El passat independentista de la concursant valenciana d»OT 2020′

De les dos valencianes que aspiraven a entrar en l»Acadèmia d’Operación Triunfo 2020′ entre els 30 finalistes, només una ha passat, finalment, a formar part dels 16 concursants d’esta nova edició del talent show musical més popular. Samantha Gilabert, de Beniarrés, en la comarca del Comtat (Alacant), ha sigut una de les elegides pel també nou jurat del programa.

 

La valenciana, que va elegir la cançó ‘Que tinguem sort’, de Lluis Llach, per a la Gala 0 celebrada este passat diumenge, va ser una de les més comentades en la xarxa social Twitter. I estos comentaris no van ser tant per la seua actuació, sinó pel seu passat.

 

Com és habitual, els fans d»Operación Triunfo’ han investigat la vida dels concursants d’esta nova edició del programa, tan esperada pels espectadors. D’esta manera, han descobert un vídeo que s’ha fet viral en poques hores. En estes imàtgens, apareix Samantha enviant-li un missatge a Mariano Rajoy, expresident del govern: «molta sort en la vida».

 

 

Militant d’Arran, organització juvenil vinculada a la CUP

A partir d’este polèmic vídeo, els fans no han deixat de furgar en el seu passat i han descobert que la militància política de la valenciana. La cantant de Beniarrés estava vinculada a l’Ateneu Popular Arrels, un casal independentista català de la localitat natal de la concursant que va existir durnat 10 anys.

 

Samantha també militava en la Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista (CAJEI) – Assemblea de Jóvens del Comptat, un grup que s’autodefinix com a «socialista i pancatalanista». Més tard, amb la unió de Maulets, el grup es va convertir en Arran, vinculada al partit polític independentista català de la CUP.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.