Tinet Rubira, productor d”Operación Triunfo’, publica el sou dels concursants

 
Tinet Rubira publica a Twitter el sou dels concursants d''OT'

Tinet Rubira publica en Twitter el sou dels concursants d”OT’ | GTRES

 

Els preparatius per a ‘Operación Triunfo 2020’ han començat i s’han iniciat els càstings per a trobar la nova estrella musical d’este any. Només en Barcelona, són 2.000 persones les que volen aspirar a ser guanyadores d’esta edició. Mentrestant, els sous dels concursants de les passades gal·les del ‘talent show’ s’han fet públics en Twitter. El responsable ha sigut Tinet Rubia, productor del concurs, qui s’ha volgut sincerar i explicar el poc èxit que han tingut les últimes gires de les anteriors edicions d”OT’.

 

Tinet Rubira fa públics els sous dels concursants d”OT’

D’esta manera, la primera persona a fer referència a les quanties econòmiques va ser Lola Índigo, qui fa uns  mesos va explicar en ‘La Resistencia’ que el sou rebut per cada concert no era desmesurat. Fruit d’esta declaració, Rubira ha volgut parlar de les complicacions de fer una gira i ha posat sobre la taula les xifres que guanyen els concursants.

 

Davant les preguntes de la premsa sobre l’èxit de seguiment que està rebent ‘OT 2020’, el productor del ‘talent show’ va respondre a les preguntes sobre el fracàs de l’última edició. Cal recordar que alguns recitals van haver de ser cancel·lats i que alguns concerts van canviar d’emplaçament pel reduït número d’assistents. D’esta manera, Tinet Rubira va explicar que «dels concerts de la gira d”OT 2018′ van vendre’s 100.000 entrades, unes 6.600 per concert».

 

A més, el productor i director de Gestmusic va voler insistir en la dificultat que suposa organitzar i fer una gira musical: «Un concert d”OT’ és molt molt molt car, caríssim. Quan els xics signen el contracte, se’ls parla d’una possible gira i se’ls hi diu el que cobraran. El primer expulsat és el que cobra menys, 1.200 euros per concert, i el guanyador, 3.500 euros. Només amb les cotitzacions se’n van 35.000 euros. Falten els ballarins, els músics, escenari, llums… Un concert d”OT’ no pot anar a segons quines ciutats i crec que hi ha hagut un error. Si jo fora promotor, només faria concerts en les 8 ciutats dels càstings».

 

 

Instants després d’estes publicacions, els tweets de Rubira van convertir-se en trending tòpic en Espanya i centenars d’usuaris van respondre a les xifres del concurs de talent musical. En concret, Damion, un dels participants de l’última edició, va titllar les paraules del productor de ‘fake news’. Davant d’este atac, Tinet Rubira va afanyar-se a donar-li una resposta: «Ja he comprovat que el que cobren els concursants en la gira d”OT’ va dels 1.000 per als que ixen les primeres setmanes fins als 5.000 que cobra el guanyador. Els trams són 1.000, 2.000, 2.500, 3.000 i 5.000 bruts per concert, segons la setmana d’expulsió».

 

També pots llegir…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.