podem prendre això d’esta manera, és un joc Marta, rebaixa la tensió, no passa res». La presentadora sempre ha sigut molt exigent durant tot el concurs, ja que per a ella és tot un repte personal.

Pitjor dia de concurs

En vore que l’aspirant no recuperava la visió de l’ull, va haver d’eixir de les cuines per a ser atesa per l’equip mèdic. Després d’uns minuts fora de la prova, Marta va tornar afirmant que «és el meu pitjor dia en ‘MasterChef’, no puc més» i deixant clar que es trobava millor: «Ja estic bé, però vaig arribar amb molta tensió i em vaig afonar», va concloure Marta.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.