20.1 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Troben dues armes de la Guerra Civil i una escopeta en un xalet d’Elx

La Policia Local d’Elx va intervindre el passat 1 de febrer en un habitatge tres armes que no estaven declarades. Al voltant de les 21.00 hores una dotació policial, destinada al control preventiu de robatoris en la pedania de les Baies, va observar un vehicle sospitós, per la qual cosa es va procedir a la seua identificació.

En aqueix moment un home va eixir del xalet confrontant. En realitzar la comprovació de la seua identitat figurava una ordre d’allunyament d’una dona la qual, segons la base de dades, residia en el domicili.

Després de preguntar als habitants, li van donar permís per a entrar en l’habitatge i van comprovar que la dona no vivia allí.

Durant la inspecció, es va localitzar en el lateral d’un armari dues armes de la Guerra Civil i una escopeta de doble canó, les quals es trobaven sense protecció, a més de no estar declarades.

Finalment, els agents van intervindre les armes i van realitzar la corresponent acta.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita l’hospital de la Vila Joiosa després de l’incendi i agraïx l’operatiu

L'incendi en les obres d'ampliació de l'hospital de la Vila Joiosa ha sigut controlat sense ferits. Pérez Llorca s'ha desplaçat al centre i ha agraït el dispositiu.

Condemnat a 10 anys i 3 mesos per ruixar amb gasoil i calar foc a la seua exparella

L'Audiència de Castelló ha imposat deu anys i tres mesos de presó a un home que va ruixar amb gasoil i va calar foc a la seua exparella a Segorbe. La fallada, ferma i fruit d'un acord de conformitat, inclou indemnitzacions i 13 anys d'allunyament.

El Parlament Europeu aprova 946,1 milions per a Espanya després de la DANA de 2024

El Ple ha donat llum verda a mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a atendre els danys de la DANA de 2024, amb especial impacte en la Comunitat Valenciana. L'ajuda se centrarà en infraestructures i servicis essencials i inclou un paquet paral·lel per a Mayotte i La Reunió.

Policies de València assistixen a una jove que dona a llum a la seua casa del Cabanyal

La Policia Local va acudir a un domicili del Cabanyal després d'un avís al 112 i va prestar les primeres atencions a una jove de 25 anys i al seu bebé. Minuts després van arribar els sanitaris i els dos van ser traslladats a l'Hospital Clínic en dispositius separats i escortats.

El PP coincidix amb Abascal i recolza preses i dics per a la Comunitat Valenciana

El PP assegura que la construcció de preses i dics en la Comunitat Valenciana ja figura en el seu Pla València i nega estar en mans de Vox; les negociacions encara no han arrancat.

Govern confina totes les granges d’aus a l’aire lliure per grip aviària

El MAPA ha ordenat, amb efecte immediat, confinar totes les explotacions avícoles a l'aire lliure per a previndre contagis de grip aviària. La mesura amplia a tot el país les restriccions ja vigents en zones d'especial risc.

El PP acusa a Teresa Ribera d’usar a les víctimes de la DANA per a netejar la seua imatge

El PP en Les Corts ha acusat a Teresa Ribera de 'netejar la seua imatge' amb les víctimes i de no executar obres en el barranc de Poio. Els populars afirmen que ha admés fallades de planificació i reclamen responsabilitats polítiques.

Compromís acusa el Consell d’ocultar la documentació del ES-Alert de la DANA

Compromís ha acusat el Consell de negar 61 sol·licituds de documentació sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 i d'ocultar la relativa al ES-Alert enviat a les 20.11. La formació sosté que la falta de transparència impedix esclarir fallades i millorar els protocols.