15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Sanitat notifica 1.840 nous casos i 12 defuncions per coronavirus 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 1.840 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 243 a Castelló (192.775 en total), 443 a Alacant (529.920 en total) i 1.154 a València (840.700 en total).

D’ells, 1.144 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 166 de Castelló, 288 d’Alacant i 690 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 273 persones ingressades per COVID, 20 d’elles en l’UCI: 32 a la província de Castelló, 2 en UCI; 80 a la província d’Alacant, 7 d’elles en l’UCI, i 161 a la província de València, 11 en UCI.

S’han notificat 12 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies excepte un cas de setembre. Es tracta de 3 dones d’entre 86 i 99 anys, i 9 homes d’entre 60 i 96.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.135: 1.205 a la província de b, 3.865 en la d’Alacant i 5.065 en la de València.

Pigota del mico

A més, des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 531 els positius registrats (195 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 288 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.