Estes són les terminacions amb més sort a la ‘Lotería del niño’

El pròxim dissabte 6 de desembre a les 12 hores, es tornarà a viure un dels moments en què més il·lusió es posar de l’any, el Sorteig del niño‘, en què encara pots tornar a ser premiat amb un premi important.

Tot i que tots els números tenen teòricament les mateixes probabilitats d’eixir premiats, els registres històrics mostren que algunes terminacions han estat més freqüents en la repartició de premis, convertint-se en autèntics imants per a la sort.

La història del sorteig ens ensenya cada any que no hi ha números lletjos o bonics. La sort juga un paper crucial i l’atzar és impredictible per a molts. Tot i això, en triar una butlleta, podem basar-nos en el passat i en la probabilitat, observant aquelles terminacions que han estat més premiades que altres.

Igual que amb El Gros de Nadal, el primer premi del Sorteig del ‘niño’ sol acabar en 0, una terminació que ha estat premiada en 21 ocasions. A més d’este, el número és una altra opció reeixida, havent estat premiat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades. A estes el segueixen el i l’amb 7 vegades respectivament.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

A més, és un poc més comú que el nombre acabe en parell (43 vegades) Que en imparell (39 vegades). En tres ocasions ha començat i acabat amb el mateix número (10.671, el 1946; 52.775, el 1978; i 91.239, el 1995), i cap primer premi ha estat capicua.

Però la història no s’hi atura. Si considerem les dos últimes xifres, el nombre 20 s’erigeix ​​com a un company fidel del premi Gros del ‘niño’, fent la seua presència notòria en sis ocasions, consolidant-se com un número que ha compartit la brillantor amb la màxima recompensa.

Repartició de premis

Per 2024, el Sorteig del ‘niño’ compta amb una emissió de 55 sèries de 100.000 bitllets cadascuna, Al preu de 200 euros el bitllet (dividit en dècims de 20 euros).

El total de l’emissió per a El xiquet és de 1.100.000.000 euros, el 70% del qual (770.000.000 euros) es destina a premis.

El reclam més gran del xiquet és un primer premi de 2.000.000 euros per sèrie. A més d’este, es lliuraran un segon premi, Dotat de 750.000 euros per sèrie; i un tercer, taxat a 250.000 euros per sèrie.

A més, es reparteixen 20 premis de 3.500 euros a la sèrie (350 per dècim) a determinades extraccions de quatre xifres, I 1.400 premis de 1.000 euros a la sèrie (100 per dècim) a extraccions de tres xifres.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.