14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La conversació d’una parella per WhatsApp que s’ha fet viral

En Twitter, s’acostumen a compartir diversitat d’imàtgens, reflexions i ‘memes’, però també es compartixen conversacions per tal de traure un somriure o fer obrir els ulls davant un problema. Això és el que ha fet una usuària de Twitter.

 

@Lil_blanch va compartir una conversació que va tindre amb una amiga seua després de què esta li enviara una captura de pantalla de la conversa que acabava de tindre amb el seu nóvio. Això ha revolucionat les xarxes socials.

 

La captura de pantalla

En esta conversació podem vore com el xic li contesta a la xica d’una forma distant i enfadada preguntant-li què li passa, al que ella li respon que necessita parlar amb algú. La conversa va per un camí gens agradable, ja que ell li recrimina que sempre està malament però que en un moment li crida per telèfon.

 

La xica, coneixent al seu nóvio, sap que està jugant a un videojoc i a pesar de què ella té la necessitat de parlar, ell no es mostra receptiu per a fer-ho. Esta conversació deixa a la xica pitjor del que estava i li passa una captura de pantalla a la seua amiga confessant-li: «Quan fa coses així em fot molt».

 

La conversació en Twitter

Davant d’això, la seua amiga li pregunta que com pot estar amb un xic que actua d’eixa manera i com té la voluntat d’aguantar-ho. La resposta de la xica és que fa un any que estan junts i que tres baralles sense sentit no és un motiu per a trencar. Una resposta que no agrada a la seua amiga, que li sentència: «No és una ximpleria, és una actitud de merda. Si la teua nóvia està malament deixes el que estàs fent i, com a mínim, li agarres el telèfon».

 

És després de la conversa que tenen les dos xiques que la usuària de Twitter decidix fer un tuit penjant les dos captures i explicar el perquè. Este tuit no tarda gens en cridar l’atenció de la gent i comença a difondre’s. Unes hores més tard, la mateixa xica publica un parell de tuits creant un curt fil de Twitter i agraïx les opinions que ha rebut per part de la gent, ja que han ajudat a obrir-li els ulls a la seua amiga i a fer un canvi en el seu estat sentimental.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.