La Tomatina canviarà d’horari en el seu 75 aniversari

Tomatina

Una edició de la Tomatina de Bunyol | Twitter

L’Ajuntament de Bunyol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha presentat en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) la imatge del 75 aniversari de la Tomatina, festa d’Interés Turístic Internacional, i que porta com a lema ‘No te la pots perdre’ i que recuperarà en esta edició el seu horari original a les 12 hores.

 

La fira del turisme que se celebra en Madrid ha sigut l’escenari triat per a donar a conéixer la nova imatge i el cartell oficial de la festa, que ha sigut desenvolupada per l’empresa ‘Socarrat Studio’, i que suposa un ‘restyling’ de la marca amb un aire més fresc i actual, que mostra l’evolució d’esta festa al llarg de les seues més de set dècades d’història

 

 

En la trobada, també s’ha anunciat que la batalla tornarà al seu horari tradicional, a les 12 hores de l’últim dimecres d’agost, després que recentment s’avançara. La trobada, que reuneix a més de 20.000 persones tornarà a tindre controlat l’aforament. De fet, enguany es llança la venda d’entrades online en la pàgina web ‘www.latomatina.info’, on són gestionades directament per l’Ajuntament.

 

L’alcaldessa de Bunyol, Jonquera Carrascosa, ha assegurat que es tracta d’una aposta per la innovació i ha assegurat que al llarg d’estos anys s’ha anat millorant la festa en matèria de seguretat, organització i coordinació i «ha arribat el moment d’afrontar la resta de parcel·les que l’engloben per a situar-la en el lloc que li correspon i que tant el poble de Bunyol com els valencians se senten orgullosos de tindre esta festa tan destacada».

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.