Estes són les terminacions amb més sort a la ‘Lotería del niño’

Ejemplo de shortcode con estilo
Este contínua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l'any i suposa una nova cita per tornar a provar sort

El pròxim dissabte 6 de desembre a les 12 hores, es tornarà a viure un dels moments en què més il·lusió es posar de l’any, el Sorteig del ‘niño‘, en què encara pots tornar a ser premiat amb un premi important.

Tot i que tots els números tenen teòricament les mateixes probabilitats d’eixir premiats, els registres històrics mostren que algunes terminacions han estat més freqüents en la repartició de premis, convertint-se en autèntics imants per a la sort.

La història del sorteig ens ensenya cada any que no hi ha números lletjos o bonics. La sort juga un paper crucial i l’atzar és impredictible per a molts. Tot i això, en triar una butlleta, podem basar-nos en el passat i en la probabilitat, observant aquelles terminacions que han estat més premiades que altres.

Igual que amb El Gros de Nadal, el primer premi del Sorteig del ‘niño’ sol acabar en 0, una terminació que ha estat premiada en 21 ocasions. A més d’este, el número 7 és una altra opció reeixida, havent estat premiat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades. A estes el segueixen el 5 i l’1 amb 7 vegades respectivament.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

A més, és un poc més comú que el nombre acabe en parell (43 vegades) Que en imparell (39 vegades). En tres ocasions ha començat i acabat amb el mateix número (10.671, el 1946; 52.775, el 1978; i 91.239, el 1995), i cap primer premi ha estat capicua.

Però la història no s’hi atura. Si considerem les dos últimes xifres, el nombre 20 s’erigeix ​​com a un company fidel del premi Gros del ‘niño’, fent la seua presència notòria en sis ocasions, consolidant-se com un número que ha compartit la brillantor amb la màxima recompensa.

Repartició de premis

Per 2024, el Sorteig del ‘niño’ compta amb una emissió de 55 sèries de 100.000 bitllets cadascuna, Al preu de 200 euros el bitllet (dividit en dècims de 20 euros).

El total de l’emissió per a El xiquet és de 1.100.000.000 euros, el 70% del qual (770.000.000 euros) es destina a premis.

El reclam més gran del xiquet és un primer premi de 2.000.000 euros per sèrie. A més d’este, es lliuraran un segon premi, Dotat de 750.000 euros per sèrie; i un tercer, taxat a 250.000 euros per sèrie.

A més, es reparteixen 20 premis de 3.500 euros a la sèrie (350 per dècim) a determinades extraccions de quatre xifres, I 1.400 premis de 1.000 euros a la sèrie (100 per dècim) a extraccions de tres xifres.

Últimes notícies

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.

Les dones que cosiren el futur de les seues famílies

El cronista Albert Llueca ret homenatge en el seu article a les costureres valencianes, reivindica que es recorde la seua aportació i defensa unes condicions laborals dignes.

Detingut a Dénia per amenaçar de mort una dona perquè no declarara en un juí

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 54 anys acusat d’amenaçar de mort una dona perquè no acudira a un juí a l’Audiència Provincial d’Alacant. La víctima i sa mare van arribar a plantejar-se no assistir per por a represàlies.

Continua ingressat l’home ferit de bala a València amb pronòstic reservat

L’home de 46 anys ferit de bala dimarts a la nit prop del Palau de Congressos de València continua hospitalitzat amb pronòstic reservat, mentres la Policia Nacional busca el presumpte autor dels trets.

Les rendes de 2025 de Pérez Llorca i Mazón: quasi 88.000 i 86.000 euros

Juanfran Pérez Llorca ha declarat rendes de 87.886,98 euros en 2025, mentre que l’expresident Carlos Mazón ha comunicat percepcions salarials netes de 86.372,12 euros, segons les declaracions remitides a Les Corts Valencianes.