Estes són les terminacions amb més sort a la ‘Lotería del niño’

El pròxim dissabte 6 de desembre a les 12 hores, es tornarà a viure un dels moments en què més il·lusió es posar de l’any, el Sorteig del niño‘, en què encara pots tornar a ser premiat amb un premi important.

Tot i que tots els números tenen teòricament les mateixes probabilitats d’eixir premiats, els registres històrics mostren que algunes terminacions han estat més freqüents en la repartició de premis, convertint-se en autèntics imants per a la sort.

La història del sorteig ens ensenya cada any que no hi ha números lletjos o bonics. La sort juga un paper crucial i l’atzar és impredictible per a molts. Tot i això, en triar una butlleta, podem basar-nos en el passat i en la probabilitat, observant aquelles terminacions que han estat més premiades que altres.

Igual que amb El Gros de Nadal, el primer premi del Sorteig del ‘niño’ sol acabar en 0, una terminació que ha estat premiada en 21 ocasions. A més d’este, el número és una altra opció reeixida, havent estat premiat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades. A estes el segueixen el i l’amb 7 vegades respectivament.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

A més, és un poc més comú que el nombre acabe en parell (43 vegades) Que en imparell (39 vegades). En tres ocasions ha començat i acabat amb el mateix número (10.671, el 1946; 52.775, el 1978; i 91.239, el 1995), i cap primer premi ha estat capicua.

Però la història no s’hi atura. Si considerem les dos últimes xifres, el nombre 20 s’erigeix ​​com a un company fidel del premi Gros del ‘niño’, fent la seua presència notòria en sis ocasions, consolidant-se com un número que ha compartit la brillantor amb la màxima recompensa.

Repartició de premis

Per 2024, el Sorteig del ‘niño’ compta amb una emissió de 55 sèries de 100.000 bitllets cadascuna, Al preu de 200 euros el bitllet (dividit en dècims de 20 euros).

El total de l’emissió per a El xiquet és de 1.100.000.000 euros, el 70% del qual (770.000.000 euros) es destina a premis.

El reclam més gran del xiquet és un primer premi de 2.000.000 euros per sèrie. A més d’este, es lliuraran un segon premi, Dotat de 750.000 euros per sèrie; i un tercer, taxat a 250.000 euros per sèrie.

A més, es reparteixen 20 premis de 3.500 euros a la sèrie (350 per dècim) a determinades extraccions de quatre xifres, I 1.400 premis de 1.000 euros a la sèrie (100 per dècim) a extraccions de tres xifres.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.