Aitana revoluciona les xarxes socials amb una captura de pantalla

 
Aitana Ocaña nega haver comprat un pis

Aitana Ocaña revoluciona Twitter amb una captura de pantalla | INSTAGRAM @AITANAX

 

Aitana Ocaña Morales, coneguda amb el nom artístic d’Aitana, va revolucionar les xarxes socials amb la seua última publicació. En concret, va compartir amb els seus seguidors una captura de pantalla de WhatsApp d’una conversació que estava mantenint amb la seua família, cosa que va generar centenars de reaccions per part dels internautes.

 

Aitana compartix una captura de pantalla de WhatsApp i revoluciona les xarxes socials

La cantant estava parlant amb sos pares sobre ‘Operación Triunfo’, a on Aitana va participar fa dos anys. «Pareix que fora ahir, què vols que et diga», comentava son pare. «Mira per a on em posaré ara mateix en la gal·la 0 com fa dos anys començava, me’n vaig a recordar el temps», afegia. La cantant responia a la seua família amb el següent missatge: «Eres el millor. JAJA». El seu progenitor s’afanyava a respondre: «No em mires amb eixa cara que me’n vaig a recordar vells temps».

 

 

Tot i la tendresa de les paraules que s’estaven intercanviant, els usuaris de Twitter es van fixar en un aspecte de la captura de pantalla molt singular. I és que la jove catalana tenia 262 conversacions de WhatsApp sense llegir, cosa que va provocar multitud de reaccions, algunes amb molt d’humor i altres més crítiques.

 

 

També pots llegir…

 
 

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.