14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Investiguen a Jorge, el presumpte assassí de Marta Calvo, per una tercera mort

Investiguen la implicació de Jorge en una tercera mort  | FACEBOOK

La Policia Nacional investiga la possible relació de l’autor confés de la desaparició de Marta Calvo, Jorge Ignacio P., amb la mort d’una dona que exercia la prostitució el passat mes de juny en València, en circumstàncies similars a la morta en abril, de qui també va ser Jorge l’últim client.

 

Una nova mort relacionada amb Jorge

Segons avança este dijous el diari ‘Levante-EMV’, la Policia Nacional investiga ara les possibles relacions d’estos fets amb la mort d’una tercera dona, Lady, el passat mes de juny en unes circumstàncies molt similars.

 

Es tracta, informa este diari, d’una dona que exercia la prostitució també en el barri de Russafa i que va morir, aparentment, per sobredosis de cocaïna en juny després d’haver tingut relacions amb un client. 

 

Similitud en els casos

Pel que pareix, en tots els casos existixen precedents de consum de drogues, una possible mort per sobredosis i sexe, pel que s’està tractant de determinar la relació d’estos casos, han confirmat a EFE fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P. ja va ser detingut i investigat per la Policia Nacional per la mort d’una dona que exercia la prostitució en un pis del barri de Russafa el passat mes d’abril.

 

Este colombià, de 38 anys, va ser l’últim client de la dona, Arliene, i les seues companyes de pis la trobaren indisposada després d’esta trobada i la traslladaren a un centre hospitalari, a on va morir. 

 

En este cas, algunes càmeres de seguretat van registrar la imatge de Jorge Ignacio P. accedint i ixint del domicili a on es va citar amb la morta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.