17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Investiguen a Jorge, el presumpte assassí de Marta Calvo, per una tercera mort

Investiguen la implicació de Jorge en una tercera mort  | FACEBOOK

La Policia Nacional investiga la possible relació de l’autor confés de la desaparició de Marta Calvo, Jorge Ignacio P., amb la mort d’una dona que exercia la prostitució el passat mes de juny en València, en circumstàncies similars a la morta en abril, de qui també va ser Jorge l’últim client.

 

Una nova mort relacionada amb Jorge

Segons avança este dijous el diari ‘Levante-EMV’, la Policia Nacional investiga ara les possibles relacions d’estos fets amb la mort d’una tercera dona, Lady, el passat mes de juny en unes circumstàncies molt similars.

 

Es tracta, informa este diari, d’una dona que exercia la prostitució també en el barri de Russafa i que va morir, aparentment, per sobredosis de cocaïna en juny després d’haver tingut relacions amb un client. 

 

Similitud en els casos

Pel que pareix, en tots els casos existixen precedents de consum de drogues, una possible mort per sobredosis i sexe, pel que s’està tractant de determinar la relació d’estos casos, han confirmat a EFE fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P. ja va ser detingut i investigat per la Policia Nacional per la mort d’una dona que exercia la prostitució en un pis del barri de Russafa el passat mes d’abril.

 

Este colombià, de 38 anys, va ser l’últim client de la dona, Arliene, i les seues companyes de pis la trobaren indisposada després d’esta trobada i la traslladaren a un centre hospitalari, a on va morir. 

 

En este cas, algunes càmeres de seguretat van registrar la imatge de Jorge Ignacio P. accedint i ixint del domicili a on es va citar amb la morta.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.