23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Desmantellen un laboratori de cultiu de marihuana a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a dos homes, de 28 i 55 anys respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

S’ha desmantellat una plantació de marihuana indoor i intervingut 415 plantes de marihuana amb un pes total aproximat de 58 kg, així com 38 transformadors de llum i 38 focus.

Les investigacions es van iniciar per agents de la comissaria de Gandia a principis del mes de setembre, després de tenir coneixement que en un habitatge de la barriada de Beniopa, en la qual s’estava realitzant reformes, podria estar conreant marihuana a causa de la forta olor que emanava d’esta.

Els agents després de verificar els fets i com a conseqüència de les investigacions i vigilàncies dutes a terme, van identificar el responsable del cultiu i després de demanar la pertinent autorització judicial van realitzar un registre domiciliari on va ser trobada una plantació de marihuana indoor custodiada per un altre home que realitzava al seu torn les tasques de manteniment d’esta.

L’habitatge, que estava sent rehabilitada, comptava amb sistemes elèctrics i de fontaneria per al desenvolupament accelerat de la plantació, comprovant-posteriorment que tot l’entramat estava connectat de forma fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Esta operació policial ha permés desmantellar un laboratori de cultiu accelerat i assecat de plantes de marihuana, intervenir 415 plantes amb un pes total de 58 kg, a més de 38 transformadors i 38 focus de llum i detenir dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Els detinguts, amb antecedents per fets similars i per altres tipus delictius, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó d’estos.

 

Últimes notícies

Detinguts dos membres de ‘Indar Gorri’ per agredir a tres aficionats del València

La Policia Nacional ha detingut a dos membres de 'Indar Gorri' per l'agressió a tres seguidors del València després del partit en El Sadar del 24 d'agost. Hi ha altres quatre identificats i s'investiguen delictes de robatori amb violència, lesions i odi.

Múrcia i València estudien accions legals per irregularitats en la gestió del Tajo

Múrcia i la Comunitat Valenciana, al costat del Scrats, preparen una resposta jurídica per suposades irregularitats en la gestió del Tajo. Reclamen documentació i cautelars.

Torrent presenta al·legacions al Pla de la CHJ per a reforçar la seguretat enfront d’inundacions

L'Ajuntament ha presentat al·legacions al pla de la CHJ després de la dana per a prioritzar actuacions urgents en barrancs i zones vulnerables i evitar que es repetisquen els danys.

La Mitja Marató València 2026 sortejarà 12.402 dorsals entre 50.766 sol·licituds

La carrera va rebre 50.766 sol·licituds per a 12.402 dorsals que s'assignaran per sorteig, mentres que les altres 12.598 places ja es van cobrir per fidelitat.

L’Aeroport de València supera els 10 milions de passatgers amb dos mesos per davant

L'aeroport ha comptabilitzat 10.083.151 viatgers entre gener i octubre, un 8,2% més interanual. Octubre va tornar a ser històric i creix el pes del trànsit internacional.

Dos mil agents de la Guàrdia Civil vetlaran per la seguretat del Gran Premi de Cheste

Prop de 2.000 guàrdies civils es desplegaran en el Circuit Ricardo Tormo i a Cheste durant el cap de setmana per a garantir seguretat i fluïdesa del trànsit, amb suport de drons, helicòpters i reforç del transport públic.

L’assetjament de carrer es concentra en dones, a peu, a l’hivern i de nit

Un estudi de la Universitat de València radiografia l'assetjament en desplaçaments actius: el 11,63% ho ha patit i el 84% dels casos afecta a dones. Els incidents es concentren en caminar, a l'hivern i de nit, amb major risc en zones cèntriques; la il·luminació i el disseny urbà són claus.

Un assessor de Pradas atribuïx el retard del Es-Alert a una discussió entre tècnics

Un assessor de la exconsellera ha declarat que l'avís És-Alert es va demorar per un debat entre tècnics en el Cecopi. La jutgessa ha demanat els vídeos del dia per a fixar la cronologia.