14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La conversació d’una parella per WhatsApp que s’ha fet viral

En Twitter, s’acostumen a compartir diversitat d’imàtgens, reflexions i ‘memes’, però també es compartixen conversacions per tal de traure un somriure o fer obrir els ulls davant un problema. Això és el que ha fet una usuària de Twitter.

 

@Lil_blanch va compartir una conversació que va tindre amb una amiga seua després de què esta li enviara una captura de pantalla de la conversa que acabava de tindre amb el seu nóvio. Això ha revolucionat les xarxes socials.

 

La captura de pantalla

En esta conversació podem vore com el xic li contesta a la xica d’una forma distant i enfadada preguntant-li què li passa, al que ella li respon que necessita parlar amb algú. La conversa va per un camí gens agradable, ja que ell li recrimina que sempre està malament però que en un moment li crida per telèfon.

 

La xica, coneixent al seu nóvio, sap que està jugant a un videojoc i a pesar de què ella té la necessitat de parlar, ell no es mostra receptiu per a fer-ho. Esta conversació deixa a la xica pitjor del que estava i li passa una captura de pantalla a la seua amiga confessant-li: «Quan fa coses així em fot molt».

 

La conversació en Twitter

Davant d’això, la seua amiga li pregunta que com pot estar amb un xic que actua d’eixa manera i com té la voluntat d’aguantar-ho. La resposta de la xica és que fa un any que estan junts i que tres baralles sense sentit no és un motiu per a trencar. Una resposta que no agrada a la seua amiga, que li sentència: «No és una ximpleria, és una actitud de merda. Si la teua nóvia està malament deixes el que estàs fent i, com a mínim, li agarres el telèfon».

 

És després de la conversa que tenen les dos xiques que la usuària de Twitter decidix fer un tuit penjant les dos captures i explicar el perquè. Este tuit no tarda gens en cridar l’atenció de la gent i comença a difondre’s. Unes hores més tard, la mateixa xica publica un parell de tuits creant un curt fil de Twitter i agraïx les opinions que ha rebut per part de la gent, ja que han ajudat a obrir-li els ulls a la seua amiga i a fer un canvi en el seu estat sentimental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.