La mascletà i la Cremà il·lustren els cartells oficials de les Falles 2020

Falles

Presentació dels cartells de les Falles 2020 | Ajuntament de València

La mascletà i la Cremà seran els principals elements de la imatge gràfica de les Falles 2020, dissenyada pel valencià Dídac Ballester, que ha destacat en este conjunt «el so de la pólvora i la llum del foc».

 

La imatge gràfica s’ha presentat en el saló de cristall de l’Ajuntament de València en un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva i president de la Junta Central Fallera, Pere Fuset, acompanyat pel dissenyador i per les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García i davant una gran representació d’entitats falleres i veïnals. 

 

 

Durant la presentació, Ballester ha explicat com ha jugat amb dos elements per a parlar de l’inici i de la fi de la festa. Ha destacat «el so de la pólvora i la llum del foc, dos dels elements més arrelats en les Falles» i també ha donat protagonisme a la pólvora i la Cremà, «amb l’esclat d’un tro d’avís en el cel de la Plaça de l’Ajuntament, que alerta a les dos de la vesprada de l’inici de la mascletà, i amb el foc de la Cremà que marca la fi de la festa».

 

 

A més, els cartells mostren dos realitats de les Falles, de dia i de nit, i donen protagonisme al fum «darrere del que hi ha tota una sèrie d’elements clau de la festa que cal anar descobrint». D’eixa manera, els elements centrals d’esta imatge gràfica serviran ja per a comunicar el programa oficial d’actes en FITUR, la imminent Fira Internacional de Turisme que acollirà Madrid esta setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.