Este dilluns a la vesprada a València, dos agents de la Policia Nacional van haver de disparar i abatre a un home que va intentar agredir-los amb un ganivet. L’incident va succeir mentres els policies actuaven a la ciutat valenciana.
Actitud amenaçadora i decisió policial
Segons fonts oficials del cos policial, l’home va mostrar una actitud amenaçadora i perillosa que va portar als agents a prendre la decisió de repel·lir l’agressió amb trets. Este fet ha sigut confirmat per les autoritats i s’estan investigant els detalls per a esclarir l’ocorregut.
Riscos per als cossos de seguretat
El succés posa de manifest els riscos que enfronten els cossos de seguretat en l’exercici de la seua labor per a protegir la ciutadania davant situacions de violència i perill imminent.
Garantint la seguretat pública
Les forces policials continuen treballant per a garantir la seguretat pública i evitar que fets similars es repetisquen. Es recomana a la població mantindre’s informada a través de canals oficials i adoptar mesures de precaució quan es presenten incidents d’esta naturalesa en les seues comunitats.
Suport a la actuació policial
Autoritats locals han expressat el seu suport als agents involucrats i han subratllat la importància de la seua actuació per a previndre un mal major tant als policies com a tercers.