17.1 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

Vega Gimeno, plata olímpica, nova directora esportiva del Embassy 3×3

Vega Gimeno, medalla de plata amb l’equip espanyol en els Jocs Olímpics de París, serà la nova directora esportiva del club professional Embassy 3×3, propietat dels exjugadors José Manuel Calderón i Berni Rodríguez. Dirigirà les seccions masculina i femenina i inicia una etapa que la situa al capdavant de la planificació esportiva d’un projecte amb estructura sòlida i vocació internacional.

Un projecte per a liderar el 3×3 professional

L’entitat pretén convertir-se en un referent innovador i diferencial del bàsquet 3×3 professional. Amb l’arribada de Gimeno, la seua experiència recent en l’elit es posa al servici de la definició d’una identitat competitiva, la coordinació transversal entre equips i la selecció de perfils que encaixen en la metodologia del club. Des de la direcció esportiva, ordenarà processos, alinearà objectius i reforçarà la professionalització de les dos seccions.

‘Estic molt il·lusionada amb este nou repte, perquè el Embassy 3×3 representa una forma moderna d’entendre el bàsquet, amb una estructura sòlida, visió internacional i un compromís real per l’excel·lència esportiva i humana’, va assenyalar la valenciana en la seua presentació.

Al costat de Gimeno, el cos tècnic del club estarà integrat pel serbi Marko Savic, entrenador i figura de referència del 3×3 internacional; el neerlandés Arvin Slagter, medalla d’or a París 2024, que serà assistent tècnic i assessor internacional; Adriana Rodríguez, preparadora física; i l’exjugador Alfonso Sánchez, responsable de Tecnificació Individual.

La combinació d’un lideratge esportiu amb experiència olímpica i un equip tècnic d’abast internacional apunta a un treball centrat en la millora individual, la competitivitat del grup i la consolidació d’un full de ruta clar per a fitxatges, preparació i calendari de les dos seccions. Amb estos passos, el Embassy 3×3 reforça la seua ambició d’assentar-se en l’elit del 3×3 professional.

Últimes notícies

Activen el protocol per una fallada en les polseres antimaltractament i asseguren que no va haver-hi desprotecció

Igualtat va activar el protocol de protecció després d'una incidència en el sistema Milotxa. El servici es va estabilitzar a la vesprada i no va deixar víctimes desprotegides.

Hisenda convoca el CPFF el dilluns per a la senda d’estabilitat i la tramitarà el dimarts en el Consell de Ministres

Hisenda ha convocat el CPFF per a presentar la senda d'estabilitat i el Govern la tramitarà l'endemà en el Consell de Ministres. El retard del calendari fa inviable que els comptes de 2026 entren en vigor l'1 de gener i aboca a una nova pròrroga de 2023.

Gómez demana al Ministeri flexibilitzar l’acreditació per a augmentar fins a un 15% les places MIR en la Comunitat Valenciana

El conseller ha urgit a canviar els criteris d'acreditació i a obrir un procediment permanent per a sumar places MIR en la Comunitat Valenciana. El CISNS s'ha compromés a enviar dades de cribratges amb indicadors homogenis mentres s'habilita una plataforma.

Álex Márquez oferix un curs de conducció i una exhibició en el circuit de Villena

El subcampió de MotoGP va oferir en el circuit de Villena un curs de conducció centrat en tècnica i seguretat i va culminar la jornada amb una exhibició per a fans i premsa en un acte de Momoven.

Sanitat i comunitats compartiran ara com ara les dades bàsiques dels cribratges de càncer

Sanitat i les autonomies han acordat compartir tres indicadors bàsics dels cribratges de mama, còlon i cèrvix abans de sumar noves mètriques. La Comissió de Salut Pública fixarà demà un marc homogeni.

Sánchez insta a Feijóo a convocar eleccions en la Comunitat i a no pactar amb Vox

El president del Govern ha urgit a Feijóo a obrir les urnes en la Comunitat Valenciana i a trencar amb Vox, en un tibant encreuament en el Congrés sobre gestió i aliances.

Dos gravacions confirmen que usuàries de teleassistència van demanar ajuda durant la DANA

La jutgessa ha incorporat al sumari dos converses de teleassistència que mostren peticions d'ajuda i gestions de rescat durant la DANA, sense èxit final. Els àudios detallen casos a Utiel i Picanya amb línies d'emergència saturades i talls de llum.

Catalá confia que Pérez Llorca resoldrà amb solvència la negociació amb Vox

María José Catalá ha expressat el seu suport a Juanfran Pérez Llorca i ha assegurat que afrontarà amb solvència la negociació amb Vox per a la investidura. Ha defés la continuïtat de l'acord PP-Vox i ha reiterat el seu compromís amb l'Ajuntament de València.