19.6 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Troben el cadàver d’un xic en una séquia en Puçol

Troben el cadàver d'un xic en una séquia en Puçol, Horta Nord (València)

Zona del club social d’Alfinach | Google Maps

 

Esta vesprada de divendres, sobre les 16.00 hores, un grup de xics que estava buscant a un dels seus amics, que havia desaparegut eixe mateix matí, el van trobar mort en una séquia en la urbanització dels Monestirs de la localitat de Puçol, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, els amics immediatament van avisar a les forces de seguretat i fins al lloc dels fets, una zona pròxima al club social d’Alfinach, van anar la Policia Local de Puçol, la Guàrdia Civil i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però el seu equip mèdic no va poder fer res per a salvar-li ja la vida.

 

A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant la causa de la mort d’este xic, que tenia 18 anys. El seu cadàver ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de València, a on al llarg d’este dissabte li faran l’autòpsia.

Últimes notícies

Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment a una jove a València

Un jutjat de guàrdia ha decretat la llibertat provisional del camioner detingut per l'atropellament mortal d'una jove a València i li ha retirat el carnet. Informes mèdics assenyalen que, malgrat el positiu per drogues, no conduïa sota els seus efectes.

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.

Morant acusa de ‘misèria’ a PP i Vox per no aplaudir a les víctimes de la dana i reivindica la comissió del Congrés

La ministra de Ciència i líder del PSPV-PSOE ha denunciat la 'misèria' de PP i Vox per no aplaudir a les víctimes en la comissió del Congrés. Ha sostingut que l'òrgan del Congrés, obert amb els vots del PSOE, és l'únic que donarà veritat, reparació i responsabilitats polítiques.

Morant acusa a Mazón de tornar a mentir als valencians amb una dimissió ‘fake’

La líder del PSPV-PSOE ha titllat de 'fake' la renúncia de Carlos Mazón perquè manté tots els seus càrrecs i ha exigit responsabilitats per la gestió de la dana. També ha reclamat eleccions i ha criticat l'estratègia de PP i Vox.