Samantha, la concursant valenciana d’OT 2020, protagonista del primer ‘shippeo’ de l’edició

Samantha i Flavio, concursants d'OT 2020

El nou ‘shippeo’ ja ha sigut batejat com a ‘Flamantha’ | Twitter

Si ha una cosa que caracteritza a ‘Operación Triunfo’, el ‘talent show’ musical més popular de la televisió, a part de la música, és el ‘shippeo‘, és a dir, el desig dels seus fans de què dos concursants comencen una relació romàntica dins de l’Acadèmia. Alguns exemples de l’anterior edició són ‘Albalia’ o ‘Julright’ que, per cert, cap ha acabat en relació oficial, a pesar de què sí que hi ha hagut molts rumors d’una relació entre Julia Medina i Carlos Right.

 

Enguany, en esta nova edició, el ‘shippeo’ ha arribat molt prompte —no fa ni una setmana que es va estrenar el programa amb la Gala 0 de diumenge—. I és que els fans estan molt atents a tot el que passa en ‘OT Directo’, el canal de YouTube a on es pot seguir en directe tot el que passa en l’Acadèmia, excepte durant les hores de son.

 

La nova possible relació d’OT 2020′ ha eixit a la llum per un innocent comentari d’Anne, mentres alguns concursants recordaven anècdotes de la nit anterior. En un moment donat, Anne li recordava a Flavio la seua moguda nit: «Quan estaves en… el llit de Samantha», la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant). A pesar de què Anne ho ha intentat dir amb cautela i prudència, als fans no se’ls ha escapat.

 

 

Els fans, encantats

Este nou i primer ‘shippeo’ d»OT 2020′, batejat com a ‘Flamantha’, no ha tardat gens en plenar les xarxes socials de comentaris de fans encantats amb esta nova possible relació. Sense dubte, ara els seus seguidors estaran més atents que mai als moviments dels dos concursants, que pareix que ja tenien una bona relació abans d’entrar en l’Acadèmia, com s’ha pogut vore en alguns comentaris que la valenciana li feia en les publicacions de Flavio en Instagram com «Te puc menjar eixa cara?» o «Te regale les meues bragues».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU