Mor, Jennie Morell, bellesa de la foguera Gran Via-Garbinet als 25 anys

El món de les Fogueres està de dol per la defunció de Jennie Morell Fernández, bellesa de la foguera Gran Via Garbinet, que hauria optat al càrrec de Bellea del Foc en el pròxim festival d'elecció. 

 

 

Jennie ha mort als 25 anys d'edat al no poder superar una malaltia deixant sumits en la tristesa a la seua família, a la seua comissió i en general al món de la Festa atés que era una actiu foguerer, que va pertànyer a la delegació artística de la Federació de Fogueres formant part de la subcomissió tant sota la presidència de Manuel Jiménez com en l'etapa de l'actual dirigent Toñi Martín-Zarco.

Molt emocionada, la seua mare, Raquel Fernández, actual presidenta de la comissió de Gran Via-Garbinet, ha explicat que Jennie portava en aquesta foguera des dels 10 anys i va ser nomenada bellesa en 2020, encara que amb l'arribada de la pandèmia ha continuat com a tal durant dos anys i esperava cremar la seua foguera com a representant en la pròxima plantà, "però no ha arribat a acomiadar-se".

"És una vida dedicada totalment a les Fogueres. Portava quatre anys i mig lluitant contra el càncer. Anava molt bé però fa un any se li va reproduir", va comptar enmig del xoc i emocionada per les mostres d'afecte de les seues companyes belleses i dels presidents de les altres fogueres. "Demostra la volguda que era i el gran que ha sigut als seus 25 anys".

Jennie era antiga alumna del col·legi Sant Agustí, on continuava col·laborant en activitats escolars. "Era una xiqueta que s'implicava molt en tot, feia classe de teatre i ball a xiquets. La cridaven d'altres fogueres per a fer decorats, per a maquillar, era així".

Amb 25 anys complits al desembre, era copropietària de la botiga d'indumentària de Noelia Rondón, en la qual continuarà la seua família. La jove deixa un gran buit en tot el seu entorn, especialment en les seues dos germanes, una més major i una altra més xicoteta, en la seua mare Raquel i en el seu pare Luis. 

Les xarxes socials s'han bolcat en la seua família i amics.

Últimes notícies

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.