Sancionen a Mediaset per emetre la docuserie de Rocío Carrasco en horari protegit

Ejemplo de shortcode con estilo
  Males notícies per a Mediaset. La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha sancionat al grup de comunicació amb 521.003 euros per emetre continguts inapropiats en horari protegit per a menors de 16 anys, en concret per emetre en el programa ‘Sálvame’ imatges del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.   […]

 

Males notícies per a Mediaset. La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha sancionat al grup de comunicació amb 521.003 euros per emetre continguts inapropiats en horari protegit per a menors de 16 anys, en concret per emetre en el programa ‘Sálvame’ imatges del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

 

Segons Competència, en aquestes emissions, es van difondre continguts que, per la temàtica abordada, escenes i imatges, eren inadequades per als menors de 16 anys. Aquests continguts poden resultar perjudicials per al seu desenvolupament físic, mental o moral, per l’exposició detallada de greus conflictes emocionals i experiències traumàtiques tràgiques.

 

«La forma en la qual el programa tracta un greu conflicte familiar que ha generat conseqüències negatives, traumàtiques i irreversibles (..), així com el continu tractament negatiu que es realitza en el programa sobre alguns dels protagonistes de l’esmentat conflicte, lesionant greument els seus drets, pot fer pensar a persones en plena etapa de desenvolupament mental i moral que el programa reflecteix models de conducta dignes d’imitació», argumenta.

 

La docuserie va ser protagonitzada per Rocío Carrasco i emesa en Telecinco, i en ella la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco va contar greus episodis de maltractament psicològic, propiciats presumptament per part de la seua exparella Antonio David Flores. Aquest testimoniatge va generar una ona de suport amb la protagonista en xarxes socials.

 

A més, els dies posteriors al testimoniatge de Rocío Carrasco en televisió van augmentar les cridades al telèfon d’atenció a víctimes de violència masclista 016.

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.