Aitana revoluciona les xarxes socials amb una captura de pantalla

 
Aitana Ocaña nega haver comprat un pis

Aitana Ocaña revoluciona Twitter amb una captura de pantalla | INSTAGRAM @AITANAX

 

Aitana Ocaña Morales, coneguda amb el nom artístic d’Aitana, va revolucionar les xarxes socials amb la seua última publicació. En concret, va compartir amb els seus seguidors una captura de pantalla de WhatsApp d’una conversació que estava mantenint amb la seua família, cosa que va generar centenars de reaccions per part dels internautes.

 

Aitana compartix una captura de pantalla de WhatsApp i revoluciona les xarxes socials

La cantant estava parlant amb sos pares sobre ‘Operación Triunfo’, a on Aitana va participar fa dos anys. «Pareix que fora ahir, què vols que et diga», comentava son pare. «Mira per a on em posaré ara mateix en la gal·la 0 com fa dos anys començava, me’n vaig a recordar el temps», afegia. La cantant responia a la seua família amb el següent missatge: «Eres el millor. JAJA». El seu progenitor s’afanyava a respondre: «No em mires amb eixa cara que me’n vaig a recordar vells temps».

 

 

Tot i la tendresa de les paraules que s’estaven intercanviant, els usuaris de Twitter es van fixar en un aspecte de la captura de pantalla molt singular. I és que la jove catalana tenia 262 conversacions de WhatsApp sense llegir, cosa que va provocar multitud de reaccions, algunes amb molt d’humor i altres més crítiques.

 

 

També pots llegir…

 
 

Últimes notícies

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.