5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

El missatge d’un veí penjat en l’ascensor que s’ha fet viral

Un usuari de Twitter va decidir penjar un cartell amb un missatge per a un els seus veïns en l'ascensor de sa casa. A demés, va decidir fer-li una foto i penjar-la a la xarxa social. En només dos dies, ha conseguit més 11.000 'likes' i 1.500 retuits. En el missatge, felicitava al seu veí per com tocava el piano.

 

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo»

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo» ha començat explicant @NachCroft, l'autor del missatge i del tuit. «L'altra vesprada va tornar a tocar, feia temps que no tocava, em vaig inspirar i vaig penjar això en l'ascensor», afegix el tuitaire. A part d'això, el xic ha compartit una fotografia del cartell penjat en l'ascensor, amb el missatge dedicat al seu veí. 

El missatge, que comença amb la paraula «Atenció» escrita en roig, per a que cride l'atenció, podria ser el típic anunci veïnal queixant-se d'algun comportament. Però este cartell, per contra, segur que va alegrar el dia al protagonista de la història i va sorprendre als altres veïns. L'escrit continua dient: «Per a la persona que toca el piano: mai deixes de fer-ho! Toques de meravella, sona genial i m'encanta escoltar-te».

 

El cartell, viral en Twitter, ha rebut comentaris molt originals

L'usuari també demanava als altres veïns que no llevaren el cartell, encara que els molestara, per a que el llevara el pianista, assegurant que «no molesta i no costa res alegrar el dia a algú». Després, el jove explica que encara no ha rebut resposta i que espera que el músic haja pogut llegir el missatge, a demés d'agrair als usuaris que l'han fet viral els comentaris que li han fet, que són molt originals originals. 

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.