Els fans insulten a Miki Núñez en el seu últim concert en València

Miki Núñez

Miki Núñez en el concert en València este dissabte | Twitter

 

El passat dissabte, Miki Núñez, el ‘triunfuto’ que va representar a Espanya en Eurovisió este any passat, va donar un concert, dins de la seua gira ‘Amuza’, en València. Tot i que el cantant ha afirmat sentir-se molt volgut pel públic valencià, que va disfrutar de l’alegria i el bon rotllo que desprén el cantant, no tot va ser felicitat dissabte.

 

En este últim concert en València, el cantant, que viu un molt bon moment professional i personal, amb èxits com ‘Celébrate’ o ‘Escriurem’, va viure un mal moment al final de la nit just quan ja se n’anava i una volta ja havia acabat el concert celebrat en la sala Moon.

 

Una disculpa per Twitter

Només acabar la cita musical, Miki va escriure un tuit als seus fans valencians dient-los que «ha sigut super super guai, València». Però, a pesar d’açò, el cantant també es va disculpar: «Em sap greu haver pujat a la furgo sense saludar-vos i escoltar insults per això… però hi havia molta gent i per mesures de seguretat no m’han deixat quedar-me per dir-vos adéu… ho sent».

 

A pesar d’això, molts dels seus fans de la xarxa social Twitter han manifestat el seu desacord amb els fans valencians que el van insultar i li han mostrat el seu afecte al cantant. El que han criticat és que aquells que es fan dir fans de Miki siguen els mateixos que l’insulten.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.