15.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

El passat independentista de la concursant valenciana d”OT 2020′

De les dos valencianes que aspiraven a entrar en l”Acadèmia d’Operación Triunfo 2020′ entre els 30 finalistes, només una ha passat, finalment, a formar part dels 16 concursants d’esta nova edició del talent show musical més popular. Samantha Gilabert, de Beniarrés, en la comarca del Comtat (Alacant), ha sigut una de les elegides pel també nou jurat del programa.

 

La valenciana, que va elegir la cançó ‘Que tinguem sort’, de Lluis Llach, per a la Gala 0 celebrada este passat diumenge, va ser una de les més comentades en la xarxa social Twitter. I estos comentaris no van ser tant per la seua actuació, sinó pel seu passat.

 

Com és habitual, els fans d”Operación Triunfo’ han investigat la vida dels concursants d’esta nova edició del programa, tan esperada pels espectadors. D’esta manera, han descobert un vídeo que s’ha fet viral en poques hores. En estes imàtgens, apareix Samantha enviant-li un missatge a Mariano Rajoy, expresident del govern: «molta sort en la vida».

 

 

Militant d’Arran, organització juvenil vinculada a la CUP

A partir d’este polèmic vídeo, els fans no han deixat de furgar en el seu passat i han descobert que la militància política de la valenciana. La cantant de Beniarrés estava vinculada a l’Ateneu Popular Arrels, un casal independentista català de la localitat natal de la concursant que va existir durnat 10 anys.

 

Samantha també militava en la Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista (CAJEI) – Assemblea de Jóvens del Comptat, un grup que s’autodefinix com a «socialista i pancatalanista». Més tard, amb la unió de Maulets, el grup es va convertir en Arran, vinculada al partit polític independentista català de la CUP.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.