Anuncios

La desaparició de Wafa no va ser voluntària

El delegat de Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha assegurat este dijous que el cas de Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent, és una «desaparició no voluntària» però no existix relació amb l’autor confés del crim de Marta Calvo.

 

Fulgencio ha insistit en que la delegació de Govern està «treballant claríssimament amb que no siga una desaparició voluntària» la de la jove de Carcaixent, que es troba desapareguda des de fa pràcticament un mes.

 

«Al principi enteníem que no hi havia relació i que pareixia una desaparició voluntària. Açò últim ja ho posem molt en qüestió», ha manifestat el delegat, qui a més ha remarcat que eixa primera valoració «venia donada perquè dos dies després, la desapareguda va borrar les xarxes socials, cosa que pareixia possible si es tractava d’una acte voluntari».

 

No està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo

Pel que fa a la possible relació amb el cas de Marta Calvo, Fulgencio ha explicat que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» i que «la hipòtesi de treball» és que es tracta d’una desaparició no voluntària.

 

El delegat ha informat també que la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil se sumarà a la investigació «possiblement des de hui» i «seguirà amb les línies d’investigació d’este cas que, en un principi, no relacionen amb el detingut», després d’haver-ho considerat d’esta manera durant el dia d’ahir. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Alemanya per diversos robatoris

Un home de 26 anys fugit d'Alemanya després de ser condemnat a deu anys per robatori ha sigut detingut a Alacant i lloc a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.