Estes són les terminacions amb més sort a la ‘Lotería del niño’

El pròxim dissabte 6 de desembre a les 12 hores, es tornarà a viure un dels moments en què més il·lusió es posar de l’any, el Sorteig del niño‘, en què encara pots tornar a ser premiat amb un premi important.

Tot i que tots els números tenen teòricament les mateixes probabilitats d’eixir premiats, els registres històrics mostren que algunes terminacions han estat més freqüents en la repartició de premis, convertint-se en autèntics imants per a la sort.

La història del sorteig ens ensenya cada any que no hi ha números lletjos o bonics. La sort juga un paper crucial i l’atzar és impredictible per a molts. Tot i això, en triar una butlleta, podem basar-nos en el passat i en la probabilitat, observant aquelles terminacions que han estat més premiades que altres.

Igual que amb El Gros de Nadal, el primer premi del Sorteig del ‘niño’ sol acabar en 0, una terminació que ha estat premiada en 21 ocasions. A més d’este, el número és una altra opció reeixida, havent estat premiat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades. A estes el segueixen el i l’amb 7 vegades respectivament.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

A més, és un poc més comú que el nombre acabe en parell (43 vegades) Que en imparell (39 vegades). En tres ocasions ha començat i acabat amb el mateix número (10.671, el 1946; 52.775, el 1978; i 91.239, el 1995), i cap primer premi ha estat capicua.

Però la història no s’hi atura. Si considerem les dos últimes xifres, el nombre 20 s’erigeix ​​com a un company fidel del premi Gros del ‘niño’, fent la seua presència notòria en sis ocasions, consolidant-se com un número que ha compartit la brillantor amb la màxima recompensa.

Repartició de premis

Per 2024, el Sorteig del ‘niño’ compta amb una emissió de 55 sèries de 100.000 bitllets cadascuna, Al preu de 200 euros el bitllet (dividit en dècims de 20 euros).

El total de l’emissió per a El xiquet és de 1.100.000.000 euros, el 70% del qual (770.000.000 euros) es destina a premis.

El reclam més gran del xiquet és un primer premi de 2.000.000 euros per sèrie. A més d’este, es lliuraran un segon premi, Dotat de 750.000 euros per sèrie; i un tercer, taxat a 250.000 euros per sèrie.

A més, es reparteixen 20 premis de 3.500 euros a la sèrie (350 per dècim) a determinades extraccions de quatre xifres, I 1.400 premis de 1.000 euros a la sèrie (100 per dècim) a extraccions de tres xifres.

Últimes notícies

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.