10.6 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Els triunfitos Cepeda i Nerea podrien ser parella

Nerea i Cepeda durant una entrevista

Nerea i Cepeda durant una entrevista | RTVE

 

No sabem si encara és prompte per a confirmar el que seria la relació del moment entre dos cantants, els dos procedents del talent musical ‘Operación triunfo’. Però una instantània a les xarxes socials ho podria confirmar. 

 

Esta setmana alguns dels concursants de ‘Operación triunfo 9’ es van reunir per sopar junts, entre estos, es trobava Ricky Merino, que va compartir en Instagram una història en la que es podia vore a Nerea Rodríguez i a Luis Cepeda donant-se un bes. No sabem si es tractava d’una broma o si bé hi ha un sentiment amorós entre els dos cantants.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NERPEDA ?

Una publicación compartida de Cepeda y Aitana (@cepeda__aitana) el

 

No seria la primera relació d’esta edició del concurs

A l’espera de vore si es confirma esta possible relació, recordem que no seria la primera parella que eixira d’esta mateixa edició del talent musical. En la retina de molts encara és recordada la fugaç relació que van tindre Alfred i Amaia i també la que va protagonitzar el mateix Luis Cepeda amb Aitana Ocaña.

 

Els dos casos van acabar per separar-se i prendre camins diferents. Actualment, Aitana viu una relació amb l’actor de ‘Élite’, Miguel Bernadeau, mentres que Cepeda, Aitana i Alfred no se’ls coneix una relació estable. No ens oblidem que mesos arrere s’havia relacionat a Amaia Romero amb el vocalista del grup madrileny Carolina Durante, Diego Ibáñez.

 

És innegable que tots han passat moltes hores de convivència junts i que no és d’estranyar que estos llaços que van establir en el seu moment dins de l’acadèmia ara puguen ser el resultant de boniques relacions sentimentals.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.