La desaparició de Wafa no va ser voluntària

El delegat de Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha assegurat este dijous que el cas de Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent, és una «desaparició no voluntària» però no existix relació amb l’autor confés del crim de Marta Calvo.

 

Fulgencio ha insistit en que la delegació de Govern està «treballant claríssimament amb que no siga una desaparició voluntària» la de la jove de Carcaixent, que es troba desapareguda des de fa pràcticament un mes.

 

«Al principi enteníem que no hi havia relació i que pareixia una desaparició voluntària. Açò últim ja ho posem molt en qüestió», ha manifestat el delegat, qui a més ha remarcat que eixa primera valoració «venia donada perquè dos dies després, la desapareguda va borrar les xarxes socials, cosa que pareixia possible si es tractava d’una acte voluntari».

 

No està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo

Pel que fa a la possible relació amb el cas de Marta Calvo, Fulgencio ha explicat que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» i que «la hipòtesi de treball» és que es tracta d’una desaparició no voluntària.

 

El delegat ha informat també que la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil se sumarà a la investigació «possiblement des de hui» i «seguirà amb les línies d’investigació d’este cas que, en un principi, no relacionen amb el detingut», després d’haver-ho considerat d’esta manera durant el dia d’ahir. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge