La ‘traició’ de Luis Enrique per a tornar a la selecció

Luis Enrique tornarà al capdavant de la selecció espanyola

Luis Enrique torna al capdavant de la selecció espanyola | València Diari

 

Continua el ‘joc de trons’ al capdavant de la selecció espanyola. A la palestra, dos noms: Luis Enrique i Robert Moreno. D’ells dos depén el futur d’un combinat espanyol que viu instal·lat en la incertesa total des del passat estiu, quan el president de la Federació, Jose Luis Rubiales, va optar per fulminar Julen Lopetegui.

 

Luis Enrique, recollint el testimoni estèril de Fernando Hierro, s’erigia com l’home escollit per liderar l’equip en l’Eurocopa de 2020 i el Mundial de 2022. La tràgica mort de la seua filla va fer que l’asturià deixara la banqueta i Robert Moreno, de pressa i corrents, va agafar el comandament de la selecció. Fins al moment, pareixia una decisió salomònica de Rubiales.

 

Tot i això, el panorama torna a canviar radicalment i Moreno, que dilluns va dirigir el seu últim partit, deixarà el lideratge de la ‘Roja’ en detriment d’un Luis Enrique que hauria pactat les condicions del seu retorn a l’ombra.

 

Robert se sent traït

La decisió de Luis Enrique no ha agradat gens a Robert. Fonts del seu entorn citades per ‘AS’, asseguren que el tècnic se sent «utilitzat i traït» per Luis Enrique i Rubiales i que, fins i tot, ahir mateix ja es va acomiadar del vestidor de la selecció entre llàgrimes. Eduardo Inda, en esta línia, prosseguia els passos de la informació comentada en explicar en el ‘Chiringuito’ de Josep Pedrerol que se sentia «traït».«La relació entre Moreno i Luis Enrique és pèssima. Robert considera que l’han traït», sentenciava el director d’OK Diario ahir per la nit.

 

Unzué, de Girona a Las Rozas

I és que tot pareix indicar que Juan Carlos Unzué, recentment destituït com a entrenador del Girona, serà ara el segon entrenador de la selecció. L’exentrenador de porters del Barça serà la persona que allunyarà definitivament Robert Moreno de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.