Bertín Osborne i Fabiola Martínez podrien estar junts de nou

Ejemplo de shortcode con estilo
  Al començament d’any, Bertín Osborne i Fabiola Martínez decidien posar fi al seu matrimoni, encara que sempre tenint clar que per damunt de tot estava la família que havien format. A més, des del primer moment també, el cantant ha deixat clar en tot moment que és la dona de la seua vida a més de la […]

 

Al començament d’any, Bertín Osborne i Fabiola Martínez decidien posar fi al seu matrimoni, encara que sempre tenint clar que per damunt de tot estava la família que havien format. A més, des del primer moment també, el cantant ha deixat clar en tot moment que és la dona de la seua vida a més de la mare dels seus fills.

Durant tot este temps, tots dos han tingut l’oportunitat de conéixer-se a ells mateixos i han deixat de costat tots els problemes que podrien aombrar la seua relació. Però, com déiem, Osborne, en el programa de Paz Padilla va dir que tant de bo poguera ser tot com abans, potser ha sigut el detonant perquè la veneçolana li donava una segona oportunitat.

Una nova oportunitat en el seu matrimoni que, no és que estiga en l’aire, ni siguen simples rumors, sinó que el mateix Bertín ha dit de manera molt clara en unes declaracions. “Vaig estar ahir amb ella, som íntims amics i ens volem una barbaritat. Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, ha dit el cantant, deixant clar que pot ser que una nova porta s’òbriga en la seua família de nou.

No obstant això, Bertín Osborne i Fabiola Martínez han complit la seua promesa i es porten d’allò més bé, es respecten i fins i tot comparteixen temps junts pel bé dels seus fills, la qual cosa fa replantejar-se la possibilitat que es donen una segona oportunitat i tornen a unir els seus camins.

Sobre esta possibilitat ha sigut preguntat Bertín Osborne que, per sorpresa, no nega que este pas podria produir-se entre ell i Fabiola. És més, en respondre a tan important pregunta, el presentador confessa que “vaig estar ahir amb ella”, per a després reconéixer que “som íntims amics i ens volem una barbaritat”.

Ara bé, sembla que tots dos han trobat el seu lloc de confort en esta separació i de moment no tenen intenció de fer un pas arrere i desfer la seua ruptura. “Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, reconeix el també cantant.

 

Una decisió important com a pares

 

Bertín Osborne mai ha amagat a la seua família i sempre ha tractat de mostrar als seus fills davant els focus amb la major de les naturalitats.

Les seues filles majors, de fet, ho han viscut tant en primera línia, que no han tingut objeccions a ser imatge d’alguna marca o de presentar projectes davant els mitjans de comunicació quan han emprés aventures laborals.

Tampoc el cantant s’ha tallat a l’hora de parlar del seu fill Kike, qui pateix una paràlisi cerebral i qui ha exercit d’imatge de la fundació que Bertín i la seua exmuller, Fabiola Martínez, van posar en marxa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia. Kike ha aparegut, fins i tot, en reportatges de la premsa del cor.

Així que, ara no s’entén que el seu pare haja compartit una imatge en la qual tapa la cara del jove amb un emoji. Un amb una cara somrient, perquè el ‘follower‘ sàpia quin és l’estat d’ànim d’este. 

Bertín ha decidit ‘postear’ una foto en la qual, a més de Kike, apareix una de les seues filles, Eugenia. Indica, a més, que es trobaven prenent l’aperitiu en família. Però clar, més enllà dels cors i dels comentaris sobre el bo que és passar estes estonetes amb els teus, el misteri d’aqueix emoji s’emportava bona part del protagonisme en els comentaris al costat de la imatge.

No sabem en què desencadenarà esta decisió com a pares, però, sembla que com a matrimoni, cada vegada estan acostant més postures.

Últimes notícies

Digital-IA porta la formació gratuïta en intel·ligència artificial a Segorbe

El Teatre Serrano acollirà el 9 de novembre una jornada gratuïta amb demostracions de robòtica i un taller pràctic d'intel·ligència artificial per a la ciutadania, les empreses i les administracions públiques.

El Valencia Basket busca la quarta victòria seguida davant del San Pablo Burgos

El Valencia Basket visita el San Pablo Burgos després de tres victòries seguides en la lliga. El conjunt local encara no ha guanyat a casa.

Detingut a València un home de 24 anys per vendre cànnabis

La policia ha detingut un home de 24 anys en un local de València anunciat per atraure turistes estrangers. En el registre ha confiscat més d’un quilo de substàncies i 767 euros.

Descobrixen a Faura 400 quilos de material pirotècnic clandestí

La Guàrdia Civil ha trobat prop de 400 quilos de material pirotècnic sense autorització ni mesures de seguretat a Faura. Un operari ha sigut detingut.

Un adhesiu per a ungles detecta GHB en les begudes

Un adhesiu reactiu canvia de groc a verd quan detecta GHB en una beguda. La prevenda començarà a finals de novembre a Espanya.

Cinc causes penals arriben als tribunals valencians esta setmana

Un jurat popular jutja una dona acusada de matar la seua parella a Alcàsser. La setmana inclou també causes per estafa, explotació laboral i moneda falsa.

Dissabte amb intervals de núvols, boira a l’interior i màximes en lleuger ascens

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, boira matinal a l’interior i una lleugera pujada de les màximes dissabte. Diumenge, els núvols augmentaran al final del dia.

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.