19.9 C
València
Divendres, 10 octubre, 2025

València Basket obri la venda per a altres partits i manté en pausa la del Hapoel Tel Aviv

El València Basket ha reactivat la venda d’entrades per a cites posteriors, però manté en pausa la del partit d’Eurolliga del 15 d’octubre enfront del Hapoel Tel Aviv en el Roig Arena. Per a eixa trobada no s’han posat localitats a la disposició del públic general, a l’espera d’una decisió definitiva.

El club va detindre en el seu moment la comercialització d’este xoc i dels següents després de les protestes registrades en La Volta per la presència d’un equip israelià, accions que van impedir acabar algunes etapes, inclosa la final. Eixe precedent va elevar la sensibilitat i el risc d’incidents al voltant d’esdeveniments esportius amb participació de representants d’Israel, i el València va optar per la prudència.

Venda condicionada per la seguretat

L’entitat no ha decidit encara si obrirà la venda per al dol davant el Hapoel ni el nombre d’entrades que oferirà a l’afició visitant. La normativa de l’Eurolliga fixa un mínim de 140 localitats per al club rival, però permet reduir eixa xifra per motius de seguretat, per la qual cosa el València pot ajustar el contingent en funció de l’avaluació de riscos. Sobre la taula estan diferents escenaris que es valoren amb cautela abans de qualsevol anunci.

Des del club subratllen que l’evolució diària del conflicte entre Israel i Palestina obliga a actuar amb cautela i esperar. D’ací ve que qualsevol moviment se supedite a paràmetres de seguretat i a l’organització operativa del recinte per a garantir que, si hi ha públic, el partit es dispute en condicions de normalitat.

Mentrestant, ja s’han activat entrades per a altres compromisos. En concret, estan a la venda les localitats del partit que l’equip femení disputarà el dijous 16 d’octubre davant el Fenerbahce en l’Eurolliga. Este pas confirma que la pausa afecta de manera específica al xoc enfront del conjunt israelià.

Col·lectius contraris a la política d’Israel van demanar la suspensió de la trobada, han convocat protestes enfront del Roig Arena i sostenen que l’esport no pot romandre alié al ‘genocidi’ que atribuïxen a Israel com a resposta als atemptats terroristes de Hamas del 7 d’octubre de 2023. Este clima de mobilització social és una de les variables que el València Basket pondera abans d’activar la venda per al Hapoel Tel Aviv.

Ara com ara no hi ha terminis ni detalls sobre el procediment de venda per a eixe partit. El club continuarà monitorant la situació i comunicarà qualsevol canvi a través dels seus canals oficials.

Últimes notícies

Alacant alça des del dissabte les restriccions en passar a alerta taronja

Alacant retirarà des de les 8.00 del dissabte les mesures preventives després de baixar-se l'alerta de roig a taronja. Es manté el dispositiu municipal i la recomanació de prudència.

Mazón es desplaça a Torrevieja per a coordinar la resposta després de la DANA Alice

Carlos Mazón visita Torrevieja al costat de Toni Pérez i es reunix amb l'alcalde Eduardo Dolón per a avaluar l'impacte de les pluges. Revisa el dispositiu amb Policia Local, Creu Roja, Guàrdia Civil, Protecció Civil i bombers i supervisa la CV-905 i la bassa de laminació.

Elx dona llum verda a l’Espanya-Geòrgia després de baixar l’alerta a taronja

El Cecopal autoritza el partit del dissabte en el Martínez Valero després de la rebaixa a nivell taronja de l'alerta per la dana Alice. La decisió seguix condicionada a l'evolució del temps; la fan zone queda suspesa i les compareixences es van fer en Les Fregues i Algorfa.

Municipis del sud de València superen els 160 litres en 24 hores i les Columbretes marquen 188

Diversos municipis del sud de València van acumular més de 160 l/m² en un dia. El major registre es va donar en les Columbretes, amb 188 l/m².

El 112 gestiona 233 incidències pel temporal, amb focus a Alacant

El temporal deixa 233 incidències registrades en el 112, la majoria a Alacant. L'alerta es rebaixa a taronja, però es demana mantindre l'autoprotecció.

Aemet rebaixa a taronja l’avís per pluges en el litoral sud d’Alacant i el manté el dissabte

Aemet baixa de roig a taronja l'avís per pluges en el sud d'Alacant i el prolonga fins al dissabte. València i Castelló activen nivells taronja en el litoral amb acumulats destacats.

Kvaratskhelia posa a prova a una Espanya líder marcada per les baixes

Espanya defén el seu lideratge FIFA davant Geòrgia a Elx amb un elenc d'absències i el rècord de partits oficials sense perdre en l'horitzó. Kvaratskhelia lidera l'amenaça visitant.

La dana deixa mes de 70 l/m² a Torrevieja i nega diversos carrers; el bus urbà, suspés

La dana Alice descarrega mes de 70 litres per metre quadrat a Torrevieja i provoca inundacions puntuals. L'ajuntament suspén el bus i demana evitar desplaçaments no essencials.