El missatge d’un veí penjat en l’ascensor que s’ha fet viral

Un usuari de Twitter va decidir penjar un cartell amb un missatge per a un els seus veïns en l'ascensor de sa casa. A demés, va decidir fer-li una foto i penjar-la a la xarxa social. En només dos dies, ha conseguit més 11.000 'likes' i 1.500 retuits. En el missatge, felicitava al seu veí per com tocava el piano.

 

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo»

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo» ha començat explicant @NachCroft, l'autor del missatge i del tuit. «L'altra vesprada va tornar a tocar, feia temps que no tocava, em vaig inspirar i vaig penjar això en l'ascensor», afegix el tuitaire. A part d'això, el xic ha compartit una fotografia del cartell penjat en l'ascensor, amb el missatge dedicat al seu veí. 

El missatge, que comença amb la paraula «Atenció» escrita en roig, per a que cride l'atenció, podria ser el típic anunci veïnal queixant-se d'algun comportament. Però este cartell, per contra, segur que va alegrar el dia al protagonista de la història i va sorprendre als altres veïns. L'escrit continua dient: «Per a la persona que toca el piano: mai deixes de fer-ho! Toques de meravella, sona genial i m'encanta escoltar-te».

 

El cartell, viral en Twitter, ha rebut comentaris molt originals

L'usuari també demanava als altres veïns que no llevaren el cartell, encara que els molestara, per a que el llevara el pianista, assegurant que «no molesta i no costa res alegrar el dia a algú». Després, el jove explica que encara no ha rebut resposta i que espera que el músic haja pogut llegir el missatge, a demés d'agrair als usuaris que l'han fet viral els comentaris que li han fet, que són molt originals originals. 

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.