La possible condemna a un home per matar a colps a la seua parella a Rojales

 

Un home de nacionalitat hongaresa podria ser condemnat a una pena de 14 anys de presó per presumptament assassinar a la seua parella sentimental, en el domicili en el qual tots dos residien, en la localitat de Rojales (Alacant).

 

La fiscalia considera a l’home autor d’un delicte d’homicidi amb la circumstància agreujant de parentiu en el judici que se celebrarà en l’Audiència Provincial, davant el tribunal del jurat, el pròxim 6 de setembre. Pel que sembla, els fets jutjats van tindre lloc l’1 d’abril de 2019, quan l’acusat li va propinar presumptament una pallissa amb múltiples colps per tot el cos a la seua parella sentimental que van causar la defunció de la víctima.

 

En concret, el cos de la dona presentava fins a 24 ferides de diversa consideració amb mostres de contusions i hematomes als braços, en les nines, en el pit, en el rostre i al cap. La dona, d’origen hongarés, va acabar morint a conseqüència d’una hemorràgia subaracnoidal per traumatisme cranioencefàlic greu patida després de rebre diversos d’aqueixos colps.

 

La Fiscalia sol·licita, a més, que l’acusat indemnitze a un dels familiars de la morta, la seua iaia, amb el pagament de 31.000 euros més els interessos legals.

 

Últimes notícies

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.