El missatge d’un veí penjat en l’ascensor que s’ha fet viral

Un usuari de Twitter va decidir penjar un cartell amb un missatge per a un els seus veïns en l'ascensor de sa casa. A demés, va decidir fer-li una foto i penjar-la a la xarxa social. En només dos dies, ha conseguit més 11.000 'likes' i 1.500 retuits. En el missatge, felicitava al seu veí per com tocava el piano.

 

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo»

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo» ha començat explicant @NachCroft, l'autor del missatge i del tuit. «L'altra vesprada va tornar a tocar, feia temps que no tocava, em vaig inspirar i vaig penjar això en l'ascensor», afegix el tuitaire. A part d'això, el xic ha compartit una fotografia del cartell penjat en l'ascensor, amb el missatge dedicat al seu veí. 

El missatge, que comença amb la paraula «Atenció» escrita en roig, per a que cride l'atenció, podria ser el típic anunci veïnal queixant-se d'algun comportament. Però este cartell, per contra, segur que va alegrar el dia al protagonista de la història i va sorprendre als altres veïns. L'escrit continua dient: «Per a la persona que toca el piano: mai deixes de fer-ho! Toques de meravella, sona genial i m'encanta escoltar-te».

 

El cartell, viral en Twitter, ha rebut comentaris molt originals

L'usuari també demanava als altres veïns que no llevaren el cartell, encara que els molestara, per a que el llevara el pianista, assegurant que «no molesta i no costa res alegrar el dia a algú». Després, el jove explica que encara no ha rebut resposta i que espera que el músic haja pogut llegir el missatge, a demés d'agrair als usuaris que l'han fet viral els comentaris que li han fet, que són molt originals originals. 

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.

Josep Puerto apel·la a la motivació del València Basket després de l’ajustada derrota davant Panathinaikos

Josep Puerto ressalta que la forma en què Panathinaikos va celebrar la victòria per un punt reforça la motivació del València Basket per a lluitar el segon partit de quarts de l'Eurolliga en el Roig Arena.