La conversació d’una parella per WhatsApp que s’ha fet viral

En Twitter, s’acostumen a compartir diversitat d’imàtgens, reflexions i ‘memes’, però també es compartixen conversacions per tal de traure un somriure o fer obrir els ulls davant un problema. Això és el que ha fet una usuària de Twitter.

 

@Lil_blanch va compartir una conversació que va tindre amb una amiga seua després de què esta li enviara una captura de pantalla de la conversa que acabava de tindre amb el seu nóvio. Això ha revolucionat les xarxes socials.

 

La captura de pantalla

En esta conversació podem vore com el xic li contesta a la xica d’una forma distant i enfadada preguntant-li què li passa, al que ella li respon que necessita parlar amb algú. La conversa va per un camí gens agradable, ja que ell li recrimina que sempre està malament però que en un moment li crida per telèfon.

 

La xica, coneixent al seu nóvio, sap que està jugant a un videojoc i a pesar de què ella té la necessitat de parlar, ell no es mostra receptiu per a fer-ho. Esta conversació deixa a la xica pitjor del que estava i li passa una captura de pantalla a la seua amiga confessant-li: «Quan fa coses així em fot molt».

 

La conversació en Twitter

Davant d’això, la seua amiga li pregunta que com pot estar amb un xic que actua d’eixa manera i com té la voluntat d’aguantar-ho. La resposta de la xica és que fa un any que estan junts i que tres baralles sense sentit no és un motiu per a trencar. Una resposta que no agrada a la seua amiga, que li sentència: «No és una ximpleria, és una actitud de merda. Si la teua nóvia està malament deixes el que estàs fent i, com a mínim, li agarres el telèfon».

 

És després de la conversa que tenen les dos xiques que la usuària de Twitter decidix fer un tuit penjant les dos captures i explicar el perquè. Este tuit no tarda gens en cridar l’atenció de la gent i comença a difondre’s. Unes hores més tard, la mateixa xica publica un parell de tuits creant un curt fil de Twitter i agraïx les opinions que ha rebut per part de la gent, ja que han ajudat a obrir-li els ulls a la seua amiga i a fer un canvi en el seu estat sentimental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.
FILMOTECA D'ESTIU