La conversació d’una parella per WhatsApp que s’ha fet viral

En Twitter, s’acostumen a compartir diversitat d’imàtgens, reflexions i ‘memes’, però també es compartixen conversacions per tal de traure un somriure o fer obrir els ulls davant un problema. Això és el que ha fet una usuària de Twitter.

 

@Lil_blanch va compartir una conversació que va tindre amb una amiga seua després de què esta li enviara una captura de pantalla de la conversa que acabava de tindre amb el seu nóvio. Això ha revolucionat les xarxes socials.

 

La captura de pantalla

En esta conversació podem vore com el xic li contesta a la xica d’una forma distant i enfadada preguntant-li què li passa, al que ella li respon que necessita parlar amb algú. La conversa va per un camí gens agradable, ja que ell li recrimina que sempre està malament però que en un moment li crida per telèfon.

 

La xica, coneixent al seu nóvio, sap que està jugant a un videojoc i a pesar de què ella té la necessitat de parlar, ell no es mostra receptiu per a fer-ho. Esta conversació deixa a la xica pitjor del que estava i li passa una captura de pantalla a la seua amiga confessant-li: «Quan fa coses així em fot molt».

 

La conversació en Twitter

Davant d’això, la seua amiga li pregunta que com pot estar amb un xic que actua d’eixa manera i com té la voluntat d’aguantar-ho. La resposta de la xica és que fa un any que estan junts i que tres baralles sense sentit no és un motiu per a trencar. Una resposta que no agrada a la seua amiga, que li sentència: «No és una ximpleria, és una actitud de merda. Si la teua nóvia està malament deixes el que estàs fent i, com a mínim, li agarres el telèfon».

 

És després de la conversa que tenen les dos xiques que la usuària de Twitter decidix fer un tuit penjant les dos captures i explicar el perquè. Este tuit no tarda gens en cridar l’atenció de la gent i comença a difondre’s. Unes hores més tard, la mateixa xica publica un parell de tuits creant un curt fil de Twitter i agraïx les opinions que ha rebut per part de la gent, ja que han ajudat a obrir-li els ulls a la seua amiga i a fer un canvi en el seu estat sentimental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.

Deting a Dénia un fugit fugitiu buscat a Rússia per coaccions i prostitució

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 33 anys reclamat per Rússia per coaccions i prostitució, vinculat a una xarxa de pornografia en línia. L’Audiència Nacional ha assumit el cas per a tramitar la seua possible extradició.

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.