La mascletà i la Cremà il·lustren els cartells oficials de les Falles 2020

Falles

Presentació dels cartells de les Falles 2020 | Ajuntament de València

La mascletà i la Cremà seran els principals elements de la imatge gràfica de les Falles 2020, dissenyada pel valencià Dídac Ballester, que ha destacat en este conjunt «el so de la pólvora i la llum del foc».

 

La imatge gràfica s’ha presentat en el saló de cristall de l’Ajuntament de València en un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva i president de la Junta Central Fallera, Pere Fuset, acompanyat pel dissenyador i per les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García i davant una gran representació d’entitats falleres i veïnals. 

 

 

Durant la presentació, Ballester ha explicat com ha jugat amb dos elements per a parlar de l’inici i de la fi de la festa. Ha destacat «el so de la pólvora i la llum del foc, dos dels elements més arrelats en les Falles» i també ha donat protagonisme a la pólvora i la Cremà, «amb l’esclat d’un tro d’avís en el cel de la Plaça de l’Ajuntament, que alerta a les dos de la vesprada de l’inici de la mascletà, i amb el foc de la Cremà que marca la fi de la festa».

 

 

A més, els cartells mostren dos realitats de les Falles, de dia i de nit, i donen protagonisme al fum «darrere del que hi ha tota una sèrie d’elements clau de la festa que cal anar descobrint». D’eixa manera, els elements centrals d’esta imatge gràfica serviran ja per a comunicar el programa oficial d’actes en FITUR, la imminent Fira Internacional de Turisme que acollirà Madrid esta setmana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.