Samantha, la concursant valenciana d’OT 2020, protagonista del primer ‘shippeo’ de l’edició

Samantha i Flavio, concursants d'OT 2020

El nou ‘shippeo’ ja ha sigut batejat com a ‘Flamantha’ | Twitter

Si ha una cosa que caracteritza a ‘Operación Triunfo’, el ‘talent show’ musical més popular de la televisió, a part de la música, és el ‘shippeo‘, és a dir, el desig dels seus fans de què dos concursants comencen una relació romàntica dins de l’Acadèmia. Alguns exemples de l’anterior edició són ‘Albalia’ o ‘Julright’ que, per cert, cap ha acabat en relació oficial, a pesar de què sí que hi ha hagut molts rumors d’una relació entre Julia Medina i Carlos Right.

 

Enguany, en esta nova edició, el ‘shippeo’ ha arribat molt prompte —no fa ni una setmana que es va estrenar el programa amb la Gala 0 de diumenge—. I és que els fans estan molt atents a tot el que passa en ‘OT Directo’, el canal de YouTube a on es pot seguir en directe tot el que passa en l’Acadèmia, excepte durant les hores de son.

 

La nova possible relació d’OT 2020′ ha eixit a la llum per un innocent comentari d’Anne, mentres alguns concursants recordaven anècdotes de la nit anterior. En un moment donat, Anne li recordava a Flavio la seua moguda nit: «Quan estaves en… el llit de Samantha», la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant). A pesar de què Anne ho ha intentat dir amb cautela i prudència, als fans no se’ls ha escapat.

 

 

Els fans, encantats

Este nou i primer ‘shippeo’ d”OT 2020′, batejat com a ‘Flamantha’, no ha tardat gens en plenar les xarxes socials de comentaris de fans encantats amb esta nova possible relació. Sense dubte, ara els seus seguidors estaran més atents que mai als moviments dels dos concursants, que pareix que ja tenien una bona relació abans d’entrar en l’Acadèmia, com s’ha pogut vore en alguns comentaris que la valenciana li feia en les publicacions de Flavio en Instagram com «Te puc menjar eixa cara?» o «Te regale les meues bragues».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.