30.5 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Vídeo: La històrica actuació d’‘OT 2020’ que ha fet alçar al jurat

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La gala número 5 d’Operación Triunfo 2020‘ deixa una de les actuacions més espectaculars de la història del ‘talent show‘. El tema que havia de defendre la concursant Nia ja apuntava maneres. Amb el ‘Who run the world (girls)‘ de Beyoncé la xica tenia l’oportunitat de lluir-se i no va desaprofitar l’ocasió. 

 

En els assajos, Nia ja es va mostrar molt endinsada en el tema i ja es posicionava en el ‘top’ dels preferits de la setmana. I les expectatives no es quedaven curtes: la concursant revolucionava el plató del programa, que s’omplia de crits de suport: «Nia guanyadora! Nia preferida!».

 

 

«Constant, exigent i incansable»

Com el públic espectador, el jurat també va quedar-se perplex. L’explosiva actuació va alçar de la cadira a Javier, Portu, Nina i Ruth, que van saber apreciar la impecable interpretació de Nia.

 

«El món està ací (assenyalant una altura) i tu estàs ací (pujant la mà)». Eres treballadora, constant, exigent, incansable i inesgotable. És d’esta manera com es treballa sent artista. Reina, creua la passarel·la!», valorava Ruth Lorenzo, qui brindava a Nia el seu moment més gloriós des de què va entrar en l’acadèmia. 

 

Els professors del programa de TVE tampoc volien quedar-se arrere davant tal demostració de talent de Nia. Manu Guix o Roberto Leal decidien comentar el moment en la xarxa, ressaltant en especial la seua posada en escena i l’energia que va transmetre al llarg de tota la cançó, conseguint plenar d’adrenalina tot el plató. Finalment i com era d’esperar en esta ocasió, Nia va ser elegida concursant favorita pel públic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Mazón destaca la seua comoditat i agraïx el suport rebut en el congrés del PP valencià

Carlos Mazón, líder del PPCV, es mostra còmode i agraït després de les mostres de suport en el congrés del PP on es va recolzar la reconstrucció després de la dana.

Martín Berasategui i Jordi Roca, jurats de l’II concurs internacional al millor pastís de xocolate

Més de 300 pastissers d'Espanya, Europa i països iberoamericans competiran el 3 d'octubre a Alacant per a triar el millor pastís de xocolate en el certamen que presidixen Martín Berasategui i Jordi Roca.

Persones amb malalties reumàtiques aconseguixen el cim del Aneto en un assoliment històric

L'equip ReumAneto, format per pacients amb malalties reumàtiques i professionals sanitaris, culmina amb èxit l'ascensió al Aneto després d'un any de preparació, demostrant que és possible mantindre una vida activa malgrat les seues limitacions.

Centre del Carme aconseguix el seu millor semestre en set anys amb més de 180.000 visites

El Centre del Carme de València registra 183.752 visitants en el primer semestre de 2025, la seua xifra més alta en set anys, amb un notable augment del 24% respecte a 2024. Destaquen exposicions emblemàtiques i millores en accessibilitat i inclusió.

El Centre del Carme aconseguix el seu millor semestre en set anys amb més de 180.000 visitants

El Centre del Carme Cultura Contemporània a València aconseguix 183.752 visitants en el primer semestre de 2025, la seua xifra més alta en set anys, gràcies a una programació atractiva i noves mesures d'accessibilitat.

Martín Berasategui i Jordi Roca, jurats internacionals de l’II concurs al millor pastís de xocolate a Alacant

El pròxim 3 d'octubre a Alacant, més de 300 pastissers competiran en l'II Concurs Internacional al Millor Pastís de Xocolate, amb Martín Berasategui i Jordi Roca com a jurats destacats.

Detingut a Paterna per homicidi després d’agressió violenta durant el cap de setmana

Un home va ser detingut a Paterna, València, per la policia després d'agredir violentament a un altre home que va morir poc després a l'hospital. El succés va ocórrer durant la matinada del dissabte.

Vila-real llança un atrevit tercer equipament blau marí inspirada al Mediterrani

El Vila-real presenta un tercer equipament blau marí per a la pròxima temporada, inspirada en la Mar Mediterrània i les els Columbrets, amb serigrafia triada pels aficionats.