Samantha, la concursant valenciana d’OT 2020, protagonista del primer ‘shippeo’ de l’edició

Samantha i Flavio, concursants d'OT 2020

El nou ‘shippeo’ ja ha sigut batejat com a ‘Flamantha’ | Twitter

Si ha una cosa que caracteritza a ‘Operación Triunfo’, el ‘talent show’ musical més popular de la televisió, a part de la música, és el ‘shippeo‘, és a dir, el desig dels seus fans de què dos concursants comencen una relació romàntica dins de l’Acadèmia. Alguns exemples de l’anterior edició són ‘Albalia’ o ‘Julright’ que, per cert, cap ha acabat en relació oficial, a pesar de què sí que hi ha hagut molts rumors d’una relació entre Julia Medina i Carlos Right.

 

Enguany, en esta nova edició, el ‘shippeo’ ha arribat molt prompte —no fa ni una setmana que es va estrenar el programa amb la Gala 0 de diumenge—. I és que els fans estan molt atents a tot el que passa en ‘OT Directo’, el canal de YouTube a on es pot seguir en directe tot el que passa en l’Acadèmia, excepte durant les hores de son.

 

La nova possible relació d’OT 2020′ ha eixit a la llum per un innocent comentari d’Anne, mentres alguns concursants recordaven anècdotes de la nit anterior. En un moment donat, Anne li recordava a Flavio la seua moguda nit: «Quan estaves en… el llit de Samantha», la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant). A pesar de què Anne ho ha intentat dir amb cautela i prudència, als fans no se’ls ha escapat.

 

 

Els fans, encantats

Este nou i primer ‘shippeo’ d”OT 2020′, batejat com a ‘Flamantha’, no ha tardat gens en plenar les xarxes socials de comentaris de fans encantats amb esta nova possible relació. Sense dubte, ara els seus seguidors estaran més atents que mai als moviments dels dos concursants, que pareix que ja tenien una bona relació abans d’entrar en l’Acadèmia, com s’ha pogut vore en alguns comentaris que la valenciana li feia en les publicacions de Flavio en Instagram com «Te puc menjar eixa cara?» o «Te regale les meues bragues».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.