12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Les xarxes exploten contra el jurat d”OT 2020′ per la «injusta» nominació de Samantha

Portu, jurat d'OT 2020

Portu ha sigut molt criticat per la valoració de Samantha en la Gala 3 | rtve.es

Esta edició d”Operación Triunfo’ s’està caracteritzant per la gran quantitat de polèmiques. No només per les actituds i comentaris d’alguns concursants, sinó també per certes acusacions cap a l’organització del talent show musical més popular de la televisió.

 

Concretament, en l’última gala, les xarxes socials van explotar davant les paraules o discursos dels membres del jurat. Si els internautes es queixaven de les valoracions extensíssimes de Nina o del comportament de Natalia Jiménez, també van carregar contra la justificació que Javier Portugués (‘Portu’) va utilitzar per a nominar a la valenciana Samantha, que va interpretar ‘Maniac’ juntament amb Eva.

 

Comparacions amb una antiga guanyadora d”OT’

En concret, les paraules del productor van ser: «Fa dotze anys una guanyadora d’OT’ que es diu Lorena Gómez, amb qui vaig tindre el gust de treballar en un disc, va traure ‘Maniac’ de Michael Sembello com a primer single. Després de vore el vostre assaig de hui, en la reunió de producció, he buscat el vídeo de l’actuació que ella va fer en el plató d”Operación Triunfo’ presentant este primer single».

 

Samantha, concursant d'OT 2020

La valenciana va ser salvada pels professors | rtve.es

 

El jurat continuava els seus arguments: «M’ha donat la sensació de què ella ho feia amb més força, amb més intensitat i millor cantat i, dotze anys després, una generació, que a demés heu viscut YouTube, que podeu vore, tindre més informació, aprendre més, vore més vídeos, simplement he pensat que no podia ser i, per això, este jurat et proposa abandonar l’acadèmia».

 

El públic present en plató va reaccionar contra ‘Portu’ i donant ànims a la de Beniarrés, en el Comtat (Alacant). A demés, les crítiques no van tardar a aparéixer en les xarxes. «La valoració que li han fet a Samantha fa vergonya» o «La nominació més injusta i insultant del món» es podia llegir. Afortunadament, la jove va ser salvada pels professors i, com a mínim, continuarà una setmana més en ‘OT 2020’.

 

 

«Evidentment m’he equivocat. Ho sent de veritat»

Després d’esta polèmica, ‘Portu’ ha volgut disculpar-se per la seua valoració a través d’un comunicat en les xarxes socials: «Evidentment m’he equivocat. Ho sent de veritat», afirmava el jurat d”OT 2020′. «Em vaig explicar terriblement malament. Ho sent, i més tractant-se d’una artista com Samantha, que contagia bondat», continuava ‘Portu’. A pesar de tot, encara hi ha molts fans del programa que esperen una disculpa directa a la concursant valenciana.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.