Els fans insulten a Miki Núñez en el seu últim concert en València

Miki Núñez

Miki Núñez en el concert en València este dissabte | Twitter

 

El passat dissabte, Miki Núñez, el ‘triunfuto’ que va representar a Espanya en Eurovisió este any passat, va donar un concert, dins de la seua gira ‘Amuza’, en València. Tot i que el cantant ha afirmat sentir-se molt volgut pel públic valencià, que va disfrutar de l’alegria i el bon rotllo que desprén el cantant, no tot va ser felicitat dissabte.

 

En este últim concert en València, el cantant, que viu un molt bon moment professional i personal, amb èxits com ‘Celébrate’ o ‘Escriurem’, va viure un mal moment al final de la nit just quan ja se n’anava i una volta ja havia acabat el concert celebrat en la sala Moon.

 

Una disculpa per Twitter

Només acabar la cita musical, Miki va escriure un tuit als seus fans valencians dient-los que «ha sigut super super guai, València». Però, a pesar d’açò, el cantant també es va disculpar: «Em sap greu haver pujat a la furgo sense saludar-vos i escoltar insults per això… però hi havia molta gent i per mesures de seguretat no m’han deixat quedar-me per dir-vos adéu… ho sent».

 

A pesar d’això, molts dels seus fans de la xarxa social Twitter han manifestat el seu desacord amb els fans valencians que el van insultar i li han mostrat el seu afecte al cantant. El que han criticat és que aquells que es fan dir fans de Miki siguen els mateixos que l’insulten.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.

El BCE busca una nova identitat visual per als bitllets d’euro

Més de 1.200 dissenyadors han participat en el procés que culminarà amb l’elecció d’una de les deu propostes finalistes