18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una altra víctima acusa a l’assassí de Marta Calvo d’intoxicar-la

 

Recentment, s’ha conegut un altre cas d’una altra suposada víctima de Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo. En este cas no ha sigut un final totalment tràgic: una altra dona ha denunciat que el detingut la va intoxicar amb alcohol i cocaïna durant una cita sexual amb la pràctica coneguda com a «festa blanca», a on es mesclen drogues i sexe.

 

D’eixa manera ho ha confirmat el subdelegat del Govern en la província de València, Roberto González Cachorro, qui també ha recordat que s’ha reobert la investigació d’altres dos casos de dones que exercien la prostitució, mortes en València en circumstàncies similars, per a vore si tenen relació amb l’arrestat, Jorge Ignacio. També s’estudia si el sospitós ha actuat en altres comunitats autònomes, com les Illes Balears i Extremadura, a on hauria estat.

 

Assassinat per sobredosi: una possibilitat real

Segons el relat d’esta última víctima, ella va tindre una cita sexual amb l’acusat, l’estiu passat, en què ell li va demanar el consum de drogues durant les relacions sexuals. Assegura que, en un moment determinat, va perdre el coneiximent, després de consumir una beguda i, quan es va despertar, es va donar compte que tenia cocaïna en roca en els seus genitals.

 

Precisament, esta és la causa que pot suposar el desenllaç fatal, ja que si va intoxicar a les altres víctimes primer i, després, els va deixar la droga en els genitals durant un temps excessiu, el perill de sobredosi és major. De fet, és el contacte directe amb les mucoses el que pot fer que els resultats siguen tan ràpids, cosa que explica que siga una pràctica amb certa popularitat dins del món de la prostitució.

 

Ara per ara, la Policia Nacional continua investigant les morts d’Arliene, brasilera de 32 anys, i de Lady, colombiana que va morir en juny, estan relacionades amb Jorge Ignacio. De fet, tal com avança ‘Información’, existixen proves que relacionen a l’assassí confés de Marta amb les altres dones. De fet, per a investigadors del cas, l’ús de la droga en les morts, tenint en compte que Jorge Ignacio és narcotraficant, seria un vincle fort entre els casos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.

Detecten una microalga productora de ciguatoxinas en el Mediterrani peninsular

Han confirmat per primera vegada la presència de Gambierdiscus australs en aigües enfront de Dénia i Xàbia, amb abundàncies de 20-140 cèl·lules per litre. El risc per al consumidor es considera baix i es manté la vigilància científica.

El cim sobre finançament autonòmic se salda amb el rebuig de quasi totes les comunitats

El cim sobre el nou sistema de finançament autonòmic ha acabat amb el rebuig de quasi totes les comunitats, excepte Catalunya. El malestar per l'anunci previ d'Oriol Junqueras i l'exigència de majoria absoluta en el Congrés han anticipat un tràmit difícil