14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Xiquet de 15 anys fuig del centre de menors i roba amb estirons a dones majors en València

Orriols

El barri d’Orriols, lloc dels fets | Maps

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un menor, de 15 anys, per la seua presumpta comissió de robatoris amb violència pel procediment de l’estiró a bord de ciclomotor, a més de per un delicte de violació de domicili i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar cap a la seua iaia. En total s’han descobert set robatoris amb violència. Es van recuperar diversos objectes robats que van ser reconeguts per les seues víctimes, pràcticament totes dones d’avançada edat.

 

Les investigacions es van iniciar el mes d’octubre en tindre coneixement els agents d’una sèrie de robatoris amb violència-estiró, a bord d’un ciclomotor, produïts en els barris d’Orriols i Benimaclet. Durant les investigacions es va estudiar la participació d’un menor, conegut pels policies, ja que esta activitat va començar a partir de la seua fugida d’un centre de menors i totes les descripcions donades per les víctimes encaixaven.

 

Recentment en una telefonada en el 091, en la que una dona denunciava un episodi de maltractaments per part del seu net cap a ella. En el moment que els policies es van presentar en el domicili, el menor va fugir i va accedir a diferents domicilis, causant danys en ells, i va escapar finalment. Els agents van localitzar i van recuperar en el domicili de la iaia diferents objectes, que posteriorment van ser reconeguts i entregats a les seues víctimes, la majoria dones d’avançada edat.

 

Com a conseqüència de les investigacions realitzades, els policies van confirmar la presumpta participació del menor en els robatoris, motiu  pel que es va establir un dispositiu per a la seua localització, que va culminar amb la detenció del menor en un centre de menors en el que la seua família l’havia reintegrat. Se li van imputar set delictes de robatoris amb violència, un de violació de domicili i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.