La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar greument a la seua exparella

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mejorada del Campo -Madrid– a un jove de 26 anys, d’origen argentí, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar ocorregut en la localitat valenciana de Gandia, després de pel que sembla amenaçar a la seua exparella, arribant a enviar-li arxius fotogràfics amb imatges de violència explícita.

 

La investigació es va iniciar a principis d’agost, en tindre coneixement els agents que una dona podria estar sent amenaçada per la seua exparella. Després de les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’home hauria contactat amb la víctima a través de les xarxes socials enviant-li missatges amb insults i amenaces.

 

En les plataformes d’Internet, haurien publicat ofertes de treball amb informació personal i el telèfon de la dona, rebent aquesta nombroses telefonades per a optar a aquestes ocupacions. A més, l’home presumptament li hauria telefonat en nombroses ocasions, rebent una d’elles quan la víctima es trobava en aqueix moment en dependències policials.

 

Acusat d’un delicte de maltractament

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les perquisicions per a la seua localització, ja que es trobava en parador ignorat. Com a resultat de les investigacions, els policies van esbrinar que l’home havia fugit a la localitat de Mejorada del Campo (Madrid), per la qual cosa amb la col·laboració dels agents de la comissaria de Coslada finalment va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

A conseqüència de les investigacions realitzades, s’ha pogut determinar que el sospitós presumptament també hauria participat en un robatori amb violència en un establiment comercial comés el nou de juliol a Gandia i que a més, li constava una reclamació judicial per maltractaments en l’àmbit familiar i una ordre d’expulsió en vigor, en trobar-se irregularment a Espanya.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial de l’autoritat judicial de Gandia que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.