10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

La desaparició de Wafa no va ser voluntària

El delegat de Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha assegurat este dijous que el cas de Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent, és una «desaparició no voluntària» però no existix relació amb l’autor confés del crim de Marta Calvo.

 

Fulgencio ha insistit en que la delegació de Govern està «treballant claríssimament amb que no siga una desaparició voluntària» la de la jove de Carcaixent, que es troba desapareguda des de fa pràcticament un mes.

 

«Al principi enteníem que no hi havia relació i que pareixia una desaparició voluntària. Açò últim ja ho posem molt en qüestió», ha manifestat el delegat, qui a més ha remarcat que eixa primera valoració «venia donada perquè dos dies després, la desapareguda va borrar les xarxes socials, cosa que pareixia possible si es tractava d’una acte voluntari».

 

No està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo

Pel que fa a la possible relació amb el cas de Marta Calvo, Fulgencio ha explicat que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» i que «la hipòtesi de treball» és que es tracta d’una desaparició no voluntària.

 

El delegat ha informat també que la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil se sumarà a la investigació «possiblement des de hui» i «seguirà amb les línies d’investigació d’este cas que, en un principi, no relacionen amb el detingut», després d’haver-ho considerat d’esta manera durant el dia d’ahir. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.

La Policia Nacional ha detingut a Sagunt a una dona per robar a un ancià després de fer-se passar per cuidadora

Una dona ha sigut arrestada a Sagunt per entrar en la vivenda d'un home d'avançada edat fent-se passar per cuidadora i actuar amb altres dos còmplices. Després d'oblidar la seua motxilla, va intentar recuperar-la inventant-se un intent d'agressió sexual, segons la investigació policial.

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.

Indonèsia reprén la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Els equips van reprendre este dimecres l'operatiu de rescat en Flores després de l'enfonsament del KM Putri Sakinah el divendres. Es busca a tres espanyols i localitzar el derelicte és clau.

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.