La conversació d’una parella per WhatsApp que s’ha fet viral

En Twitter, s’acostumen a compartir diversitat d’imàtgens, reflexions i ‘memes’, però també es compartixen conversacions per tal de traure un somriure o fer obrir els ulls davant un problema. Això és el que ha fet una usuària de Twitter.

 

@Lil_blanch va compartir una conversació que va tindre amb una amiga seua després de què esta li enviara una captura de pantalla de la conversa que acabava de tindre amb el seu nóvio. Això ha revolucionat les xarxes socials.

 

La captura de pantalla

En esta conversació podem vore com el xic li contesta a la xica d’una forma distant i enfadada preguntant-li què li passa, al que ella li respon que necessita parlar amb algú. La conversa va per un camí gens agradable, ja que ell li recrimina que sempre està malament però que en un moment li crida per telèfon.

 

La xica, coneixent al seu nóvio, sap que està jugant a un videojoc i a pesar de què ella té la necessitat de parlar, ell no es mostra receptiu per a fer-ho. Esta conversació deixa a la xica pitjor del que estava i li passa una captura de pantalla a la seua amiga confessant-li: «Quan fa coses així em fot molt».

 

La conversació en Twitter

Davant d’això, la seua amiga li pregunta que com pot estar amb un xic que actua d’eixa manera i com té la voluntat d’aguantar-ho. La resposta de la xica és que fa un any que estan junts i que tres baralles sense sentit no és un motiu per a trencar. Una resposta que no agrada a la seua amiga, que li sentència: «No és una ximpleria, és una actitud de merda. Si la teua nóvia està malament deixes el que estàs fent i, com a mínim, li agarres el telèfon».

 

És després de la conversa que tenen les dos xiques que la usuària de Twitter decidix fer un tuit penjant les dos captures i explicar el perquè. Este tuit no tarda gens en cridar l’atenció de la gent i comença a difondre’s. Unes hores més tard, la mateixa xica publica un parell de tuits creant un curt fil de Twitter i agraïx les opinions que ha rebut per part de la gent, ja que han ajudat a obrir-li els ulls a la seua amiga i a fer un canvi en el seu estat sentimental.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.