Telecinco dona veu ara als acusats de la pallissa a Saray Montoya

 

Saray Montoya, exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha tornat a convertir-se en notícia després que la dona denunciara la brutal agressió que va patir presumptament a les mans de la seua família. Aquest dimecres, ‘El programa del verano‘ ha donat a conéixer la versió dels acusats. L’advocat dels presumptes autors de l’agressió ha connectat en directe amb el magazine de Telecinco, on ha defensat  els seus clients i ha fet greus acusacions contra Saray.

 

“A instàncies de la policia, i en col·laboració amb ella, aportem la còpia de la denúncia que hem interposat i la còpia de la denúncia de la mare de Marina (la dona del cunyat de Saray). Ací es veu, clarament, que la narració dels fets no té res a veure al que aquesta senyora ha comentat”, ha començat explicant l‘advocat Ricardo Corzo. A més, assegura que encara no ha rebut la denúncia de Montoya: “És més, no sabem a qui ha denunciat. Aquesta part no sap quins són els fets amb exactitud ni les hores exactes. Només saben el que aquesta senyora ha manifestat, voluntàriament, en els mitjans de comunicació”.

 

Seguint amb les seues declaracions, el lletrat ha dit que Montoya no té ni el comunicat de lesions: “No consta que hi haja un aplanament per la part contrària i això de temptativa d’homicidi o d’assassinat és una declaració bastant forta per al que són les ferides, que no sabem exactament quins són perquè no tinc el comunicat de lesions que declare això”.

 

Davant aquestes declaracions, la presentadora Ana Terradillos ha volgut remarcar que, segons aquestes declaracions, els agressors no estan en parador ignorat. “Per descomptat que no. A més, se li va dir a l’inspector de policia, en tot moment, on estaven aquests senyors. Hem col·laborat amb la policia i amb el jutjat, no tenim res a amagar”, ha insistit ell.

 

Les declaracions de l’advocat donen la volta a la història

Durant el transcurs de l’entrevista, la presentadora basca ha volgut saber si els presumptes agressors de Saray Montoya li han denunciat per alguna mena de lesió: “Si, clar. Lesions amb unes tisores que són l’objecte, diguem, amb el qual es produeixen les lesions en aquesta batussa, i que ocorren en una casa del Turó de l’Àguila”, ha destacat Ricardo Corzo. Això no ha sigut tot, sinó que l’advocat de la part oponent ha acusat a Saray d’una agressió anterior. Segons compte, Saray i diversos membres de la seua família van ser a casa de Marina i Nico (el seu cunyat) amb les tisores per a ajustar comptes.

 

En aqueix episodi, Jorge, el marit de Saray, hauria amenaçat al seu pare: “La família li va estar esperant fins a les cinc del matí, perquè anava a anar amb més gent fins a la casa per a agredir al seu pare, al seu germà i a la seua cunyada”. I relata que hauria amenaçat a tota la família: “Primer va ser a casa de Nicolás fill i Marina i, en veure que no eren allí, van tallar la finestra i la porta amb aqueixes tisores. Després van ser a casa de la mare de Marina, on els van esperar i van amenaçar a la dona i als fills del matrimoni. Finalment, van rebre una telefonada en la qual els van dir que estan en la Cerro de l’Àguila”.

 

Va ser just en aqueix escenari on va tindre lloc l’agressió. “Quan van arribar allí, segons diuen els meus clients, Saray, Naiara i la seua mare van ser directes a Marina per a agredir-li amb unes tisores de modista”, ha narrat alhora que assegurava que existeixen proves gràfiques de l’agressió. D’aquesta manera, el lletrat ha volgut justificar l’agressió dels seus defensats. “Segons em comenten, Saray es va anar per ella i va estar a punt de matar-la allí”, ha sentenciat.

Últimes notícies

Rebuig veïnal a Tavernes de la Valldigna per les agressions racistes a dos jóvens

Uns 200 veïns de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat davant l’Ajuntament per condemnar dues agressions racistes del cap de setmana passat contra un jove magribí i un altre senegalés, que han sigut gravades i difoses a xarxes socials.

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.