Estes són les terminacions amb més sort a la ‘Lotería del niño’

El pròxim dissabte 6 de desembre a les 12 hores, es tornarà a viure un dels moments en què més il·lusió es posar de l’any, el Sorteig del niño‘, en què encara pots tornar a ser premiat amb un premi important.

Tot i que tots els números tenen teòricament les mateixes probabilitats d’eixir premiats, els registres històrics mostren que algunes terminacions han estat més freqüents en la repartició de premis, convertint-se en autèntics imants per a la sort.

La història del sorteig ens ensenya cada any que no hi ha números lletjos o bonics. La sort juga un paper crucial i l’atzar és impredictible per a molts. Tot i això, en triar una butlleta, podem basar-nos en el passat i en la probabilitat, observant aquelles terminacions que han estat més premiades que altres.

Igual que amb El Gros de Nadal, el primer premi del Sorteig del ‘niño’ sol acabar en 0, una terminació que ha estat premiada en 21 ocasions. A més d’este, el número és una altra opció reeixida, havent estat premiat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades. A estes el segueixen el i l’amb 7 vegades respectivament.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

A més, és un poc més comú que el nombre acabe en parell (43 vegades) Que en imparell (39 vegades). En tres ocasions ha començat i acabat amb el mateix número (10.671, el 1946; 52.775, el 1978; i 91.239, el 1995), i cap primer premi ha estat capicua.

Però la història no s’hi atura. Si considerem les dos últimes xifres, el nombre 20 s’erigeix ​​com a un company fidel del premi Gros del ‘niño’, fent la seua presència notòria en sis ocasions, consolidant-se com un número que ha compartit la brillantor amb la màxima recompensa.

Repartició de premis

Per 2024, el Sorteig del ‘niño’ compta amb una emissió de 55 sèries de 100.000 bitllets cadascuna, Al preu de 200 euros el bitllet (dividit en dècims de 20 euros).

El total de l’emissió per a El xiquet és de 1.100.000.000 euros, el 70% del qual (770.000.000 euros) es destina a premis.

El reclam més gran del xiquet és un primer premi de 2.000.000 euros per sèrie. A més d’este, es lliuraran un segon premi, Dotat de 750.000 euros per sèrie; i un tercer, taxat a 250.000 euros per sèrie.

A més, es reparteixen 20 premis de 3.500 euros a la sèrie (350 per dècim) a determinades extraccions de quatre xifres, I 1.400 premis de 1.000 euros a la sèrie (100 per dècim) a extraccions de tres xifres.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.