Aitana revoluciona les xarxes socials amb una captura de pantalla

 
Aitana Ocaña nega haver comprat un pis

Aitana Ocaña revoluciona Twitter amb una captura de pantalla | INSTAGRAM @AITANAX

 

Aitana Ocaña Morales, coneguda amb el nom artístic d’Aitana, va revolucionar les xarxes socials amb la seua última publicació. En concret, va compartir amb els seus seguidors una captura de pantalla de WhatsApp d’una conversació que estava mantenint amb la seua família, cosa que va generar centenars de reaccions per part dels internautes.

 

Aitana compartix una captura de pantalla de WhatsApp i revoluciona les xarxes socials

La cantant estava parlant amb sos pares sobre ‘Operación Triunfo’, a on Aitana va participar fa dos anys. «Pareix que fora ahir, què vols que et diga», comentava son pare. «Mira per a on em posaré ara mateix en la gal·la 0 com fa dos anys començava, me’n vaig a recordar el temps», afegia. La cantant responia a la seua família amb el següent missatge: «Eres el millor. JAJA». El seu progenitor s’afanyava a respondre: «No em mires amb eixa cara que me’n vaig a recordar vells temps».

 

 

Tot i la tendresa de les paraules que s’estaven intercanviant, els usuaris de Twitter es van fixar en un aspecte de la captura de pantalla molt singular. I és que la jove catalana tenia 262 conversacions de WhatsApp sense llegir, cosa que va provocar multitud de reaccions, algunes amb molt d’humor i altres més crítiques.

 

 

També pots llegir…

 
 

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.