25 C
València
Dissabte, 31 maig, 2025

Sanitat notifica 1.840 nous casos i 12 defuncions per coronavirus 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 1.840 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 243 a Castelló (192.775 en total), 443 a Alacant (529.920 en total) i 1.154 a València (840.700 en total).

- Advertisement -Telegram València Diari

D’ells, 1.144 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 166 de Castelló, 288 d’Alacant i 690 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 273 persones ingressades per COVID, 20 d’elles en l’UCI: 32 a la província de Castelló, 2 en UCI; 80 a la província d’Alacant, 7 d’elles en l’UCI, i 161 a la província de València, 11 en UCI.

S’han notificat 12 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies excepte un cas de setembre. Es tracta de 3 dones d’entre 86 i 99 anys, i 9 homes d’entre 60 i 96.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.135: 1.205 a la província de b, 3.865 en la d’Alacant i 5.065 en la de València.

Pigota del mico

A més, des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 531 els positius registrats (195 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 288 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Onades de calor en la Comunitat Valenciana: màximes superiors a 37 graus este dissabte

Este dissabte les temperatures màximes en diverses localitats de la Comunitat Valenciana van superar els 37 graus, amb Jalance i Carcaixent com les més afectades.

Incendi Industrial a Almassora: Evolució Molt Favorable després d’Actuació de Bombers

L'incendi en una nau del polígon Via Europa a Almassora (Castelló) continua actiu però presenta una evolució molt favorable gràcies als treballs dels bombers i la maquinària pesant.

Bera Bera conquista la Lliga Guerreres Iberdrola i aconseguix un triplet històric a Elx

Bera Bera es corona campió de la Lliga Guerreres Iberdrola 2025 després de véncer al Atticgo Elx i completa un triplet amb la Copa de la Reina i la Supercopa Ibèrica.

Detinguts 29 grafiters per danys en trens valorats en 1,5 milions en diverses ciutats espanyoles

La Policia Nacional arresta a 29 grafiters en set ciutats espanyoles per realitzar 287 grafitis en trens, causant danys valorats en 1,5 milions d'euros, utilitzant mètodes organitzats i perillosos.

Detingut a València després d’incendi a Torrefiel que va deixar set ferits per inhalació de fum

Un home de 40 anys va ser arrestat a València per presumptament provocar un incendi a Torrefiel que va afectar set persones per inhalació de fum lleu. El detingut enfronta càrrecs addicionals d'amenaces i tràfic de drogues.

Activen avís groc per tempestes a l’interior de València amb el risc de graníssol i vent fort

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc hui a l'interior de València per tempestes, amb possibilitat de graníssol i fortes ratxes de vent entre les 17 i 23 hores.

Compromís debat la seua permanència a Sumar després d’excloure a Pedro Sánchez en investigació de la DANA

Compromís analitzarà si abandona el grup parlamentari Sumar a causa de l'exclusió del president Pedro Sánchez en la comissió d'investigació de la DANA a València.

Incendi industrial a Almassora sota investigació judicial i amb importants danys

L'incendi en una nau industrial d'Almassora, que acumulava residus tèxtils, està sent investigat judicialment. Els bombers continuen amb l'extinció i l'alcaldessa anuncia accions després de l'avaluació de danys.