El passat independentista de la concursant valenciana d”OT 2020′

De les dos valencianes que aspiraven a entrar en l”Acadèmia d’Operación Triunfo 2020′ entre els 30 finalistes, només una ha passat, finalment, a formar part dels 16 concursants d’esta nova edició del talent show musical més popular. Samantha Gilabert, de Beniarrés, en la comarca del Comtat (Alacant), ha sigut una de les elegides pel també nou jurat del programa.

 

La valenciana, que va elegir la cançó ‘Que tinguem sort’, de Lluis Llach, per a la Gala 0 celebrada este passat diumenge, va ser una de les més comentades en la xarxa social Twitter. I estos comentaris no van ser tant per la seua actuació, sinó pel seu passat.

 

Com és habitual, els fans d”Operación Triunfo’ han investigat la vida dels concursants d’esta nova edició del programa, tan esperada pels espectadors. D’esta manera, han descobert un vídeo que s’ha fet viral en poques hores. En estes imàtgens, apareix Samantha enviant-li un missatge a Mariano Rajoy, expresident del govern: «molta sort en la vida».

 

 

Militant d’Arran, organització juvenil vinculada a la CUP

A partir d’este polèmic vídeo, els fans no han deixat de furgar en el seu passat i han descobert que la militància política de la valenciana. La cantant de Beniarrés estava vinculada a l’Ateneu Popular Arrels, un casal independentista català de la localitat natal de la concursant que va existir durnat 10 anys.

 

Samantha també militava en la Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista (CAJEI) – Assemblea de Jóvens del Comptat, un grup que s’autodefinix com a «socialista i pancatalanista». Més tard, amb la unió de Maulets, el grup es va convertir en Arran, vinculada al partit polític independentista català de la CUP.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.