11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un veí de l’Alfàs del Pi amenaça a l’ambaixada del seu país per a que li donen la custòdia del fill

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Diversos veïns de Reus han denunciat una possible estafa telefònica | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola, per presumptament amenaçar amb tocades de telèfon a una ambaixada en Madrid i a la seua secció consular en Alacant, en el marc d’una baralla que mantenia amb la seua exparella per la custòdia d’un fill en comú, de la que s’encarreguen els jutjats del país titular de les dependències.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el presumpte autor dels fets, a qui se li atribuïx un delicte de desordres públics, advertia en les tocades que digueren a l’ambaixador que no s’obrira la seu al dia següent, «pel que poguera passar», i que es feren les gestions necessàries per a «aclarir la seua disputa» per la custòdia d’un xiquet que té en comú amb la seua exparella.

 

Un dispositiu especial

Els agents de la Brigada Provincial d’Informació pertanyents a la Comissaria Provincial d’Alacant van conéixer els fets arran d’un avís al 091 de la secció consular d’Alacant, que havia rebut diferents tocades de telèfon «amenaçadores». Este fet ja s’havia produït el dia anterior en la seu de l’ambaixada en Madrid.

 

L’Àrea de Seguretat Diplomàtica del Ministeri d’Afers Exteriors va sol·licitar la col·laboració de la Policia Nacional per a establir un dispositiu especial per a reforçar la seguretat de les instal·lacions del país en Espanya.

 

Els policies encarregats del cas van començar a recaptar totes les dades per a poder identificar i localitzar a l’autor d’estes tocades i van demanar col·laboració a la Brigada d’Informació de la Comissaria de Benidorm, ja que la casa del presumpte autor es trobava a l’Alfàs del Pi.

 

Els agents van establir un dispositiu pròxim a la casa per a poder detindre’l i, després d’hores d’espera, van poder localitzar i detindre al presumpte autor dels fets, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.