El missatge d’un veí penjat en l’ascensor que s’ha fet viral

Un usuari de Twitter va decidir penjar un cartell amb un missatge per a un els seus veïns en l'ascensor de sa casa. A demés, va decidir fer-li una foto i penjar-la a la xarxa social. En només dos dies, ha conseguit més 11.000 'likes' i 1.500 retuits. En el missatge, felicitava al seu veí per com tocava el piano.

 

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo»

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo» ha començat explicant @NachCroft, l'autor del missatge i del tuit. «L'altra vesprada va tornar a tocar, feia temps que no tocava, em vaig inspirar i vaig penjar això en l'ascensor», afegix el tuitaire. A part d'això, el xic ha compartit una fotografia del cartell penjat en l'ascensor, amb el missatge dedicat al seu veí. 

El missatge, que comença amb la paraula «Atenció» escrita en roig, per a que cride l'atenció, podria ser el típic anunci veïnal queixant-se d'algun comportament. Però este cartell, per contra, segur que va alegrar el dia al protagonista de la història i va sorprendre als altres veïns. L'escrit continua dient: «Per a la persona que toca el piano: mai deixes de fer-ho! Toques de meravella, sona genial i m'encanta escoltar-te».

 

El cartell, viral en Twitter, ha rebut comentaris molt originals

L'usuari també demanava als altres veïns que no llevaren el cartell, encara que els molestara, per a que el llevara el pianista, assegurant que «no molesta i no costa res alegrar el dia a algú». Després, el jove explica que encara no ha rebut resposta i que espera que el músic haja pogut llegir el missatge, a demés d'agrair als usuaris que l'han fet viral els comentaris que li han fet, que són molt originals originals. 

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.