El passat independentista de la concursant valenciana d»OT 2020′

De les dos valencianes que aspiraven a entrar en l»Acadèmia d’Operación Triunfo 2020′ entre els 30 finalistes, només una ha passat, finalment, a formar part dels 16 concursants d’esta nova edició del talent show musical més popular. Samantha Gilabert, de Beniarrés, en la comarca del Comtat (Alacant), ha sigut una de les elegides pel també nou jurat del programa.

 

La valenciana, que va elegir la cançó ‘Que tinguem sort’, de Lluis Llach, per a la Gala 0 celebrada este passat diumenge, va ser una de les més comentades en la xarxa social Twitter. I estos comentaris no van ser tant per la seua actuació, sinó pel seu passat.

 

Com és habitual, els fans d»Operación Triunfo’ han investigat la vida dels concursants d’esta nova edició del programa, tan esperada pels espectadors. D’esta manera, han descobert un vídeo que s’ha fet viral en poques hores. En estes imàtgens, apareix Samantha enviant-li un missatge a Mariano Rajoy, expresident del govern: «molta sort en la vida».

 

 

Militant d’Arran, organització juvenil vinculada a la CUP

A partir d’este polèmic vídeo, els fans no han deixat de furgar en el seu passat i han descobert que la militància política de la valenciana. La cantant de Beniarrés estava vinculada a l’Ateneu Popular Arrels, un casal independentista català de la localitat natal de la concursant que va existir durnat 10 anys.

 

Samantha també militava en la Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista (CAJEI) – Assemblea de Jóvens del Comptat, un grup que s’autodefinix com a «socialista i pancatalanista». Més tard, amb la unió de Maulets, el grup es va convertir en Arran, vinculada al partit polític independentista català de la CUP.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.