16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un xic detingut per amenaçar de mort a un metge de guàrdia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència, després d’amenaçar a un metge d’un hospital i alterar el normal funcionament del servici d’Urgències.

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un hospital de la ciutat, a on, pel que pareix, hi havia un pacient amb una actitud agressiva.

 

Una volta allí, els policies han observat com el xic donava veus, amb una ferida en la i escampant sang per parets i corredors. Els agents han sabut que poc abans havia arribat a Urgències amb un tall sagnant a la mà esquerra i va ser atés per les infermeres, que li van netejar i van tapar la ferida, sent informat a continuació que havia d’esperar, ja que hi havia pacients de major gravetat.

 

Va amenaçar en matar al metge

Va ser en eixe moment quan, pel que pareix, va començar a alçar la veu, queixant-se del tracte rebut, i a llevar-se l’embenatge, omplint la sala d’espera i el corredor de sang.

 

Els agents van tindre coneixement que les infermeres van haver d’embenar-li fins a tres ocasions, ja que no parava de llevar-se l’embenatge, indicant-li que es calmara i tinguera paciència, sense parar este la seua actitud agressiva, arribant a amenaçar al metge de guàrdia dient-li que li tallaria el coll i que anava esperar-li fora i a matar-lo. 

 

Este es va mostrar agressiu amb els agents, esguitant-los intencionadament amb la seua sang, pel que va haver de ser immobilitzat pels policies que el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.