El missatge d’un veí penjat en l’ascensor que s’ha fet viral

Un usuari de Twitter va decidir penjar un cartell amb un missatge per a un els seus veïns en l'ascensor de sa casa. A demés, va decidir fer-li una foto i penjar-la a la xarxa social. En només dos dies, ha conseguit més 11.000 'likes' i 1.500 retuits. En el missatge, felicitava al seu veí per com tocava el piano.

 

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo»

«Tinc un veí que toca el piano i, sempre que ho fa, ho lleve tot i em pose a escoltar-lo» ha començat explicant @NachCroft, l'autor del missatge i del tuit. «L'altra vesprada va tornar a tocar, feia temps que no tocava, em vaig inspirar i vaig penjar això en l'ascensor», afegix el tuitaire. A part d'això, el xic ha compartit una fotografia del cartell penjat en l'ascensor, amb el missatge dedicat al seu veí. 

El missatge, que comença amb la paraula «Atenció» escrita en roig, per a que cride l'atenció, podria ser el típic anunci veïnal queixant-se d'algun comportament. Però este cartell, per contra, segur que va alegrar el dia al protagonista de la història i va sorprendre als altres veïns. L'escrit continua dient: «Per a la persona que toca el piano: mai deixes de fer-ho! Toques de meravella, sona genial i m'encanta escoltar-te».

 

El cartell, viral en Twitter, ha rebut comentaris molt originals

L'usuari també demanava als altres veïns que no llevaren el cartell, encara que els molestara, per a que el llevara el pianista, assegurant que «no molesta i no costa res alegrar el dia a algú». Després, el jove explica que encara no ha rebut resposta i que espera que el músic haja pogut llegir el missatge, a demés d'agrair als usuaris que l'han fet viral els comentaris que li han fet, que són molt originals originals. 

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.