Samantha, la concursant valenciana d’OT 2020, protagonista del primer ‘shippeo’ de l’edició

Samantha i Flavio, concursants d'OT 2020

El nou ‘shippeo’ ja ha sigut batejat com a ‘Flamantha’ | Twitter

Si ha una cosa que caracteritza a ‘Operación Triunfo’, el ‘talent show’ musical més popular de la televisió, a part de la música, és el ‘shippeo‘, és a dir, el desig dels seus fans de què dos concursants comencen una relació romàntica dins de l’Acadèmia. Alguns exemples de l’anterior edició són ‘Albalia’ o ‘Julright’ que, per cert, cap ha acabat en relació oficial, a pesar de què sí que hi ha hagut molts rumors d’una relació entre Julia Medina i Carlos Right.

 

Enguany, en esta nova edició, el ‘shippeo’ ha arribat molt prompte —no fa ni una setmana que es va estrenar el programa amb la Gala 0 de diumenge—. I és que els fans estan molt atents a tot el que passa en ‘OT Directo’, el canal de YouTube a on es pot seguir en directe tot el que passa en l’Acadèmia, excepte durant les hores de son.

 

La nova possible relació d’OT 2020′ ha eixit a la llum per un innocent comentari d’Anne, mentres alguns concursants recordaven anècdotes de la nit anterior. En un moment donat, Anne li recordava a Flavio la seua moguda nit: «Quan estaves en… el llit de Samantha», la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant). A pesar de què Anne ho ha intentat dir amb cautela i prudència, als fans no se’ls ha escapat.

 

 

Els fans, encantats

Este nou i primer ‘shippeo’ d»OT 2020′, batejat com a ‘Flamantha’, no ha tardat gens en plenar les xarxes socials de comentaris de fans encantats amb esta nova possible relació. Sense dubte, ara els seus seguidors estaran més atents que mai als moviments dels dos concursants, que pareix que ja tenien una bona relació abans d’entrar en l’Acadèmia, com s’ha pogut vore en alguns comentaris que la valenciana li feia en les publicacions de Flavio en Instagram com «Te puc menjar eixa cara?» o «Te regale les meues bragues».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.