Samantha, la concursant valenciana d’OT 2020, protagonista del primer ‘shippeo’ de l’edició

Samantha i Flavio, concursants d'OT 2020

El nou ‘shippeo’ ja ha sigut batejat com a ‘Flamantha’ | Twitter

Si ha una cosa que caracteritza a ‘Operación Triunfo’, el ‘talent show’ musical més popular de la televisió, a part de la música, és el ‘shippeo‘, és a dir, el desig dels seus fans de què dos concursants comencen una relació romàntica dins de l’Acadèmia. Alguns exemples de l’anterior edició són ‘Albalia’ o ‘Julright’ que, per cert, cap ha acabat en relació oficial, a pesar de què sí que hi ha hagut molts rumors d’una relació entre Julia Medina i Carlos Right.

 

Enguany, en esta nova edició, el ‘shippeo’ ha arribat molt prompte —no fa ni una setmana que es va estrenar el programa amb la Gala 0 de diumenge—. I és que els fans estan molt atents a tot el que passa en ‘OT Directo’, el canal de YouTube a on es pot seguir en directe tot el que passa en l’Acadèmia, excepte durant les hores de son.

 

La nova possible relació d’OT 2020′ ha eixit a la llum per un innocent comentari d’Anne, mentres alguns concursants recordaven anècdotes de la nit anterior. En un moment donat, Anne li recordava a Flavio la seua moguda nit: «Quan estaves en… el llit de Samantha», la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant). A pesar de què Anne ho ha intentat dir amb cautela i prudència, als fans no se’ls ha escapat.

 

 

Els fans, encantats

Este nou i primer ‘shippeo’ d»OT 2020′, batejat com a ‘Flamantha’, no ha tardat gens en plenar les xarxes socials de comentaris de fans encantats amb esta nova possible relació. Sense dubte, ara els seus seguidors estaran més atents que mai als moviments dels dos concursants, que pareix que ja tenien una bona relació abans d’entrar en l’Acadèmia, com s’ha pogut vore en alguns comentaris que la valenciana li feia en les publicacions de Flavio en Instagram com «Te puc menjar eixa cara?» o «Te regale les meues bragues».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.