12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Investiguen a Jorge, el presumpte assassí de Marta Calvo, per una tercera mort

Investiguen la implicació de Jorge en una tercera mort  | FACEBOOK

La Policia Nacional investiga la possible relació de l’autor confés de la desaparició de Marta Calvo, Jorge Ignacio P., amb la mort d’una dona que exercia la prostitució el passat mes de juny en València, en circumstàncies similars a la morta en abril, de qui també va ser Jorge l’últim client.

 

Una nova mort relacionada amb Jorge

Segons avança este dijous el diari ‘Levante-EMV’, la Policia Nacional investiga ara les possibles relacions d’estos fets amb la mort d’una tercera dona, Lady, el passat mes de juny en unes circumstàncies molt similars.

 

Es tracta, informa este diari, d’una dona que exercia la prostitució també en el barri de Russafa i que va morir, aparentment, per sobredosis de cocaïna en juny després d’haver tingut relacions amb un client. 

 

Similitud en els casos

Pel que pareix, en tots els casos existixen precedents de consum de drogues, una possible mort per sobredosis i sexe, pel que s’està tractant de determinar la relació d’estos casos, han confirmat a EFE fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P. ja va ser detingut i investigat per la Policia Nacional per la mort d’una dona que exercia la prostitució en un pis del barri de Russafa el passat mes d’abril.

 

Este colombià, de 38 anys, va ser l’últim client de la dona, Arliene, i les seues companyes de pis la trobaren indisposada després d’esta trobada i la traslladaren a un centre hospitalari, a on va morir. 

 

En este cas, algunes càmeres de seguretat van registrar la imatge de Jorge Ignacio P. accedint i ixint del domicili a on es va citar amb la morta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Les autoritats han intervingut 2.005 quilos de cocaïna ocults en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València i han detingut a quatre persones. L'operació ha desarticulat una xarxa que introduïa droga en contenidors des de Sud-amèrica.

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.