Detinguda una menor a València per agredir dos dones transsexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una menor de 16 anys, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, després al parer insultar dos dones transsexuals, així com, al costat d’altres persones, agredir-i sostreure’ls algunes de les seues pertinences.

Els fets van passar el passat dos d’octubre, cap a la una de la matinada, a la plaça Hondures de València. Segons han pogut saber els agents, dos dones transsexuals s’haurien acostat a un grup de persones per demanar-los gots per beure. L’ara detinguda els hauria respost que marxaren i els hauria intentat cremar amb una cigarreta, mentre presumptament els proferia insults transfòbics».

Els investigadors han descobert que, tot seguit, la menor al costat d’altres persones amb les quals es trobava, hauria agredit a les dos dones, sent arrossegades per terra i provocant diverses contusions en braços i cames. A més, pel que sembla, també els van sostreure un telèfon mòbil i una bossa amb documentació personal.

Després de diverses gestions per part dels agents, estos han localitzat a la sospitosa, que ha estat detinguda este matí com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, donant compte de tot això a Fiscalia de Menors, que ha decretat que la menor siga lliurada als seus tutors legals, un cop escoltada en declaració. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.