Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Dures paraules a Pedro Sánchez: “t’hauries d’haver mort en la quarantena”

 

Susana Pancho Parrales, regidora del PP a l’Ajuntament de Moguer (Huelva), on el PSOE governa amb majoria absoluta, ha penjat —i posteriorment esborrat— del seu compte en la xarxa social TikTok un vídeo replet d’exabruptes i desqualificacions contra el Govern i, en particular, encara que no li esmenta expressament, contra Pedro Sánchez, del qual arriba a dir que hauria d’haver mort durant la pandèmia.

Així, Pancho, que es grava amb un filtre que li canvia el color dels ulls, arranca dient que en l’últim mes el seu rebut de l’electricitat ascendeix fins als 152 euros i continua: “Saps que li dic jo al Govern?, que em cague en tots els seus morts“.

“Sánchez, t’estàs passant tres carrers, dimiteix ja que no et volem”, prossegueix la regidora per a iniciar una primera tanda d’improperis: “Mala ruïna tingueu, els socialistes i els comunistes”, diu. “Em cague en la vostra puta mare, en els vostres morts sencers i en tots vostés”, segueix.

Però el to del missatge va en augment: “Sánchez t’estàs passant tres carrers. Dimiteix ja! Que no et volem. Estic farta de tots vostés, de tot este socialisme dolent i d’este comunisme dolent. Només heu portat pobresa. Em teniu endimoniada. Mala ruïna us vinga! Els comunistes i els socialistes. Ací a Andalusia us ho heu gastat tot en putes, cocaïna i mariscades us ho heu gastat tot. Em cague en la vostra puta mare i en els vostres morts. No podrem menjar-nos ni un ou caigut amb ceba per culpa de vostés perquè fins als ous han pujat. Dimiteix ja, oncle! Vete al carall!”.

 

“Eres dolent, dolent, dolent”

 

El vídeo, per moments, s’ompli de grolleries i paraulotes: “Ves-te a la puta merda que eres un mocós capritxós. Que tens el floc ací, com Cruela de Vil, la dels dàlmates. Eres com ella: eres dolent, dolent, dolent. Pagaré la llum perquè no menjaré a les fosques mentre tu estàs fresquet a Lanzarote tocant-te el ‘pijote’ i en Doñana tocant-te el cony a la teua germana”.

En la part final del directe titulat “dimissió ja govern social comunista lladres“, a més, la regidora es mostra especialment cruel: “T’hauries d’haver mort en la quarantena, tu i tots els teus”.

 

 

 

Hores més tard s’ha disculpat

 

Esta mateixa vesprada Pancho ha demanat perdó a través d’un escrit en Facebook. La regidora ha admés que s’ha “excedit” en la seua crítica “amb paraules malsonants” que “en cap moment” s’han de pronunciar. “Com a humans que som a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas”, ha reconegut.

“Des del respecte que li tinc al meu poble, a la política, a les persones i al Partit que represente, demane disculpes”, ha sentenciat.
“Som una família més dels milers d’espanyols que ho estem passant mal i el rebut de la llum cada vegada que arriba a les nostres cases suposa un esglai i un esforç econòmic per a tots. Això no quitació que m’haja excedit en la meua critica cap a altres adversaris polítics amb paraules malsonants que en cap moment hem de pronunciar cap. Però, com a humans que som, a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas”, ha dit.

Últimes notícies

Aena triplica el seu pla i destina 12.888 milions a aeroports en 2027-2031

Aena preveu invertir 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el marc anterior, per a ampliar capacitat, millorar l'experiència i accelerar la sostenibilitat. El pla s'integrarà en el DAURA III.

Les Corts fixa el 30 de setembre la segona sessió de la comissió de la DANA amb més tècnics

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre celebrarà el 30 de setembre la seua segona tanda de compareixences, de nou amb perfils tècnics. El calendari posterior i la presència de víctimes seguixen sense data, enmig d'un pols polític.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa

El ministre de Transports sosté que les taxes del gestor aeroportuari són les més competitives d'Europa i que es fixen per normativa i amb supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de tarifes.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El pla destina 1.154 milions a l'Alacant-Elx per a ampliar un 30% la terminal, construir un nou carrer de rodatge i modernitzar controls, dins del DORA III. Autoritats locals demanen segona pista i connexió ferroviària.

Aena triplica la inversió en aeroports: 12.888 milions en 2027-2031

Aena destinarà 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el període anterior, per a absorbir la demanda, millorar al passatger i avançar cap a emissions netes zero.

València Basket estudia no vendre entrades davant el Hapoel en Eurolliga

El club valora no vendre entrades per al dol d'Eurolliga del 15 d'octubre davant Hapoel Tel Aviv per motius de seguretat, en coordinació amb Eurolliga i autoritats. La decisió no és definitiva i seguiria el precedent aplicat la passada temporada.

Agost va ser molt càlid i sec en la Comunitat amb una onada de calor històrica de fins a 45,5 °C

Agost de 2025 va ser molt càlid i sec en la Comunitat Valenciana, amb una onada de calor del 3 al 18 que va deixar 45,5 °C i la setmana del 12 al 18 com la més càlida registrada. La pluja acumulada va ser de 13 l/m², un 43% menys que la mitjana 1991-2020, amb forts contrastos per tempestes locals.

El València Basket sospesa no vendre entrades davant el Hapoel per a prioritzar la seguretat

El club estudia repetir la mesura aplicada en semifinals d'Eurocopa davant l'equip israelià i manté contactes amb Eurolliga i Delegació del Govern. La decisió encara no està presa i la prioritat és protegir aficionats i jugadors